Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Jumankekka.

Maikkarin urheilu-uutisten ensimmäinen aihe: lentopallon MM-kisa-arvonta. Haastateltiin Köpiä; puhelimessa tosin.

Alkavat jo tajuta että jotain muutakin urheilua on kun lätkää ja jalkapalloa

Eilen Yleltä katselin dokumenttia susijengistä...

Hyvin toteutettu, hienoa materiaalia, fanitapaamisia yms... tosin meidän verovaroilla rahaa laitettu tuohon lajiin. :evil:

Saataisiinko lentismaajoukkueesta samanmoinen dokumentti aikaiseksi? Tuollaisia tarvittaisiin!!

PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Tinde sanoi:
Sama on ongelma täälläkin. Eli Urho Playsta ei näy mitään.. Hermoja kiristää. Ei taida uskaltaa ostaa perään tulevaa Woman Volleyn peliäkään.

Mulla vielä näkyy tämän kuun PlusTV:n paketissa antenniverkossa. Viime maanantain Pieksu - Kuortane -pelin ostin vitosella ja sain nähdä siitä viimeisen eli kolmannen erän. Sain siitä seuraavan päivänä pahoittelut ja muistaakseni mahdollisuuden katsoa seuraavan kerran playn kautta ilmaiseksi. Jos tälleen Urhon palvelu jatkuu, niin yrityssaneeraus muuttuu pian konkurssiksi.
Eipä ole Urholta tullut minkäänlaista viestiä eilisestä "näkymättömyydestä."

Onko joku muu saanut viestiä tai siis korvausta?

Ei ole kuulunut mitään vastausta/korvausta..

Tinde kirjoitti:
PassariLiberoHakkuri sanoi:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Tinde sanoi:
Sama on ongelma täälläkin. Eli Urho Playsta ei näy mitään.. Hermoja kiristää. Ei taida uskaltaa ostaa perään tulevaa Woman Volleyn peliäkään.

Mulla vielä näkyy tämän kuun PlusTV:n paketissa antenniverkossa. Viime maanantain Pieksu - Kuortane -pelin ostin vitosella ja sain nähdä siitä viimeisen eli kolmannen erän. Sain siitä seuraavan päivänä pahoittelut ja muistaakseni mahdollisuuden katsoa seuraavan kerran playn kautta ilmaiseksi. Jos tälleen Urhon palvelu jatkuu, niin yrityssaneeraus muuttuu pian konkurssiksi.
Eipä ole Urholta tullut minkäänlaista viestiä eilisestä "näkymättömyydestä."

Onko joku muu saanut viestiä tai siis korvausta?

Ei ole kuulunut mitään vastausta/korvausta..
Kyllä nyt olisi korkea aika ennekuin play-offit alkaa irtautua Urhosta ja tehdä diili Yle:n kanssa :evil:

Miksi maksatte yhtään mitään,jos teillä on antenni verkon Urho.Ainakin minulla,jos peli ei näy TV: n kautta,niin sitten se näkyy/ainakin pitäisi näkyä netin kautta.Olen ainakin 2 peliä katsonut,eikä ne mitään maksa,nehän kuuluvat Urhon Plus TV pakettiin ja ovat ilmaisia.Muutenhan joutuu maksamaan ns. kahteen kertaan.

Miksi maksatte yhtään mitään,minulla on myös Plus TV paketti ja silloin kun pelit ei näy tv kautta,ne näkyvät netin kautta,eikä maksa mitään.Ainakin 2 peliä olen joutunut katsomaan netistä.Tosin Urhon tarjonta on tosi suppeaa,korista silloin tällöin ja sitten lentopallot.Heikolta vaikuttaa.

etupateri kirjoitti: Miksi maksatte yhtään mitään,minulla on myös Plus TV paketti ja silloin kun pelit ei näy tv kautta,ne näkyvät netin kautta,eikä maksa mitään.Ainakin 2 peliä olen joutunut katsomaan netistä.Tosin Urhon tarjonta on tosi suppeaa,korista silloin tällöin ja sitten lentopallot.Heikolta vaikuttaa.
Niin - en tiedä, mitä kukin maksaa ja miten. Minä maksan per ottelu Urkalle Play -hinnan 5 turhaeuroo per ottelu.

Eikä onnistunut. EIKÄ tule palautteeseen vastausta.
Pitääkö mennä barrikaadeille?

Siis: vielä, että ei ole sarja- , ei kausi- ,eikä muustakaan, vaan kaapeli- ja nettinäkyvyydestä: EI huono, ei surkea, vaan OLEMATON !

:evil: :woohoo:

PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
Niin - en tiedä, mitä kukin maksaa ja miten. Minä maksan per ottelu Urkalle Play -hinnan 5 turhaeuroo per ottelu.

Siis: vielä, että ei ole sarja- , ei kausi- ,eikä muustakaan, vaan kaapeli- ja nettinäkyvyydestä: EI huono, ei surkea, vaan OLEMATON !

Minä pistin myös kovan ja täsmällisen palautteen(ks. aiemmat viestini), kuten ilmeisesti PLHkin. Ei mitään vastausta. Todellista yleisönpalvelua!! Turhauttavaa.

HurrikaaniMedia lähettää tulevana lauantaina 1.2.2014 Loimu vs. Hurrikaani- ottelun jälkilähetyksenä klo.21.00 alkaen. Ennen matsia haastoissa molemmat Loimu-taustaiset valmentajat Tuomi & Kakko. Ottelun seuraaminen onnistuu Hurrikaanin nettisivujen kautta. Tervetuloa seuraamaan!

