Käynnistin laskennan pikkujouluista palatessa, ehkä se toi pientä epätarkkuutta tuloksiin. B)mikko laurell kirjoitti: Onkohan nuo veikatut ottelumäärät kohillaan, kun on noin epätasaset, ainakin kärjen osalta?
Itse olen mielestäni veikannut kaikki ottelut, mutta olen kolme vajaa...
...ja muutenkin olen vajaa!![]()
Tulikohan ne minulle, kun kaikki osuivat?Jussi Juonio kirjoitti: Kyllä ei pitäsi Ipadilla vanhan miehen näpelöidä, Neljä pojoa karkas :evil:
Minusta näyttää, että varajäsenen valot ovat sammuneet viime metreillä ennen joulua?varajäsen kirjoitti: 1/31/50 ja pisteet 172/139/126 ei naurata missään suhteessainch:
ei kun yritin pärjätä kk kisassa, no mitä hittoa minä sinulle selitän, et ymmärrä kuitenkaanjäsen kirjoitti:Minusta näyttää, että varajäsenen valot ovat sammuneet viime metreillä ennen joulua?varajäsen sanoi:1/31/50 ja pisteet 172/139/126 ei naurata missään suhteessainch:
Mutta siitä huolimatta oikein lämmintä ja valotonta joulunalusaikaa ah niin rakkaalle kiistakummppanilleni. :kiss:
mielestäni veikkasin 3-0. No jäsen tykkäämetriheikki kirjoitti: Valepa-Lakkapää 20.1.2016 siirretty pelattavaksi jo 13.1.2016