Se ois....mielenkiintoista.passista kirjoitti: Ei kait Upi voi olla se Koven tuleva hakkuri?
Se ois....mielenkiintoista.passista kirjoitti: Ei kait Upi voi olla se Koven tuleva hakkuri?
Nonni. Lp Viesti tasotti erät yhteen yhteen.waltsu kirjoitti: Ei toi Laola olekaan ihan "live". Livescore on edellä useamman minuutin verran. Laolalla on menossa 1.erätauko, scoressa tilanne toisessa erässä 2-6.
...
Jaaha. Nyt kun päivitti sivun niin mennään samassa tahdissa
Melkoista vuoristorataa erien välillä.Juike kirjoitti:Nonni. Lp Viesti tasotti erät yhteen yhteen.waltsu sanoi:Ei toi Laola olekaan ihan "live". Livescore on edellä useamman minuutin verran. Laolalla on menossa 1.erätauko, scoressa tilanne toisessa erässä 2-6.
...
Jaaha. Nyt kun päivitti sivun niin mennään samassa tahdissa
Näyttäs olevan kentällä hyvä fiilis pelureilla ja tunnetta pelissä mutta jesus.....mitäs raatikainen on kiskassu aamupalaksi? on sitä verta kovia tuuletuksia jotta. tunnetta kentällä ja vaihtopenkillä. loistavaa.
Älä, unta oot nähnyt!jäsen kirjoitti: öööö, hetkinen, nipistäkää minua, luulin nähneeni kolmosella äsken Köpin. Hän puhui.
AIH. Ei noin kovaa saa nipistää...
Kolmosella. MTV3!?!? Maikkari, höpöteevee, jääkiekkoteevee!
Haloo, mitä, mitä, mitä???
Help!
Älä - unta oot nähnyt!jäsen kirjoitti: öööö, hetkinen, nipistäkää minua, luulin nähneeni kolmosella äsken Köpin. Hän puhui.
Help!
Huh. Kiitos.PassariLiberoHakkuri kirjoitti:Älä - unta oot nähnyt!jäsen sanoi:öööö, hetkinen, nipistäkää minua, luulin nähneeni kolmosella äsken Köpin. Hän puhui.
Help!
Keskity laolan suoriin lentispeleihin!
niin on. kiitokset tästä! loistavaa!rike kirjoitti: kyllä on hyvällä kuvalla hurrien vastaan lakkojen peli netissä lisää näitä :woohoo:
Täältä myös iso kiitos Hurrikaanin suuntaan,aivan loistavaa kuvaa ja ääntä.Suuret kiitokset.Juike kirjoitti:niin on. kiitokset tästä! loistavaa!rike sanoi:kyllä on hyvällä kuvalla hurrien vastaan lakkojen peli netissä lisää näitä :woohoo:
waltsu kirjoitti: Onko nyt niin että Laola-tv ei näytä tällä viikolla Challenge-cupin otteluita? Aikani surffailtua tulin tähän johtopäätöksen. Ainoastaan CEV-cuppia ja Champions-liigaa. Korjatkaa jos olen väärässä.
No ainakaan toistaiseksi Laolan sivuilta ei löydy mainintaan asiasta, eikä parista muustakaan paikasta.mikko laurell kirjoitti:waltsu sanoi:Onko nyt niin että Laola-tv ei näytä tällä viikolla Challenge-cupin otteluita? Aikani surffailtua tulin tähän johtopäätöksen. Ainoastaan CEV-cuppia ja Champions-liigaa. Korjatkaa jos olen väärässä.
Mestaruusliigan sivuilla sanotaan, että Turkkilaiset-Valepa tulee keskiviikkona Laolalta! :cheer: :cheer:
ML-NAAMAKIRJASTA! :cheer: