Harmi jos pelaamalla ei voita :angry:Matti K kirjoitti: Tässä Lapin Kansan selostus tapahtumista. Aika ikävä juttu, jos tuo totta on. Ainakaan toistaiseksi ei ole aihetta epäillä:
"Rovaniemeläisillä oli jo ottelupallo neljännessä erässä. Sammon kokeneella Ville Heiskasella ei siinä tilanteessa ollut muuta mahdollisuutta kuin nykäistä verkosta ja huutaa, että Lakkapään pelaaja oli verkossa. Tuomari tuomitsi tilanteen Lakkapään verkkovirheeksi, ja Sampo vei sen jälkeen erävoittoon tarvitut kolme pistettä.
– Passari Arash Dosanjh ja hakkuri Fredrik Gustavsson olivat noin metrin päässä verkosta eikä kumpikaan varmasti koskenut verkkoon. Heiskanenkin tunnusti ottelun jälkeen nykäisseensä verkosta. Kyllä tällainen harmittaa, mutta eipä tässä ole mitään tehtävissä. Lopputulos on 3–2 eikä se siitä muutu vaikka kuinka protestoisi, Lakkapään joukkueenjohtaja Oiva Tapio äimisteli tapahtunutta."
Tuostahan pitäisi seurata välittömästi punainen kortti.Ana kirjoitti: Jos tuo kutinsa pitää niin melekosta pelleilyä.. Ruetaan jatkosa repimään verkkoa ja huutamaan tuomareille kilpaa. Se joka saa revittyä verkkoa näyttävimmin, ilman että se repiää irti ja huutaa lujimmin, voittaa pallon ja sitä kautta koko matsin.
On tuolla napapiirin tienoilla aikaisemminkin ilmestynyt juttuihin lapin lisää, kun muistelee parin vuoden takaisia juttuja sikäläisissä lehdissä ja paikallisradiossa, ne "totuudethan" oli saatu vain toiselta osapuolelta, niinkuin nytkin. Kannattaa ensin hiukan tutkia, ennen kuin alkaa tapahtumia itse näkemättä hutkimaan. Ei ole ollenkaan Heiskasen tyylistä harrastaa tuollaisia juttuja.metriheikki kirjoitti: Todella alhaista toimintaa herrasmiehenä aina pitämältäni Heiskaselta jos näin todella on käynyt mitä kirjoitetaan. Ja kehtaa sen vielä jälkeenpäin tunnustaa ja vääntää veistä vastustajan haavassa. Muutaman ottelun pelikielto epäurheilijamaisesta käytöksestä voisi olla paikallaan
Kuten aiemmin kirjoitin että JOS(huom!) näin on tapahtunut kun kirjoitetaan niin sen kirjoitushetkeni tietojen perusteella vaan pistin oman ajatukseni esille. Silloin ei vielä ollut Sampon vastinetta/videoo mun tiedossani Ja kuten todettua Ville on yksi herrasmiesmäisimpiä pelureita joita ainakin minä tiedän.PISTEKonkari kirjoitti:On tuolla napapiirin tienoilla aikaisemminkin ilmestynyt juttuihin lapin lisää, kun muistelee parin vuoden takaisia juttuja sikäläisissä lehdissä ja paikallisradiossa, ne "totuudethan" oli saatu vain toiselta osapuolelta, niinkuin nytkin. Kannattaa ensin hiukan tutkia, ennen kuin alkaa tapahtumia itse näkemättä hutkimaan. Ei ole ollenkaan Heiskasen tyylistä harrastaa tuollaisia juttuja.metriheikki sanoi:Todella alhaista toimintaa herrasmiehenä aina pitämältäni Heiskaselta jos näin todella on käynyt mitä kirjoitetaan. Ja kehtaa sen vielä jälkeenpäin tunnustaa ja vääntää veistä vastustajan haavassa. Muutaman ottelun pelikielto epäurheilijamaisesta käytöksestä voisi olla paikallaan
http://www.liigasampo.fi/