Verkkovirhe

HSI-liiga 2015-16

varajäsen kirjoitti: No viimeisellä kärkeä kiinni vaikkei sijoitus näytä. No jäsen on jo niin kaukana kärkeä, et varmaan jo suunnitelee kautta 16-17 ;)
tulevaisuuden ennustaminen on vaikeata, mut tuo kausi 16-17 on mielenkiintoinen :pinch:

Nyt täytyy terästäytyä! Jussi pinnan ja Eikka kahden pinnan päässä.
Kahdesti olen vaihtanut Tiikereiden veikkauksen ja siinä on neljä pinnaa luisunut pois. Enää en vaihda!

mikko laurell kirjoitti: Nyt täytyy terästäytyä! Jussi pinnan ja Eikka kahden pinnan päässä.
Kahdesti olen vaihtanut Tiikereiden veikkauksen ja siinä on neljä pinnaa luisunut pois. Enää en vaihda!

Vaikka KoVea vastaan tulisi Brasilian maajoukkue, niin aina veikkaan KoVen voittoa.

jäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
nyt kun tuo em kisat saatiin pois alta, niin tämä 'vasemmalla kädellä hommailu saa loppua' :angry: (tai sitten ei :) )

Tai sitten joutuu kokemaan jäsenen kohtalon :silly: :S :pinch:
Hetki lyö.....

Niinpä. Varajäsen on tullut jo 10 sijaa alaspäin viikossa, jäsen noussut 10 sijaa ylöspäin viikossa eli siis napunapunapu, napunapunapu, kohtaamme puolentoista viikon kuluttua, hymyillään kun kohdataan. :woohoo:
Ja kun viikko on jälleen vierähtänyt, varajäsen valuu kuin hyvin vetelä ulostetuote housunlahjetta pitkin alaspäin, jäsen sen sijaan on nostanut sijoitustaan jo 18 pykälää eli Hei, tuolta saapuu jäsen, oo oo oo oo ooo, tuolta saapuu jäsen ja menee ohi varajäsenen, jee jee jee jee.

jäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:
nyt kun tuo em kisat saatiin pois alta, niin tämä 'vasemmalla kädellä hommailu saa loppua' :angry: (tai sitten ei :) )

Hetki lyö.....

Niinpä. Varajäsen on tullut jo 10 sijaa alaspäin viikossa, jäsen noussut 10 sijaa ylöspäin viikossa eli siis napunapunapu, napunapunapu, kohtaamme puolentoista viikon kuluttua, hymyillään kun kohdataan. :woohoo:
Ja kun viikko on jälleen vierähtänyt, varajäsen valuu kuin hyvin vetelä ulostetuote housunlahjetta pitkin alaspäin, jäsen sen sijaan on nostanut sijoitustaan jo 18 pykälää eli Hei, tuolta saapuu jäsen, oo oo oo oo ooo, tuolta saapuu jäsen ja menee ohi varajäsenen, jee jee jee jee.
Hiihtihän Mietokin aikoinaan maaliin vaikka kisa meni per....een. Tuo jäsenen selostus yllä on muuten sijoista n 60. :pinch:

varajäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:

Hetki lyö.....

Hiihtihän Mietokin aikoinaan maaliin vaikka kisa meni per....een. Tuo jäsenen selostus yllä on muuten sijoista n 60. :pinch:
:pinch: :blink: :blink:

voi voi voi miten minun käy, kun jäsen kuukausikisassa seitsemäs ja minä 68. :woohoo:

No empk pisti paremmaksi 69 :silly:

varajäsen kirjoitti: voi voi voi miten minun käy, kun jäsen kuukausikisassa seitsemäs ja minä 68. :woohoo:

ei kun voivottelut suurenevat. Jäsen kk kisan kolmonen ja oikeassa kisassa jopa 51. Mitenhän minun käy :whistle:

Onneksi empk vetelee tuttuja naruja, joka oikeutaa kk kisassa jopa sijalle 71 kun joku on tullut kisaan myöhemmin :side:

jäsen kirjoitti:
jäsen sanoi:
varajäsen sanoi:

Hetki lyö.....

Enää viisi (5) pistettä eroa varajäseneen.....

varajäsenen ja jäsenen sijoitus paranee sitä myötä, kun muut veikkaajat ei jaksa koko vuotta veikata :woohoo: :pinch: ;)

Ööö. Eikös jäsenelle kuulu yksi piste 2-3 veikkauksesta, kun lopputulos oli 3-2? Etta-Lakkapää.

kainosti....

jäsen kirjoitti: Ööö. Eikös jäsenelle kuulu yksi piste 2-3 veikkauksesta, kun lopputulos oli 3-2? Etta-Lakkapää.

kainosti....

ja vain tämä peli? vai aina kun 3-2 väärin niin piste vai miinuspisteet kaikista eristä mikä menee väärin?

varajäsen kirjoitti:
varajäsen sanoi:
voi voi voi miten minun käy, kun jäsen kuukausikisassa seitsemäs ja minä 68. :woohoo:

ei kun voivottelut suurenevat. Jäsen kk kisan kolmonen ja oikeassa kisassa jopa 51. Mitenhän minun käy :whistle:

Onneksi empk vetelee tuttuja naruja, joka oikeutaa kk kisassa jopa sijalle 71 kun joku on tullut kisaan myöhemmin :side:
eipä tällä rintamalla mitään uutta tai jäsen löysi tasonsa :silly:

miksi 'hsi liiga påivity' ja uusija veikkaus kohteita ilmesty? Iso Kiitos etukäteen ylläpitäjille

Kauteni todellisen floppauksen saattaa estää HSI-veikkausten uusien kohteiden pysyminen pimennossa. KoVen tahmeus on viemässä minut hiljalleen pohjamutiin. Lumon käytävillä kuulin erään lentopalloilevan Suomen tietäjän kutsuvan nimimerkkiäni Sorkkaposkeksi. Saattaa enteillä lopullista sortumistani laukalle suupielet vaahdossa. Voihan kavioura!

Nfb tekee selvää muista jo tässä vaiheessa? :pinch:

Empk ja allekirjoittanut keskittyy selittämiseen muilla foorumeilla ja jäsen kertoo vain silloin kun jotain positiivista on kerrottavaa eli hiljaista on :)

EMPK:n menestymisen estää tosiaan Korso. Ihailtavasti värejä tunnustavana hän joutuu joka ottelua veikkaamaan 3-0 Korsolle, kun meillä muilla on vapaat kädet veikata oikeaa tulosta :lol:

Kausituristi kirjoitti: EMPK:n menestymisen estää tosiaan Korso. Ihailtavasti värejä tunnustavana hän joutuu joka ottelua veikkaamaan 3-0 Korsolle, kun meillä muilla on vapaat kädet veikata oikeaa tulosta :lol:
Ei aina 3 - 0 vaan Ettaa vastaa taisin veikata 3 - 1. Sampoa vastaan 3 - 1 tai 2.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.