nysä --> niiloyrjänäsaarikoskiäänekoskiKonkari kirjoitti:Teekkarithan muuttivat tämän sanonnan muotoon "lyhyestä virisi kaunis"Einomies Porkkakoski sanoi:UrhoTV:n illan peli teema oli lyhyestä virsi kaunis.
nysä --> niiloyrjänäsaarikoskiäänekoskiKonkari kirjoitti:Teekkarithan muuttivat tämän sanonnan muotoon "lyhyestä virisi kaunis"Einomies Porkkakoski sanoi:UrhoTV:n illan peli teema oli lyhyestä virsi kaunis.
Äärimmäisen turhauttavaa, kun olen maksanut Urho Playlle 15€ 5:stä matsista, ekan näin,mutta toista en enää päässyt näkemään. Ja nyt yrittäessäni Etta-Kove peliä, en enää päässyt kirjautumaan edes sisään, vaikka olen aiemmin asianmukaisesti rekisteröitynyt. Yritin uudelleen rekisteröityä, tuloksena ihme sarja merkkejä.PassariLiberoHakkuri kirjoitti: Uskaltaako tuota Urhoa enää sieltä Playstä 5 euron kertamaksulla yrittääkään?
Parina seuraavana maanantakina olisivat vuorossa Etta-KoVe ja Sampo-Lakkapää !
Mä otin PlusTV:n kautta pelkän Urhon ja maksan siitä muistaakseni n. kuusi euroa kuussa. Nytkin toimii tällä hetkellä antennitaloudessa todella hyvin.passista kirjoitti:Äärimmäisen turhauttavaa, kun olen maksanut Urho Playlle 15€ 5:stä matsista, ekan näin,mutta toista en enää päässyt näkemään. Ja nyt yrittäessäni Etta-Kove peliä, en enää päässyt kirjautumaan edes sisään, vaikka olen aiemmin asianmukaisesti rekisteröitynyt. Yritin uudelleen rekisteröityä, tuloksena ihme sarja merkkejä.PassariLiberoHakkuri sanoi:Uskaltaako tuota Urhoa enää sieltä Playstä 5 euron kertamaksulla yrittääkään?
Parina seuraavana maanantakina olisivat vuorossa Etta-KoVe ja Sampo-Lakkapää !
Olen myös lähettänyt asiakaspostia tilanteesta Urhon sähköpostiin-sieltä ei vaivauduttu edes vastaamaan. Palvelu on äärimmäisen "korkealuokkaista" etten sanoisi ylimielistä.
Ajattelin vielä ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen! Rahahan ei nyt suuri ole, suurempiakin petoksia tehdään, mutta v.....aa.
Olenko minä ja PLH ainoat, jolle näin on käynyt. Kertokaa nyt muutkin, mikä hommassa vikana?
Jr- kirjoitti: Lenisniiloille palloilua:
Baltic Broadcasting tarjoaa livelähetyksen Schenker liigan final4 turnauksesta Kuressaaresta. Eilen pelattujen välierien jälkeen finaaliin etenivät Bigbank Tarto ja Selver Tallinna. Finaali alkaa 18:30 Pronssimatsissa Parnu VK ja RTU Robezsardze klo 13.
http://broadcasting.ee/
Saksanmaalta näytetään Cupin finaali livenä
Friedrichshafen - Berliini ja lähetys alkaa 16:20
http://www.dvllive.tv/maenner/dvv-pokalfinale-maenner-live-vfb-friedrichshafen-vs-berlin-recycling-volleys
Siitä sitten vaan sunnuntaita viettämään B)
:evil:Einomies Porkkakoski kirjoitti: UrhoTV yllätti tänään antennijakelussa housut kintussa meikäläisen. Ripatti kertoi, että lähetys loppuu antenniverkossa klo 20.30. Ilmeisesti UrhoTV:n ruotsalainen omistaja sai nopeasti kerättyä pulloilla sen verran rahaa, että Digitalta saatiin ostettua vielä signaaliaikaa niin paljon, että koko matsi tuli kotisohvalta nautittavaksi loppuun asti.
Kyllä. Lähetys tuli antennista loppuun asti haastatteluja myöten. MOT.TöröTarpinen kirjoitti: Vaikka itse en seurannut peliä Anteenni verkon välityksellä, vaan netistä Urholta (kun paremmmpi laatusta Hurrien streemiä ei ollut saatavana ) yllätti kyllä ilmoitus, että nyt anteenisssa lähetys loppuu klo 20:30.
Einomies; onko tulkittava, että näitte anteenniverkossa kuitenkin loppuun saakka?