Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Eipä noussut illan koitos suurten klassikkojen joukkoon. Kangasala taputteli homman kolmessa erässä. Euran uusin jenkkikeskari ei oo mikään satasen ja paterin lyöjä. Toki onnistu parissa jujussa ja parissa torjunnassa. Nolla pojoa edelleen Euralla. Meneekö kuparinen rikki runkosarjassa?

Uskaltaako tuota Urhoa enää sieltä Playstä 5 euron kertamaksulla yrittääkään?

Parina seuraavana maanantakina olisivat vuorossa Etta-KoVe ja Sampo-Lakkapää !

jep siinä tuli katseltua puolella silmällä kiekkoo ja 1 1/2silmällä lentistä mutta kyllä oli saimaa kesy :eek:hmy:

PassariLiberoHakkuri kirjoitti: Uskaltaako tuota Urhoa enää sieltä Playstä 5 euron kertamaksulla yrittääkään?

Äärimmäisen turhauttavaa, kun olen maksanut Urho Playlle 15€ 5:stä matsista, ekan näin,mutta toista en enää päässyt näkemään. Ja nyt yrittäessäni Etta-Kove peliä, en enää päässyt kirjautumaan edes sisään, vaikka olen aiemmin asianmukaisesti rekisteröitynyt. Yritin uudelleen rekisteröityä, tuloksena ihme sarja merkkejä.

Olen myös lähettänyt asiakaspostia tilanteesta Urhon sähköpostiin-sieltä ei vaivauduttu edes vastaamaan. Palvelu on äärimmäisen "korkealuokkaista" etten sanoisi ylimielistä.

Ajattelin vielä ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen! Rahahan ei nyt suuri ole, suurempiakin petoksia tehdään, mutta v.....aa.

Olenko minä ja PLH ainoat, jolle näin on käynyt. Kertokaa nyt muutkin, mikä hommassa vikana?

passista kirjoitti:
PassariLiberoHakkuri sanoi:
Uskaltaako tuota Urhoa enää sieltä Playstä 5 euron kertamaksulla yrittääkään?

Äärimmäisen turhauttavaa, kun olen maksanut Urho Playlle 15€ 5:stä matsista, ekan näin,mutta toista en enää päässyt näkemään. Ja nyt yrittäessäni Etta-Kove peliä, en enää päässyt kirjautumaan edes sisään, vaikka olen aiemmin asianmukaisesti rekisteröitynyt. Yritin uudelleen rekisteröityä, tuloksena ihme sarja merkkejä.

Olen myös lähettänyt asiakaspostia tilanteesta Urhon sähköpostiin-sieltä ei vaivauduttu edes vastaamaan. Palvelu on äärimmäisen "korkealuokkaista" etten sanoisi ylimielistä.

Ajattelin vielä ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen! Rahahan ei nyt suuri ole, suurempiakin petoksia tehdään, mutta v.....aa.

Olenko minä ja PLH ainoat, jolle näin on käynyt. Kertokaa nyt muutkin, mikä hommassa vikana?
Mä otin PlusTV:n kautta pelkän Urhon ja maksan siitä muistaakseni n. kuusi euroa kuussa. Nytkin toimii tällä hetkellä antennitaloudessa todella hyvin.

Ripatti selätti Kuoksan lähes maratoniksi venähtäneessä syöttökisassa. Ja vieläpä yhä vain paremmat Seppälät päällään. Päättyyköhän kausi Ripatin heittäessä syöttökisan frakki päällään ;).

Tämä nyt vähän menee aiempien kirjoitusten vierestä, mutta olenko ainoa, kenen mielestä lätkänpotkijoiden voitto Venäjästä on nyt saanut hieman kohtuuttomasti palsta- ja tv-ruututilaa? Lajia pelataan tasokkaasti n. 8 maassa koko maailmassa ja noihin isoihin kisoihin riittää, että Suomi vain ilmoittautuu.

No, jospa sitten syksyllä sama määrä juttuja syntyy koriksen ja lentiksen MM-kisoista...

