Kiitos muistutuksesta "rakas ystäväni" vai mitä Mikko Laurell ?jäsen kirjoitti: Voitin varajäsenen seitsemällä pisteellä kuukausikisassa, savolaisen dumarin takia virallisesti vain kahdella pisteellä.
MINÄ MYÖS.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Haluan videohaaston myös HSI-liigaan.
Eipä tullut otettua tuloksia talteen, eikä minulla ole keinoja tuota automaattista nollautumista perua. Sen verran muistan, että kuukausikisan voitto jaettiin kolmen nimimerkin kesken. Kahden pisteen päässä oli sitten seuraava porukka jaetulla nelossijalla. Itse olin tuossa porukassa. Kun nyt ynnään vihreät ja keltaiset rivit omista veikkauksistani saan tulokseksi 62 pistettä. Sinun veikkauksistasi kertyy 64 pistettä, joten kyllä sinun täytyi olla yksi noista kolmesta voittajasta. Onnittelut!metriheikki kirjoitti: Piti tänään aamulla tarkistaa että miten päättyi helmikuun kuukausikisa kun olin itsekin kärkihaminoissa mukana mutta pisteet oli jo nollautuneet. Voisiko esim.Slowhand pistää tulokset tänne kärjen osalta? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen kun kerrankin pääsi ainakin lähelle voittoa
ei tarvitse kuin haaveilla noista sijoituksista näillä veikkauksilla inch: no "ystävällä" menee vieläkin lujempaa :woohoo: EMPK:kin myllyttää mennen tullenrike kirjoitti: mielenkiintoinen mahalasku meikkikseltä :cheer: kymmenen parhaan joukosta sijalle 30 inch:
20 sakkiin on nyt noustu eilisellä kierroksella ja kuukausikisassa kympin sakkiin, EMPK ei mahdu enää samalle 24" ruudulle. Historia toistaa vitsejään.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Milloin muuten alkaa HSI-liigan karsinnat. Tietäisin suunnitella kevään kalenteriani. Vai voinko yrittää villillä kortilla mukaan tulevan kauden kisaan?
En tiedä varmasti, mutta kauteen valmistautuminen ei mennyt ihan putkeen. Pieneltä takamatkaltani toki voi vielä ihmeitä tapahtua. Pääasiahan on jalo kilpa.spede kirjoitti: Konkari on nykäissyt hajuraon minuun kun Sampo on kontannut viime peleissään.
Onneksi Einomies on vielä vähän takana..yritetää mahtavaa loppukiriä vielä kuitenkin.
Täällä etelässä kevät on pidemmällä ja kummasti vihertää enemmän, kuin siellä Pohjois-Savossa.spede kirjoitti: Konkari on nykäissyt hajuraon minuun kun Sampo on kontannut viime peleissään.
Onneksi Einomies on vielä vähän takana..yritetää mahtavaa loppukiriä vielä kuitenkin.
Täytyypä hakea koivunoksia vähän maljakkoon ja siihen vettä, eiköhän se ala viettämään tääläkin jo ennen pääsäistä.Konkari kirjoitti:Täällä etelässä kevät on pidemmällä ja kummasti vihertää enemmän, kuin siellä Pohjois-Savossa.spede sanoi:Konkari on nykäissyt hajuraon minuun kun Sampo on kontannut viime peleissään.