Tulipahan käytyä extemporee Pielavedellä kattomassa illan peli. Odotukset oli kovat ja edessä oli varmasti hyvä ja tiukka tappelu pinnoista.
Ihan sitä mitä odotin ei nähty ja oikeestaan aika paljon ikävä kyllä se jäi siitä.
Kyllä Sampo tarvii Poikelan rosteriin niin pian kuin se vaan on mahdollista. Jotenkin näytti aneemiselta peli ja pelistä puuttui se jokin. Se jokin on ollut Sampolla iloista ja räjähtävää pelaamista. Sitä en ikävä kyllä nyt nähnyt.
Se mikä pisti silmään niin Kaatrasalo oli lähes ainoa jolla oli asenne kohdallaan. Djordjevic oli kanssa asenteeltaan hyvä ja koitti tsempata porukkaa koviin suorituksiin. Djordjevic palkittiinkin Sampon parhaana joka oli oikea valinta.
Iskullakaan ei mielestäni ollut parasta mahdollista peliä vaikka 3-0 voitto tulikin. Iskun ei tarvinnut tehdä tuon enempää.
Iskun miehistä oli kyllä hienoa kattoa kuinka Helenius ja varsinkin Mäkinen kirmasi kentällä kunnioittamatta ketään verkolla
Mukavaa oli myös kattoa kuinka Iskun porukka riemuitsi pinnasta ringissä.
Härkönen keskeltä oli pelin alussa aika hyvä, mutta loppua kohden ikään kuin katosi pelistä. Mutta mukava oli nähdä hänen tekemistään.
Isku on nuori joukkue ja varmasti tulee kiusaamaan vielä monta kertaa vastustajia.
Sinkkonen puolestaan torjui näyttävästi ja naputti myös palloa lattiaan 7 passista 4 . Torjuntoja neljä myös.
Kokonaisuudessaan iloa oli juuri nuorten tekeminen.
Syöttö oli minusta melko heikko molemmilla. Suurin osa leijaa ja osa vielä helppoa leijaa. Vastaanotto toimi Iskulla hyvin mutta Sampon helppo syöttö teki sen hyväksi.
Tämä peli ei kuulu niihin jotka jää mieleen kovana tiukkana pelinä. Sampolla on huoleena (minusta) hakkuri. Ei pääse kehumaan nyt Serbian miestä vaikka kuinkan tahtois. Raamit on miehellä kuin lentopalloilijalla kuuluu olla mutta mutta.... 1 vs 1 suoraan torjuntaan pari kertaa ja jotenkin näytti siltä, että silmät kiinni läps.
Siitäkö lie ollu kiinni mutta myös passari Kraus oli kuin eri mies mitä olen viimeksi nähnyt. Viime kaudella mies loisti ja kuului ehdottomasti minun mielestä parhaimpiin passareihin mitä olen nähnyt. Nyt ei sitä loistetta näkyny koko pelin aikana ja Jere ottikin miehen vaihtoon.
Toivon todella, että Poikela kuntoutuu pian pelikuntoon, sillä Sampo tarvitsee miehen kuusikkoon.
Mielenkiintoista oli seurata kun Heinon katseet millon verkkotuomaria kohti tai päätuomaria kohti eikä rajatuomaritkaan jääny ilman hemaisevia katseita
Samalla alkoi kentällä pelaajat keskustelemaan siihen malliin, että päätuomari joutui jututtamaan kummankin puolen kapteeneja lopettaakseen mussutuksen. Sellasta pikku jutustelua se oli verkon molemmin puolin
Alkukausi oli Sampolla oikein hyvä ja peli kulki. Nyt menee alavireisesti mutta kyllä sieltä vielä tullaan se on varma.
Katsomossa oli pientä alavireisyyttä havaittavissa ja kyllä on sanottava, että on se kriittinen yleisö. Seassa istuessa ei voinut olla kuulematta kuinka omat puri nilkkaan ja viimeisen erän ollessa Iskun Iskulle 23 pinnaa alkoi osa porukasta nousta ja liikkua ulko-ovea kohti ? Hmm....Ei kiva
Aikasemmin kun olen päässyt vierailemaan Sampon luolassa on meno ollu todella hyvää ja meteliä on piisannu todella hyvin.
Yksi mikä oli tosi mukavaa niin, Sampon nauhoitetut mainokset ja kun tuli esim. ässäsyöttö niin kaijuttimista kuului siihen liittyvä mainos jossa kehuttiin syöttöä ja kuinka paljon sponsori anto fyrkkaa siitä
Hieno idea ja ainakin minulle se osu ja uppos . Ihan naaratti
Priimaa oli tietenkin kahvi ja ihan parasta oli grillimakkkarat
Kaikki positiivinen ylös ja nokka kohti uusia haasteita. Sen minkä Sampoa tunnen ja tiedän niin, on satavarmaa, että tuolta tullaan vielä ja kovaa. Pienestä se on kiinni ja niin kuin Jere sanoi, " tehtävänäni on löytää peli siitä joukkueesta, mikä käytettävissä on ja uskon sen myös löytyvän."
Minä uskon myös sen, että peli löytyy.