Kaurto vissiin kipeänä? Ihan karsea koko tilanne - Oivan kertoman mukaan ei vahvistuksia tulossa.jäsen kirjoitti: Tää on nyt sitten historiaa - ja surullista sellaista: Lakkapäällä passari passaa ja hakkuri hakkaa, Möllers ja libero-Perry yypeet, Lemola ja Hautala keskerit. Ei liberoa!
Kyllä nyt pohjoisessa tuulee kylmästi.
Odotellaanhan tammikuulle. Minä luulen, että silloin juoksee Ounasvaaran rinteillä ukkoa mustanaan.marttaku kirjoitti:Kaurto vissiin kipeänä? Ihan karsea koko tilanne - Oivan kertoman mukaan ei vahvistuksia tulossa.jäsen sanoi:Tää on nyt sitten historiaa - ja surullista sellaista: Lakkapäällä passari passaa ja hakkuri hakkaa, Möllers ja libero-Perry yypeet, Lemola ja Hautala keskerit. Ei liberoa!
Nyt ei ihan oikeasti tiedä kuuluuko itkeä vaiko nauraa. Siis ihan oikeastijäsen kirjoitti: Tää on nyt sitten historiaa - ja surullista sellaista: Lakkapäällä passari passaa ja hakkuri hakkaa, Möllers ja libero-Perry yypeet, Lemola ja Hautala keskerit. Ei liberoa!
taitaa tammikuussa olla myöhästä?Hilima kirjoitti:Odotellaanhan tammikuulle. Minä luulen, että silloin juoksee Ounasvaaran rinteillä ukkoa mustanaan.marttaku sanoi:Kaurto vissiin kipeänä? Ihan karsea koko tilanne - Oivan kertoman mukaan ei vahvistuksia tulossa.jäsen sanoi:Tää on nyt sitten historiaa - ja surullista sellaista: Lakkapäällä passari passaa ja hakkuri hakkaa, Möllers ja libero-Perry yypeet, Lemola ja Hautala keskerit. Ei liberoa!
Toivottavasti ei sentään ihan kirjaimellisesti :blink: Oikeasti, ei ne ulkomaalaisetkaan ilmaiseksi Rovaniemelle pelaamaan tule. Mutta onhan tämä mielenkiintoista (?) nähdä, kuinka vähällä porukalla saadaan kausi läpivietyä. Huhhui...Hilima kirjoitti:Odotellaanhan tammikuulle. Minä luulen, että silloin juoksee Ounasvaaran rinteillä ukkoa mustanaan.marttaku sanoi:Kaurto vissiin kipeänä? Ihan karsea koko tilanne - Oivan kertoman mukaan ei vahvistuksia tulossa.jäsen sanoi:Tää on nyt sitten historiaa - ja surullista sellaista: Lakkapäällä passari passaa ja hakkuri hakkaa, Möllers ja libero-Perry yypeet, Lemola ja Hautala keskerit. Ei liberoa!
Miksi olisi tammikuussa myöhäistä?varajäsen kirjoitti:taitaa tammikuussa olla myöhästä?Hilima sanoi:Odotellaanhan tammikuulle. Minä luulen, että silloin juoksee Ounasvaaran rinteillä ukkoa mustanaan.marttaku sanoi:Kaurto vissiin kipeänä? Ihan karsea koko tilanne - Oivan kertoman mukaan ei vahvistuksia tulossa.jäsen sanoi:Tää on nyt sitten historiaa - ja surullista sellaista: Lakkapäällä passari passaa ja hakkuri hakkaa, Möllers ja libero-Perry yypeet, Lemola ja Hautala keskerit. Ei liberoa!
!!!!OFFTOPIC!!!!!Ana kirjoitti: No ei tuosta kyllä tykätä voi....Tai no tottakai tieten joku voi tykätä. Onhan täälä niitä jotka saa kiksejä siitä kun pelaaja loukkaantuu.... Mutta on kyllä surullinen tilanne että nuin vähänä on miehet liigajengisä. Toivottavasti tilanne paranee pohjosen suunnalla.