Pliis, katso laola´lta: ISO, kiltti poika Musersky nro 13 ja monta muuta kovaa luuta Cupin semissä...

Just nyt!

passista kirjoitti:

Minä pistin myös kovan ja täsmällisen palautteen(ks. aiemmat viestini), kuten ilmeisesti PLHkin. Ei mitään vastausta. Todellista yleisönpalvelua!! Turhauttavaa.

Eihän Urholle tosiaan voi mitään ruusuja antaa. Mutta sen verran annoin armon käydä enkä viitsi maassa olevaan ruotsalaista omistajaa enempää potkia, joten otin antenniverkkoon PlusTV:ltä tänään n. kuuden euron kk-maksulla Urhon. Tuleehan sieltä nyt kuitenkin aina joskus jotakin signaalia. Jos Urho hoitaa bisneksensä kuntoon vetämällä koko yrityssaneerauskuurin läpi, niin lupaan uida välin Kolera-allas - Fotografiska Museet ja sen laituri, Tukholma. Uintityylini on vielä selkäuinti, joten voin koko matkan katsella lokkeja.

eiköhän nää saa muutkin liiga porukat näin pienen asian kuntoon jo 2014 luvulla kun NETTI-NÄKYVYYDEN vai onko hurrikaanit ainoa porukka joka pystyy pelittään ajantasalla :) niin saa nämät urhot tulla ja pysyä täällä meijän puol jokkee :p vaikka ei meikkikselle ole ollut mitään hyötyä tästä kyseisestä urhosta tähänkään asti ,mutta hurrikaanien netti lähetyksistä taas on :)

Einomies Porkkakoski kirjoitti:
passista sanoi:

Eihän Urholle tosiaan voi mitään ruusuja antaa. Mutta sen verran annoin armon käydä enkä viitsi maassa olevaan ruotsalaista omistajaa enempää potkia, joten otin antenniverkkoon PlusTV:ltä tänään n. kuuden euron kk-maksulla Urhon. Tuleehan sieltä nyt kuitenkin aina joskus jotakin signaalia. Jos Urho hoitaa bisneksensä kuntoon vetämällä koko yrityssaneerauskuurin läpi, niin lupaan uida välin Kolera-allas - Fotografiska Museet ja sen laituri, Tukholma. Uintityylini on vielä selkäuinti, joten voin koko matkan katsella lokkeja.
Niistä ruusuista voisi osan kyllä mielellään kylläkin antaa Urho-einäkyvä-TV:lle.
Nimittäin antaisin ne piikit.

Onko neuvoa sitten kaapelitaloudelle. Meillä Elisa-Viihde kerrostalossa ja siis tosiaan kaapeli. Kevään ratkaisupelit lähestyvät aina vaan - mutta niin taitaa lähestyä loppu Urkallakin...? Vai?

EMPK: Älä silti lähde pakkasilla uimaan Kolera-altaalta. Sinua tarvitaan ihan täällä kuivalla maalla ja Korsossa. Ja palstalla. Ja kaverina.
Vaikka se saneeraus tuottais mitä siellä Urkalla, vaikka se tuottais lämpimämmät ilmat, vaikka rannikon jäät sulaisivat, niin ootellaan ja katellaan.
Jos minulla olis jotain vaikutusvaltaa ja vähän mahiksia kerätä hynyä eli sitä niin sanottua fyffee/hilloo, niin hankkisin Suomeen Lentopallokanavan.

Vrt esim jotain Hollantia tms.

Kanavatoiminta on ollut surkeeta. Katsojia olisi
No, tässä rahamiehille tai -naisille ihan vinkkiä, vielä ilmaiseksi, näin MM- ja muitten skapojen kynnyksellä. Kiitos ja anteeksi!

Huomenna pitkään odotettu TV-ottelu. Liikaa Euraa vieläpä Urhon tarjonnassa. Laittakaa nyt siellä Urhon asiakaspalvelussa tarpeeksi hlstöä duuniin, että saadaan kaikille asiakkaille kanavat auki. Toni ja Timo varmaankin suorastaan tappelevat kumpi pääsee kitusillaan selostamaan tämän klassikon.

Tänään HurrikaaniMedia lähettää livenä Hurrikaani vs. Etta- pelin klo. 17.00 alkaen osoitteessa: http://www.hurrikaani.fi/ottelut/live-lahetykset/

Vee kirjoitti: Tänään HurrikaaniMedia lähettää livenä Hurrikaani vs. Etta- pelin klo. 17.00 alkaen osoitteessa: http://www.hurrikaani.fi/ottelut/live-lahetykset/
Vähän on tummasävyinen kuvanlaatu. :whistle:

UrhoTV:n illan peli teema oli lyhyestä virsi kaunis. Päivän kohokohta oli kahden pikkutakkimiehen kohtaaminen syöttökisassa. Olavi Ala-Nissilä kärsi kuin kärsikin tappion Ripatin Timolle. Loppukauden taukokisojen jännitysnumero yksi on kestääkö Timon rippipuvun takin hiha takissa kiinni. Jos moni kisa menee jatkopalloille, niin kevään viimeiset kisat Timo käyt Turon tyylikkäässä liivissä ;).

Herätys!

Voisko joku edes herätä siellä Urho-TV:llä.
Minun ja muiden asiakaspalaute - eli maksettu ottelu - mutta näkymätön kuva, ovat käsittelemättä teitillä siellä.

Koettakaan suojasäällä edes vähän vertyä ja palatkaa asiaan!

Vai onko joku jo sammuttanut valot? Se viimeinen?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.