PassariLiberoHakkuri kirjoitti:Eipä ole Urholta tullut minkäänlaista viestiä eilisestä "näkymättömyydestä."Einomies Porkkakoski sanoi:Tinde sanoi:Sama on ongelma täälläkin. Eli Urho Playsta ei näy mitään.. Hermoja kiristää. Ei taida uskaltaa ostaa perään tulevaa Woman Volleyn peliäkään.
Mulla vielä näkyy tämän kuun PlusTV:n paketissa antenniverkossa. Viime maanantain Pieksu - Kuortane -pelin ostin vitosella ja sain nähdä siitä viimeisen eli kolmannen erän. Sain siitä seuraavan päivänä pahoittelut ja muistaakseni mahdollisuuden katsoa seuraavan kerran playn kautta ilmaiseksi. Jos tälleen Urhon palvelu jatkuu, niin yrityssaneeraus muuttuu pian konkurssiksi.
Onko joku muu saanut viestiä tai siis korvausta?
Kyllä nyt olisi korkea aika ennekuin play-offit alkaa irtautua Urhosta ja tehdä diili Yle:n kanssa :evil:Tinde kirjoitti:PassariLiberoHakkuri sanoi:Eipä ole Urholta tullut minkäänlaista viestiä eilisestä "näkymättömyydestä."Einomies Porkkakoski sanoi:Tinde sanoi:Sama on ongelma täälläkin. Eli Urho Playsta ei näy mitään.. Hermoja kiristää. Ei taida uskaltaa ostaa perään tulevaa Woman Volleyn peliäkään.
Mulla vielä näkyy tämän kuun PlusTV:n paketissa antenniverkossa. Viime maanantain Pieksu - Kuortane -pelin ostin vitosella ja sain nähdä siitä viimeisen eli kolmannen erän. Sain siitä seuraavan päivänä pahoittelut ja muistaakseni mahdollisuuden katsoa seuraavan kerran playn kautta ilmaiseksi. Jos tälleen Urhon palvelu jatkuu, niin yrityssaneeraus muuttuu pian konkurssiksi.
Onko joku muu saanut viestiä tai siis korvausta?
Ei ole kuulunut mitään vastausta/korvausta..
Niin - en tiedä, mitä kukin maksaa ja miten. Minä maksan per ottelu Urkalle Play -hinnan 5 turhaeuroo per ottelu.etupateri kirjoitti: Miksi maksatte yhtään mitään,minulla on myös Plus TV paketti ja silloin kun pelit ei näy tv kautta,ne näkyvät netin kautta,eikä maksa mitään.Ainakin 2 peliä olen joutunut katsomaan netistä.Tosin Urhon tarjonta on tosi suppeaa,korista silloin tällöin ja sitten lentopallot.Heikolta vaikuttaa.
Minä pistin myös kovan ja täsmällisen palautteen(ks. aiemmat viestini), kuten ilmeisesti PLHkin. Ei mitään vastausta. Todellista yleisönpalvelua!! Turhauttavaa.PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
Niin - en tiedä, mitä kukin maksaa ja miten. Minä maksan per ottelu Urkalle Play -hinnan 5 turhaeuroo per ottelu.
Eikä onnistunut. EIKÄ tule palautteeseen vastausta.
Pitääkö mennä barrikaadeille?
Siis: vielä, että ei ole sarja- , ei kausi- ,eikä muustakaan, vaan kaapeli- ja nettinäkyvyydestä: EI huono, ei surkea, vaan OLEMATON !
:evil: :woohoo:
passista kirjoitti:PassariLiberoHakkuri sanoi:Niin - en tiedä, mitä kukin maksaa ja miten. Minä maksan per ottelu Urkalle Play -hinnan 5 turhaeuroo per ottelu.
Siis: vielä, että ei ole sarja- , ei kausi- ,eikä muustakaan, vaan kaapeli- ja nettinäkyvyydestä: EI huono, ei surkea, vaan OLEMATON !
Minä pistin myös kovan ja täsmällisen palautteen(ks. aiemmat viestini), kuten ilmeisesti PLHkin. Ei mitään vastausta. Todellista yleisönpalvelua!! Turhauttavaa.
Niistä ruusuista voisi osan kyllä mielellään kylläkin antaa Urho-einäkyvä-TV:lle.Einomies Porkkakoski kirjoitti:passista sanoi:PassariLiberoHakkuri sanoi:Niin - en tiedä, mitä kukin maksaa ja miten. Minä maksan per ottelu Urkalle Play -hinnan 5 turhaeuroo per ottelu.
Minä pistin myös kovan ja täsmällisen palautteen(ks. aiemmat viestini), kuten ilmeisesti PLHkin. Ei mitään vastausta. Todellista yleisönpalvelua!! Turhauttavaa.
Eihän Urholle tosiaan voi mitään ruusuja antaa. Mutta sen verran annoin armon käydä enkä viitsi maassa olevaan ruotsalaista omistajaa enempää potkia, joten otin antenniverkkoon PlusTV:ltä tänään n. kuuden euron kk-maksulla Urhon. Tuleehan sieltä nyt kuitenkin aina joskus jotakin signaalia. Jos Urho hoitaa bisneksensä kuntoon vetämällä koko yrityssaneerauskuurin läpi, niin lupaan uida välin Kolera-allas - Fotografiska Museet ja sen laituri, Tukholma. Uintityylini on vielä selkäuinti, joten voin koko matkan katsella lokkeja.
Vähän on tummasävyinen kuvanlaatu.Vee kirjoitti: Tänään HurrikaaniMedia lähettää livenä Hurrikaani vs. Etta- pelin klo. 17.00 alkaen osoitteessa: http://www.hurrikaani.fi/ottelut/live-lahetykset/
Teekkarithan muuttivat tämän sanonnan muotoon "lyhyestä virisi kaunis"Einomies Porkkakoski kirjoitti: UrhoTV:n illan peli teema oli lyhyestä virsi kaunis.