No, Suihkonen on edelleen VASTA 19-vuotias, niin kuvitteletko että se nyt oiskaan yhtä hyvä, kun 30-vuotias Kubiak? Silloin täytyis olla jo sen tasoinen pelaaja, jota suomessa ei koskaan oo lentopallon parissa nähty!
Vähän nyt ihmetyttää, että miten hyvin mahdat tuntea sitten Sammelvuon, kun niin kovasti tiedät, että on mulkero?
No, kovasti Olli ainakin väitti ettei jaksanut treenata itteään kisoihin, ja saa kyllä aika munaton olla, jos ei uskalla sanoa ettei vaan halua tulla! Ojansivu vielä pahempi, jos muka ei oikeasti voi sanoa ettei kiinnosta tulla pelaamaan, ja varsinkin kun ylen lähetyksessä kertoi syyt miksi ei tule. Joko se on niin, että Ojansivu on täysin munaton mies tai sitten siellä savonmailla naureskellaan aivan omiaan.
Olli Kunnari on parhaimmillaan ollut todella kova, mutta ei ole lähelläkään huippuvuosien kuntoaan. No, ehkä se tällä kaudella yllättää vielä.
kuten aiemmin totesin suihkosta ihan noloa verrata huippuihin. epäilen suuresti, että hänellä olisi riittävästi lahjoja lähellekään esim. kubiakin tasolle. tämän turnauksen näytöt kokonaisuudessaan eivät nyt hirveän häävit olleet. venäjä-peli yhdessä erässä n. - 6 pistettä. siis miinuspisteitä.
sen verran olen piireissä, että kuulen mulkeron tekemisistä säännöllisesti. häntä en tunne, kolme kertaa ollut tekemisissä. kerran hän käyttäytyi tilanteessa erästä henkilöä kohtaan melko moukkamaisesti. se ei juurikaan vaikuta minun mielipiteeseeni hänestä, mutta toki muodostan mielipiteeni siitä, miten hän tekee työnsä ja kohtelee ympärillään olevia työryhmän jäseniä.
kyllähän yritys- ja yhteisöviestinnässä osataan asiat pistää nättiin pakettiin. "kerrotaan asia niin, että olli ei vain nyt jaksanut ja lelu halus olla kotona". HE-HEE ! lelun kanssa juttelin itse kesän alussa. sanoisinko nyt niin, että rivien välistä pystyi lukemaan asioita jotka eivät riveillä ole olleet.
ihan tuore tieto - kunnari on kovassa kunnossa. lelu ja silli hyvässä. ja määttäsen paikka olis ollut tässä joukkueessa. sen hän näyttää kun liiga alkaa.