Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Totta kai seuraa, niin kuuluukin. Ja varmasti kiinnostavat näkemykset, jos/kun koko seuran toimintaedellytykset ovat heistä kiinni.

Kommentti vain oli:
- ei ole mitään positiivista seurausta ikinä tullut siitä, että seuran ulkopuoliset henkilöt puuttuvat valmennuksen ratkaisuihin
- vaativat sarjan alkuvaiheessa pakkovoittoa jostain random-vieraspelistä tai muuten seurauksena on tukirahojen lähtö

Näistä ei seuraa mitään hyvää seuralle, ei tukijalle, ei valmennukselle, ei kenellekään.

On täysin luonnollista, että tukijat edellyttävät seuralta jotain asioita. Esimerkiksi sitä, että joukkue toiminnassaan noudattaa yhdessä sovittuja arvoja. Ja jos näin ei tapahtuisi, on lisää rahaa turha odottaa.

Sen sijaan se, että tukijat määräävät ketä passaria valmentajan pitää peluuttaa tai vaativat että jokin yksi tietty marraskuun ottelu on pakko voittaa... mitä he ajattelevat tapahtuvan? Että he katsomosta voivat alkaa antaa käskyjä valmennukselle, voittoja alkaa tippua ja valmentaja sekä seurajohto on vain tyytyväinen, kun heidän briljanssinsa on saatu käyttöön?
No ei seurojen taustahenkilöt puutu operatiiviseen päivittäiseen toimintaan, se on ihan perusjuttuja joukkueurheilussa.
Mielenkiintoinen oli ajatus seuran omistuksesta jossain kommentissa. Keitä ne ovat urheiluseurassa? Olis mkava kuulla joitain esimerkkejä lentopalloseuran omistajista, minulle vähän vieraampi osa-alue...

No ei seurojen taustahenkilöt puutu operatiiviseen päivittäiseen toimintaan, se on ihan perusjuttuja joukkueurheilussa.
Mielenkiintoinen oli ajatus seuran omistuksesta jossain kommentissa. Keitä ne ovat urheiluseurassa? Olis mkava kuulla joitain esimerkkejä lentopalloseuran omistajista, minulle vähän vieraampi osa-alue...
Niin jos on Oy, niin osakkaat ovat omistajia, mutta ei taida olla mestaruusliigassa? Jääkiekossahan useimmat taitaa olla.

jos katsoitte ottelua, niin kiinnititte varmaankin huomiota, että ottelun parhaan pelaajan oli valinnut poikkeuksellisesti, ei otteluisäntä ( kuten yleensä) eikä otteluisännän poissaollessa seuran puheenjohtaja, kuten tavallisesti. Tällä kertaa ottelun parhaan pelaajan palkitsemisen oli halunnut tehdä "muu" taho. Liittyen näihin minun kirjoituksiini. Siis pieni näpäytys minulle :)

jos katsoitte ottelua, niin kiinnititte varmaankin huomiota, että ottelun parhaan pelaajan oli valinnut poikkeuksellisesti, ei otteluisäntä ( kuten yleensä) eikä otteluisännän poissaollessa seuran puheenjohtaja, kuten tavallisesti. Tällä kertaa ottelun parhaan pelaajan palkitsemisen oli halunnut tehdä "muu" taho. Liittyen näihin minun kirjoituksiini. Siis pieni näpäytys minulle :)
Tämäkin osoittaa, että tätä palstaa luetaan ja seurat haluaa olla ajan hermoilla. Ja tarvittaessa tehdään päätöksiäkin näiden kirjoitusten perusteella. Sitä on tapahtunut useasti aikaisemminkin.

Nyt on kyllä vähän liioittelua, että tämän palstan perusteella tehtäisiin jotain Mestaruusliigan otteluissa tai ainakaan mitään kovin suurta.

No olipa täysin ansaittu näpäytys

Tämäkin osoittaa, että tätä palstaa luetaan ja seurat haluaa olla ajan hermoilla. Ja tarvittaessa tehdään päätöksiäkin näiden kirjoitusten perusteella. Sitä on tapahtunut useasti aikaisemminkin.
Pitää skarpata entisestäänkin jotta ei tule lausuneeksi mitään höpöjä, saattaa tahtomattaan muuttaa koko lentopalloskenen 🤣 Olen kyllä kaikista kirjoituksistani ollut samaa mieltä, ainakin itseni kanssa. Taattua laatua...😌

En tiedä oliko näpäytys epäilen mutta mielestäni passari pelasi ihan hyvän ottelun, samoin koko joukkue paras peli koko kaudella tuosta on hyvä jatkaa.

En tiedä oliko näpäytys epäilen mutta mielestäni passari pelasi ihan hyvän ottelun, samoin koko joukkue paras peli koko kaudella tuosta on hyvä jatkaa.
Pitkästä aikaa itsekin pääsi katsomaan Ducksin peliä paikan päälle. Hyvä peli Joona Väänäseltä ja ihan voi allekirjoittaa pyttykerhon valinnan. Toinen tasaisen hyvin pelannut oli Kalle Kattelus yypeen tontilla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.