en ehkä ole riittävän hyvin artikuloinut, mutta olen tarkoittanut sitä, että aiemmissa peleissä muut pelaajat ovat kärsineet Joonan huonosta passipelistä, koska joukkue muilta osin on kuitenkin hyvä. Jos te Ducksin pelejä seuranneet väitätte hänen aiemmin tällä kaudella pelanneen Mestaruusliigatason passarin peliä niin mielestäni olette väärässä. Siksi olin sitä mieltä, että nuoren Mäkelän olisi pitänyt saada haastaa ykköspassari. On treenannut kuitenkin ja jokainen lajissa mukana oleva haluaa päästä pelaamaan ja näyttämään taitonsa. Ei voi olla kiveen hakattu jonkun pelipaikka rosterissa. Mielestäni tulin väärinymmärretyksi, tosin oman suht "mutkat suoriksi" -tyyppisen kírjoitteluni seurauksena, mutta lentopallosta ja Vantaa Ducksista kirjoitin. Jätän omaan arvoonsa nämä kirjoittelut jotka kohdistuu minuun henkilönä. Täällä kirjoitan lentopallosta ja jos ylläpito sallii pienimuotoisen vittuilun minua kohtaan, koen oikeudekseni siihen vastata, vaikka se ei mielestäni tänne kuulu. Osaan tuonkin alatyylisen kirjoittelun, jota muutama nimimerkki täällä harrastaa