No, tottakai Jere tekee ja joukkue tekee kevätkaudella niitä "ihmeitä."varajäsen kirjoitti: No näitten pelien muutos tietyllä tavalla oli tiedossa?
Sitä minä en oikein ymmärrä miksi Riento ottelu on siirretty? Sen takia, että Antti on varamies?
No Tuovisen Jukka tekee 1 kk:ssa 'ihmeitä' ja uskon sen olevan JOUKKUE seuraavassa pelissä :evil:
Niin, tarpeet on ollut varmasti tiedossa jo aiemmin, mutta siirtoja aletaan tehdä vasta nyt. Riento-ottelu siirtyy, koska Kenian maajoukkueen menestys on meille omaa paikallissarjaamme tärkeämpi. Kalenteria kun katsoo, niin nostan edes yhdessä asiassa hattua Tiikereille: Pelataan ohjelman mukaan niillä miehillä mitä on.varajäsen kirjoitti: No näitten pelien muutos tietyllä tavalla oli tiedossa?
Sitä minä en oikein ymmärrä miksi Riento ottelu on siirretty? Sen takia, että Antti on varamies?
No Tuovisen Jukka tekee 1 kk:ssa 'ihmeitä' ja uskon sen olevan JOUKKUE seuraavassa pelissä :evil:
Olihan tämä vuosi aika haastava, kun EM-kisat pelattiin tolkuttoman myöhään ja sitten nämä olympiakarsinnat kesken kauden. Huonosti ja epätasaisesti etenävästä liigasta olen antanut kova sanaista kritiikkiä ohjelman laatijalle, mutta nyt on kyllä alkanut epäilyttää että syyllisiä on seuratkin.Hilima kirjoitti:Niin, tarpeet on ollut varmasti tiedossa jo aiemmin, mutta siirtoja aletaan tehdä vasta nyt. Riento-ottelu siirtyy, koska Kenian maajoukkueen menestys on meille omaa paikallissarjaamme tärkeämpi. Kalenteria kun katsoo, niin nostan edes yhdessä asiassa hattua Tiikereille: Pelataan ohjelman mukaan niillä miehillä mitä on.varajäsen sanoi:No näitten pelien muutos tietyllä tavalla oli tiedossa?
Jussi Juonio kirjoitti:Olihan tämä vuosi aika haastava, kun EM-kisat pelattiin tolkuttoman myöhään ja sitten nämä olympiakarsinnat kesken kauden. Huonosti ja epätasaisesti etenävästä liigasta olen antanut kova sanaista kritiikkiä ohjelman laatijalle, mutta nyt on kyllä alkanut epäilyttää että syyllisiä on seuratkin.Hilima sanoi:Niin, tarpeet on ollut varmasti tiedossa jo aiemmin, mutta siirtoja aletaan tehdä vasta nyt. Riento-ottelu siirtyy, koska Kenian maajoukkueen menestys on meille omaa paikallissarjaamme tärkeämpi. Kalenteria kun katsoo, niin nostan edes yhdessä asiassa hattua Tiikereille: Pelataan ohjelman mukaan niillä miehillä mitä on.varajäsen sanoi:No näitten pelien muutos tietyllä tavalla oli tiedossa?
Jokaa tapauksessa jopa 5 ottelun erot pelimäärissä siinä ei voi olla mitään järkeä liigan arvostuksen kannalta. Nyt näillä siirroilla tilanne taitaa vain huonontua ja keväälle tulee monille raskaita viikkoja.
Aleni todellakin vauhdissa! 22 hyökkäystä joosta 19 tappoa, 90% hyökkäysteholla. Huhhuh :cheer:PassariLiberoHakkuri kirjoitti: Ihan kelpo tulos Tampereelta: Sammolle 0-3 vierasvoitto. S Mäkinen ei niin kovassa vedossa. Sen sijaan A Djordjevic Sammosta: 22 pistettä.
Ässillä ei juhlittu.
Loukkantuiko Vargas kun otettiin kahden erän jälkeen pois?T.E.N.E kirjoitti: Tasapainoinen esitys sammolta ilman sairastuvalla olleita Arsia, Krausea ja Ikosta.
Häyriseltä hieno ilta.
Ei mitään näkyvää loukkaantumista kentällä. Vargas jäi pitkälle tauolle penkille istumaan, eikä palannut enää kentälle.Jussi Juonio kirjoitti:Loukkantuiko Vargas kun otettiin kahden erän jälkeen pois?T.E.N.E sanoi:Tasapainoinen esitys sammolta ilman sairastuvalla olleita Arsia, Krausea ja Ikosta.
Häyriseltä hieno ilta.