Tulevana lauantakina saapuu Rantaperkiön Isku Sammon vastustajaksi Siilin Ahmoon.
Ei ole vissiin vielä otteluennakkoja.
Muuten, Isku on niitä, joilla ei nettisivuillaan ole vieraskirjaa tai kommentointipalsta. Joten varmaan jokunen heidän kannattajansa kirjoittaa tälläkin foorumilla. En oikein ole tavoittanut.
Mutta antakaapas äänenne kuulua. Muuallakin kuin Pyynikin Urheiluhallissa.
Nyt Iskulla on alla Etta -tappio.
Sammolla aikasen monta voittoa juuri alla - ja lisää kaivataan.
Pistemäärät ovat aivan tasan. Molemmat huristelevat sinne 8 parhaan joukkoon.
Uskon Sammon pystyvän lyömään vieraansa, ei ehkä aivan 3-0, mutta jotain täytynee Iskullekin jättää.
Siilinjärven Ahmon sali on hyvä pelipaikka.
Itse kävin viimeksi viime vuoden puolella. Sammon kotiottelussa - tavattiin muuten Jussi Juonion kanssa - huomioni pelin lisäksi kiinnittyi ns. pallopoikiin.
En heistä nyt ihan heti silloin kirjoittanut. Mutta: mistä tahansa pallotytöt tai-pojat tulevatkin, niin jokunen roti (silloin) täytynee olla ns. työssään. Laiskasti malttoivat poijat istua muovituolissa, palloa tuskin välillä koskivat. Kun pelaajan syöttövuoro tuli, tuskin malttoivat paljoa tuoliltaan väistyä. Kun oli minuutin aikalisä, niin eikun kännykkä esille ja varmaan Faceb kiinnosti enemmältikin? - Olin vähällä mennä sanomaan, mutta kun en oikein heidän pomoansa saanut käsiini, niin se jäi.
Minä TOIVON: hyvät ja iloiset ja toimeliaat tytöt (mieluummin) tai sitten pienemmät, iloiset pojat töihin! Mutta ei kyseisen kaltaiset.
Että ihana pikkasen parannettavaa, kaiketi?
Itse otteluun toivotaan paljon kannustusta Sammolle. Sitä tarvitaan. Ja jospa vältettäisiin ne tuomarikommellukset.