Käynnistin laskennan pikkujouluista palatessa, ehkä se toi pientä epätarkkuutta tuloksiin. B)mikko laurell kirjoitti: Onkohan nuo veikatut ottelumäärät kohillaan, kun on noin epätasaset, ainakin kärjen osalta?
Itse olen mielestäni veikannut kaikki ottelut, mutta olen kolme vajaa...
...ja muutenkin olen vajaa!
Tulikohan ne minulle, kun kaikki osuivat?Jussi Juonio kirjoitti: Kyllä ei pitäsi Ipadilla vanhan miehen näpelöidä, Neljä pojoa karkas :evil:
Minusta näyttää, että varajäsenen valot ovat sammuneet viime metreillä ennen joulua?varajäsen kirjoitti: 1/31/50 ja pisteet 172/139/126 ei naurata missään suhteessa inch:
ei kun yritin pärjätä kk kisassa, no mitä hittoa minä sinulle selitän, et ymmärrä kuitenkaanjäsen kirjoitti:Minusta näyttää, että varajäsenen valot ovat sammuneet viime metreillä ennen joulua?varajäsen sanoi:1/31/50 ja pisteet 172/139/126 ei naurata missään suhteessa inch:
Mutta siitä huolimatta oikein lämmintä ja valotonta joulunalusaikaa ah niin rakkaalle kiistakummppanilleni. :kiss:
mielestäni veikkasin 3-0. No jäsen tykkäämetriheikki kirjoitti: Valepa-Lakkapää 20.1.2016 siirretty pelattavaksi jo 13.1.2016