Voi meikäläinen tällä kaudella osoittautua sitkeäksi pihviksi. Jäsen toki hehkuttaa vielä diesel-konettaan käyntiin.varajäsen kirjoitti: sorry waltsyt ja savolaiset
ensin nuijitaan empk:t ja kaiken näköiset jäsenet ja sitten tartutaan sitkeimpiin pihveihin
johtuneeko jäsenen sijoitus kun lakkapää on pelannut paljon ja empk sijoitus kun kove ei taas ole pelannut paljon ?Einomies Porkkakoski kirjoitti:Voi meikäläinen tällä kaudella osoittautua sitkeäksi pihviksi. Jäsen toki hehkuttaa vielä diesel-konettaan käyntiin.varajäsen sanoi:sorry waltsyt ja savolaiset
ensin nuijitaan empk:t ja kaiken näköiset jäsenet ja sitten tartutaan sitkeimpiin pihveihin
Hetki lyö.....varajäsen kirjoitti: nyt kun tuo em kisat saatiin pois alta, niin tämä 'vasemmalla kädellä hommailu saa loppua' :angry: (tai sitten ei )
Tai sitten joutuu kokemaan jäsenen kohtalon :silly: :S inch:
Toistan varoitukseni.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
Kiitos varoituksesta. Ite olen menossa keskiviikkona Pyynikille katsomaan Isku-Kove peliä ja ilmeisesti pitää ottaa sateenvarjo / sadetakki mukaan jos siellä alkaa ketsuppipullot purskahtelemaan siihen malliin, että roiskuu ihan katsomoon asti.Einomies Porkkakoski kirjoitti:Toistan varoitukseni.Einomies Porkkakoski sanoi:Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
Paul kirjoitti:Kiitos varoituksesta. Ite olen menossa keskiviikkona Pyynikille katsomaan Isku-Kove peliä ja ilmeisesti pitää ottaa sateenvarjo / sadetakki mukaan jos siellä alkaa ketsuppipullot purskahtelemaan siihen malliin, että roiskuu ihan katsomoon asti.Einomies Porkkakoski sanoi:Toistan varoitukseni.Einomies Porkkakoski sanoi:Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
No perskutarallaa. Kiitti tiedosta. Mihin tässä enään luottaa kun hotsportin rtusivun kalenterikin vielä kertoo, että peli olisi 21.10.Einomies Porkkakoski kirjoitti:Paul sanoi:Kiitos varoituksesta. Ite olen menossa keskiviikkona Pyynikille katsomaan Isku-Kove peliä ja ilmeisesti pitää ottaa sateenvarjo / sadetakki mukaan jos siellä alkaa ketsuppipullot purskahtelemaan siihen malliin, että roiskuu ihan katsomoon asti.Einomies Porkkakoski sanoi:Toistan varoitukseni.Einomies Porkkakoski sanoi:Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
Jätä reissu väliin. Matsi on siirretty ja pelataan muistaakseni 6.11.
enpä kerinnyt vielä vilkkuilla, mut veikkaan noilla tiedoilla Nfb napanneen vihreetä Itellä meni eilinen ketuille ja luotan tähän päiväänmetriheikki kirjoitti: Mutta katsokaas kuka on taas kärjessä? Aika mykistävän suorituksen vetäisi tämä mulle aukeamaton outo nimimerkki eiliseltä kierrokselta.
Nimimerkistä pitäisi tehdä aukeaman juttu Kiilaan. Todellinen tietäjänero.metriheikki kirjoitti: Mutta katsokaas kuka on taas kärjessä? Aika mykistävän suorituksen vetäisi tämä mulle aukeamaton outo nimimerkki eiliseltä kierrokselta.