Juze kirjoitti:Miksi olisi tammikuussa myöhäistä?varajäsen sanoi:Hilima sanoi:Odotellaanhan tammikuulle. Minä luulen, että silloin juoksee Ounasvaaran rinteillä ukkoa mustanaan.marttaku sanoi:Kaurto vissiin kipeänä? Ihan karsea koko tilanne - Oivan kertoman mukaan ei vahvistuksia tulossa.jäsen sanoi:Tää on nyt sitten historiaa - ja surullista sellaista: Lakkapäällä passari passaa ja hakkuri hakkaa, Möllers ja libero-Perry yypeet, Lemola ja Hautala keskerit. Ei liberoa!
taitaa tammikuussa olla myöhästä?
No tuolta kantilta ajateltuna ymmärrän pointtisi. Joulukuun KoVe-Lakkapää iso peli ja lakoilla muutenkin kolme ottelua vähemmän pelattuna.varajäsen kirjoitti:Juze sanoi:Miksi olisi tammikuussa myöhäistä?varajäsen sanoi:Hilima sanoi:Odotellaanhan tammikuulle. Minä luulen, että silloin juoksee Ounasvaaran rinteillä ukkoa mustanaan.marttaku sanoi:Kaurto vissiin kipeänä? Ihan karsea koko tilanne - Oivan kertoman mukaan ei vahvistuksia tulossa.jäsen sanoi:Tää on nyt sitten historiaa - ja surullista sellaista: Lakkapäällä passari passaa ja hakkuri hakkaa, Möllers ja libero-Perry yypeet, Lemola ja Hautala keskerit. Ei liberoa!
Lakkapää 9 Kove 19, vai Kykyä varten ukkoja mustana ?
Ei kolme peliä vähemmän vaan yksi, Lakkapää 14 ja KoVe 15. Lakkapäällä jäljellä 10 vierasottelua, KoVella 9 ja Lakkapää vierailee vielä kaksi kertaa Lumossa, keskinäinen kotiottelu on lakoilta ohi. Suattaapi paremminkin Riento ja Rantaperkiö puhaltaa Lakkapään ohi ja yrittää KoVen niskaan puhaltelemaan.Juze kirjoitti:No tuolta kantilta ajateltuna ymmärrän pointtisi. Joulukuun KoVe-Lakkapää iso peli ja lakoilla muutenkin kolme ottelua vähemmän pelattuna.varajäsen sanoi:Juze sanoi:Miksi olisi tammikuussa myöhäistä?varajäsen sanoi:Hilima sanoi:Odotellaanhan tammikuulle. Minä luulen, että silloin juoksee Ounasvaaran rinteillä ukkoa mustanaan.marttaku sanoi:Kaurto vissiin kipeänä? Ihan karsea koko tilanne - Oivan kertoman mukaan ei vahvistuksia tulossa.jäsen sanoi:Tää on nyt sitten historiaa - ja surullista sellaista: Lakkapäällä passari passaa ja hakkuri hakkaa, Möllers ja libero-Perry yypeet, Lemola ja Hautala keskerit. Ei liberoa!
Lakkapää 9 Kove 19, vai Kykyä varten ukkoja mustana ?
Kappas vaan, näyttää tuo Mestaruusliigan etusivun sarjataulukko erheellisesti 12 matsia. Kyllähän siinä sitten voi tulla hoppu vähemmillä ja enemmillä miehillä.Konkari kirjoitti: Ei kolme peliä vähemmän vaan yksi, Lakkapää 14 ja KoVe 15. Lakkapäällä jäljellä 10 vierasottelua, KoVella 9 ja Lakkapää vierailee vielä kaksi kertaa Lumossa, keskinäinen kotiottelu on lakoilta ohi. Suattaapi paremminkin Riento ja Rantaperkiö puhaltaa Lakkapään ohi ja yrittää KoVen niskaan puhaltelemaan.