Just ja joo!Einomies Porkkakoski kirjoitti:entinen keskari sanoi:Tuo tapa ei minun. Enemmänkin se on Liigan ja ehkä Valepankin. Mutta ilmeisesti Liiga on päättänyt mennä tämän loppu kauden näin. Se miksi epäilen sitä, johtuu siitä että Valepan nimi kummittelee edelleen välieräparissa. Tosin kaikkihan on mahdollista. Liiga voi tähän asiaan vielä puuttua. Noihin sääntöihin ja sopimuksiin, tehdäänpä ne koska hyvänsä, ei tarvi tehdä ainakaan ko. tapauksessa muutosta, sillä Valepaa ei ilmeisestikkään nähdä tulevalla kaudella. Valepahan oli ainoa seura joka sopimuksen rikkoi, joten siinä valossa asia on kunnossa. Ja tuo jälkimmäinen osa tekstistäni ei suinkaan ole minun ideani, vaan ihan itse Oiva Tapio näin on asian ilmaissut. Ja on se näillä palstoilla käynyt aika selvästi ilmi ettei Valepaa haluta nähdä Mestaruusliigassa.MikasaBoy87 sanoi:Tällainen epävirallinen vatvominen on seurausta virallisen ja läpinäkyvän vatvomisen puutteesta.entinen keskari sanoi:Tämä Mikko Oivasen asian vatvominen on sikäli turhaa, koska en oikein usko että näin viime metreillä Liiga asiaan puuttuisi. Ensi kautta silmällä pitäen Valepa, mitä ilmeisemmin, ei liigaa pelaa, niin sääntöihin ja sopimuksiin ei muutoksia tarvinne tehdä.
Ja nimenomaan juuri esittämälläsi tavalla asia ei (uskottavasti) voi mennä. Ei se yhteiskunta pyöri niin, että tehdään säännöt ja katsotaan niiden rikkomista läpi sormien ja puututaan ehkä sit ens kautta silmällä pitäen.
Tällä hetkellä liiga antaa sellaisen signaalin, että "sääntöjämme on noudatettava tai muutoin meidän nokkamies tulee ja moittii blogissa!" Ei tässä kenenkään tarvitse kansainväliseksi nyrkkeilyliitoksi muuttua, mutta jotain niiden asenteesta voisi oppia.
Minä haluan ainakin nähdä VaLePan Mestaruusliigassa ensi kaudella. Toki haluan nähdä myös Lakkapään. Ja muutkin lisenssinsä saavat seurat. Toki niitä jatkossa näkee ilmeisesti vain livenä eikä TV:ssä, mutta se on ihan toinen juttu. Ja Oiva Tapio on aivan varmasti ihan mukavan oloinen, jos tykkää että hänenlaisensa mies on mukava. Joitain hänen kannattajiaan on tähänkin ketjuun ilmestynyt. Itse en kuulu hänen fanikerhoonsa. En myöskään tällä kaudella ilmenneiden asioiden takia aio siihen liittyä.
Tehkääpä kysely, jossa mestaruusliigaseurojen pomot saavat vastata nimettömänä!
Tähän ja muihin ylläoleviin viesteihin kommentoin vain sen verran, että Oiva Tapio sekä samaan verrattavat kuten Perälät, Tenhuset ja kumppanit: ilman heitä ja heidän antaumuksella tekemäänsä työtä suomalaisen miesliigalentopallon eteen, ei teillä olisi yhtään mitään sanottavaa saati kirjoitettavaa tälläkään palstalla!
Kaikki te, jotka kritisoitte, mutta enimmäkseen istutte läppärinne tai jonkin muun härpäkkeenne äärellä ilman, että olette pistäneet euron latia mestaruusliigajoukkueen eteen ja olette niin v...n viisaita kaikissa asioissa, voitte minun puolestani kaikista mieluiten tehdä jonkinasteisen itsarin, kiitos.
Ja tästä suoraan krediitti kaikille niille, jotka ovat tehneet, tekevät ja tulevat jatkossakin tekemään työtä sen eteen, että Suomen lentopallon mestaruusliigassa on kiinnostavia joukkueita ja pelaajia.
Kiitos teille, että olette jaksaneet pistää omat sekä eri yhteistyökumppaneilta (muun muassa Lakkapää) hankkimanne rahat tämän meille monelle niin rakkaan lajiin ja kehittäneet sitä kautta suomalaista lentopalloa! KIITOS!
Ja tästä seuraa se, että kun suosimani Einomies Porkkakoski ilmoittautui dissaavansa Oiva Tapiota ja samalla hänen tekemäänsä työtä suomalaista mieslentopalloliigaa kohtaan, perustan ihan oman Oiva Tapio -faniklupin.