Hurrikaanimedia on taas näköjään ottanut askeleen laadukkaampaan suuntaan näissä livelähetyksissä, tästä linkistä olkaa hyvät: http://www.hurrikaani.fi/ottelut/live-lahetykset/

Jr-

Lenisniiloille palloilua:

Baltic Broadcasting tarjoaa livelähetyksen Schenker liigan final4 turnauksesta Kuressaaresta. Eilen pelattujen välierien jälkeen finaaliin etenivät Bigbank Tarto ja Selver Tallinna. Finaali alkaa 18:30 Pronssimatsissa Parnu VK ja RTU Robezsardze klo 13.

http://broadcasting.ee/

Saksanmaalta näytetään Cupin finaali livenä

Friedrichshafen - Berliini ja lähetys alkaa 16:20

http://www.dvllive.tv/maenner/dvv-pokalfinale-maenner-live-vfb-friedrichshafen-vs-berlin-recycling-volleys

Siitä sitten vaan sunnuntaita viettämään B)

Jr- kirjoitti: Lenisniiloille palloilua:

Baltic Broadcasting tarjoaa livelähetyksen Schenker liigan final4 turnauksesta Kuressaaresta. Eilen pelattujen välierien jälkeen finaaliin etenivät Bigbank Tarto ja Selver Tallinna. Finaali alkaa 18:30 Pronssimatsissa Parnu VK ja RTU Robezsardze klo 13.

http://broadcasting.ee/

Saksanmaalta näytetään Cupin finaali livenä

Friedrichshafen - Berliini ja lähetys alkaa 16:20

http://www.dvllive.tv/maenner/dvv-pokalfinale-maenner-live-vfb-friedrichshafen-vs-berlin-recycling-volleys

Siitä sitten vaan sunnuntaita viettämään B)

Lähettääkö Hurrikaani huomenna kilpailevan striimin Loimaan hilleristä?

UrhoTV yllätti tänään antennijakelussa housut kintussa meikäläisen. Ripatti kertoi, että lähetys loppuu antenniverkossa klo 20.30. Ilmeisesti UrhoTV:n ruotsalainen omistaja sai nopeasti kerättyä pulloilla sen verran rahaa, että Digitalta saatiin ostettua vielä signaaliaikaa niin paljon, että koko matsi tuli kotisohvalta nautittavaksi loppuun asti.

Einomies Porkkakoski kirjoitti: UrhoTV yllätti tänään antennijakelussa housut kintussa meikäläisen. Ripatti kertoi, että lähetys loppuu antenniverkossa klo 20.30. Ilmeisesti UrhoTV:n ruotsalainen omistaja sai nopeasti kerättyä pulloilla sen verran rahaa, että Digitalta saatiin ostettua vielä signaaliaikaa niin paljon, että koko matsi tuli kotisohvalta nautittavaksi loppuun asti.
:evil:

Vaikka itse en seurannut peliä Anteenni verkon välityksellä, vaan netistä Urholta (kun paremmmpi laatusta Hurrien streemiä ei ollut saatavana :) ) yllätti kyllä ilmoitus, että nyt anteenisssa lähetys loppuu klo 20:30.
Einomies; onko tulkittava, että näitte anteenniverkossa kuitenkin loppuun saakka?

TöröTarpinen kirjoitti: Vaikka itse en seurannut peliä Anteenni verkon välityksellä, vaan netistä Urholta (kun paremmmpi laatusta Hurrien streemiä ei ollut saatavana :) ) yllätti kyllä ilmoitus, että nyt anteenisssa lähetys loppuu klo 20:30.
Einomies; onko tulkittava, että näitte anteenniverkossa kuitenkin loppuun saakka?
Kyllä. Lähetys tuli antennista loppuun asti haastatteluja myöten. MOT.

Ripatti ei näemmä tienny, että lentopallopelit näytetäänkin 21.25 asti URHO-tv:n antennitaloudessa, kun taas koripallopelit loppuvat klo 20.30. Pelin jälkeen olis ollut nähtävissä uusintaa jostain koripallopelistä 21.25:een asti. :whistle:

Kyllä on Urho heikoissa kantimissa,kun ei sieltä tule enää kuin muutama lähetys viikossa ja sittenkin alettas niitä lyhentämään.
Jos antenniverkon homma vielä heikkenee,niin se on game over,ainakin minun osalta.
Palataan sinne entiseen malliin.. 2 lentopallo matsia kolmessa vuodessa tv:n kautta eli yhtä tyhjän kanssa.

Urhosta oli tänään Hesarin printissä juttua. Velkaa n. 7 milliä ja saneerausohjelman laatimiselle saatiin lisäaikaa. Toimilupaan tuli muutos, että Urho saa jatkossa näyttää myös elokuvia ja sarjoja.

Mielenkiintoista Hesarin jutussa oli kansainvälisen lentopalloliiton saamiset Urholta. Eli muillakin on saamisia kuin PassariLiberoHakkurilla. Mikäli Urho ei pysty hoitamaan velkojaan kansainväliselle lentopalloliitolle, niin takaaja eli Suomen lentopalloliitto, joutuu kuittaamaan tämän velan. Lisäksi on varmaan mielenkiintoista, että miten tulevan Maailmanliigan TV-lähetykset hoidetaan ja miltä kanavalta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.