Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Toihan on vinkee laji - reboundbiitsi - ainakin saadaan tyhjille kössihalleille käyttöä. Ei pallo ihan heti kuole ja näyttää sopivan suksilyöjille ;).

Huomenna Urholla Timo Ripatin rippipuvun pikkutakin oikean hihan kestävyys todellisessa testissä. Tauolla syöttökisassa vastassa ex-liberoässä Tase Kangasniemi.

Lentopallofanina ajattelin tukea yrityssaneerauksessa kärvistelevää Urhoa ostamalla vitosella Pieksu vs. Kuortane -pelin. No ihmehän se olisi ollut, jos lähetys olisi netin kautta tullut tänne koneelleni. Eipä tullut. Vitonen meni. Lisäksi olen tietysti maksanut tämän kuun paketissa PlusTV:lle Urhosta osana yhtä pakettituotetta. Eikä tämä matsi näy tietenkään antenniverkossa. Pitäisikö tämän jälkeen vielä ymmärtää Urhon omistajaa?

Oho - Ripatin Timppa otti pikkutakin syöttökisassa pois. Jo on aikoihin eletty ja Timolle niin Turo lensi kuin kaluttu luu ostokärryyn. Ja silti Tase voitti kisan.

Tiikereiden peliä Nantesia vastaan en löytänyt streameilta. CEV-Livescorelta 21.30. Ks. Livescore.

Mutta tälle illalle(ke) löytyy Laolalta Fenerbahce-LP Salo klo 17.30 ja Roeselare(Tervaportti) - Rzeszov(Puola) klo 21.30. Kellonajoista en ole aivan varma, kannattaa tarkistaa jo tuntia aiemmin.

Ja tietysti Valepa - Fenerbahce joko paikan päällä tai radiosta klo 18.30. Katso Valepa-keskusteluista näiltä sivuilta.

PassariLiberoHakkuri kirjoitti: EI helkkari -ei näy Urho - ei näy kaapelissa - vaikka maksettu on per ottelu !
Sama vika rahikaisella. Joulun alla toimi ja vielä tammikuullakin eka matsi. Käytän sarjakorttia ja kirjauduin normaalisti sisään. Mutta yhteyden kohdalla pyörii vain se ympyränuoli. Pelejä on maksettuna tämä mukaanlukien 4. Kohdassa omat tiedot se on kuitannut mulle tämän matsin, mutta mitään ei näy. Harmi!

passista kirjoitti:
PassariLiberoHakkuri sanoi:
EI helkkari -ei näy Urho - ei näy kaapelissa - vaikka maksettu on per ottelu !
Sama vika rahikaisella. Joulun alla toimi ja vielä tammikuullakin eka matsi. Käytän sarjakorttia ja kirjauduin normaalisti sisään. Mutta yhteyden kohdalla pyörii vain se ympyränuoli. Pelejä on maksettuna tämä mukaanlukien 4. Kohdassa omat tiedot se on kuitannut mulle tämän matsin, mutta mitään ei näy. Harmi!
Nyt minulla ei tule mailiin sitä normaalia maksuvahvistustakaan. Se on sentään joskus tullut kertaottelusta!

Ei wörki- niin ei wörki! Oisko Kekkosen aikaan tuo Urho-TV laitettu TOIMIMAAN...!!

Pännii - pännii. Korvaus on varmaan tyyliin: "Valitamme...emme voi tehä mittään..."

Sama on ongelma täälläkin. Eli Urho Playsta ei näy mitään.. Hermoja kiristää. Ei taida uskaltaa ostaa perään tulevaa Woman Volleyn peliäkään.

Tinde kirjoitti: Sama on ongelma täälläkin. Eli Urho Playsta ei näy mitään.. Hermoja kiristää. Ei taida uskaltaa ostaa perään tulevaa Woman Volleyn peliäkään.

Mulla vielä näkyy tämän kuun PlusTV:n paketissa antenniverkossa. Viime maanantain Pieksu - Kuortane -pelin ostin vitosella ja sain nähdä siitä viimeisen eli kolmannen erän. Sain siitä seuraavan päivänä pahoittelut ja muistaakseni mahdollisuuden katsoa seuraavan kerran playn kautta ilmaiseksi. Jos tälleen Urhon palvelu jatkuu, niin yrityssaneeraus muuttuu pian konkurssiksi.

Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Tinde sanoi:
Sama on ongelma täälläkin. Eli Urho Playsta ei näy mitään.. Hermoja kiristää. Ei taida uskaltaa ostaa perään tulevaa Woman Volleyn peliäkään.

Mulla vielä näkyy tämän kuun PlusTV:n paketissa antenniverkossa. Viime maanantain Pieksu - Kuortane -pelin ostin vitosella ja sain nähdä siitä viimeisen eli kolmannen erän. Sain siitä seuraavan päivänä pahoittelut ja muistaakseni mahdollisuuden katsoa seuraavan kerran playn kautta ilmaiseksi. Jos tälleen Urhon palvelu jatkuu, niin yrityssaneeraus muuttuu pian konkurssiksi.
Eipä ole Urholta tullut minkäänlaista viestiä eilisestä "näkymättömyydestä."

Onko joku muu saanut viestiä tai siis korvausta?

Arvonta ei näy Areenassa minulla! :( :(

Onneksi on Laola! :cheer: :cheer: :cheer:

http://www.laola1.tv/en-at/live/fivb-men-s-world-championship-drawing-of-lots/152769.html

Kiitos Mikko linkistä, mulla kyllä Areena näkyy, mutta siellä laatu on heikompi ja ilman Eng. tulkkausta. (itselläni puutteellinen puolankielen taito)

Puolan Anna Eriksson on päästetty irti. Tätä menoa sitä unohtaa, että kyseessä on MM-kisojen lohkoarvonta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.