samperin voitto kirjoitti: FENERBAHCE SK ISTANBUL - LP SALO:
http://www.laola1.tv/en-int/live/fenerbahce-sk-istanbul-lp-salo/151176.html
Sama vika rahikaisella. Joulun alla toimi ja vielä tammikuullakin eka matsi. Käytän sarjakorttia ja kirjauduin normaalisti sisään. Mutta yhteyden kohdalla pyörii vain se ympyränuoli. Pelejä on maksettuna tämä mukaanlukien 4. Kohdassa omat tiedot se on kuitannut mulle tämän matsin, mutta mitään ei näy. Harmi!PassariLiberoHakkuri kirjoitti: EI helkkari -ei näy Urho - ei näy kaapelissa - vaikka maksettu on per ottelu !
Nyt minulla ei tule mailiin sitä normaalia maksuvahvistustakaan. Se on sentään joskus tullut kertaottelusta!passista kirjoitti:Sama vika rahikaisella. Joulun alla toimi ja vielä tammikuullakin eka matsi. Käytän sarjakorttia ja kirjauduin normaalisti sisään. Mutta yhteyden kohdalla pyörii vain se ympyränuoli. Pelejä on maksettuna tämä mukaanlukien 4. Kohdassa omat tiedot se on kuitannut mulle tämän matsin, mutta mitään ei näy. Harmi!PassariLiberoHakkuri sanoi:EI helkkari -ei näy Urho - ei näy kaapelissa - vaikka maksettu on per ottelu !
Tinde kirjoitti: Sama on ongelma täälläkin. Eli Urho Playsta ei näy mitään.. Hermoja kiristää. Ei taida uskaltaa ostaa perään tulevaa Woman Volleyn peliäkään.
Eipä ole Urholta tullut minkäänlaista viestiä eilisestä "näkymättömyydestä."Einomies Porkkakoski kirjoitti:Tinde sanoi:Sama on ongelma täälläkin. Eli Urho Playsta ei näy mitään.. Hermoja kiristää. Ei taida uskaltaa ostaa perään tulevaa Woman Volleyn peliäkään.
Mulla vielä näkyy tämän kuun PlusTV:n paketissa antenniverkossa. Viime maanantain Pieksu - Kuortane -pelin ostin vitosella ja sain nähdä siitä viimeisen eli kolmannen erän. Sain siitä seuraavan päivänä pahoittelut ja muistaakseni mahdollisuuden katsoa seuraavan kerran playn kautta ilmaiseksi. Jos tälleen Urhon palvelu jatkuu, niin yrityssaneeraus muuttuu pian konkurssiksi.