Yle-areenan vai Tampere-areenan ?Teme kirjoitti: Minä ainakin tarkoitin areenan selostajaa, mutta eiköhän tämä jo riitä tästä aiheesta
Aika kultaa muistoja, mutta Moilanen ei kyllä enää finaaleissa ollut "mies paikallaan", vaikka antoikin kaikkensa jalkavaivoista huolimatta. Hurrikaanillahan finaaleissa hakkurina kävivät pelaamassa Moilasen lisäksi mm. Niskakangas ja Oivanen.Teme kirjoitti: Seiskapaikan ykkösmies: Materiaalin puolestako ei ollut viime vuonna vastusta finaaleissa Tiikereillä? Tuosta olen kyllä täysin eri mieltä. Silloinkin oli Oivasen kaksosista toinen vastassa ja molemmat ovat äärimmäisen kovia pelimiehiä pelipaikoillaan. Tuolloin vielä viimeiselläkin kaudellaan puolestaan hakkuri Ismo Moilanen oli edelleen mies paikallaan.
En syyttänytkään täydestä johtamiskyvyn ja auktoriteetin puutteesta vaan epäilin pientä vajetta noissa ominaisuuksissa. Ei Joe ainakaan katsettakaan kääntäny nuorta valkkua kohti saatikka pysähtynyt ja jäänyt kuuuntelemaan mitä tällä oli sanottavaa. Tai sitten Klein jo tiesi mitä oli tehnyt väärin tai jättänyt tekemättä.Teme kirjoitti: Seiskapaikan ykkösmies: Materiaalin puolestako ei ollut viime vuonna vastusta finaaleissa Tiikereillä? Tuosta olen kyllä täysin eri mieltä. Silloinkin oli Oivasen kaksosista toinen vastassa ja molemmat ovat äärimmäisen kovia pelimiehiä pelipaikoillaan. Tuolloin vielä viimeiselläkin kaudellaan puolestaan hakkuri Ismo Moilanen oli edelleen mies paikallaan.
waltsu: Kleinillä vaan oli eilen huono päivä, ei sen kummempaa. Ei Tiilikainen voi kärsiä ainakaan täydestä johtamiskyvyn ja auktoriteetin puutteesta, jos kerta antoi Joen kuulla kunniansa huonosta suorituksesta?
Koitahan nyt herätä todellisuuteen, Ojansivu-Sivula kaksikko pelkästään on sellainen täsmäase, ettei liioittelusta voi puhua ainakaan LML-tasolla.Teme kirjoitti: Aika kultaa muistot itse kullakin, mutta edelleen seison sikäli sanomisteni takana, että väite Tiikerien "ylivoimaisesta" materiaalista finaaleissa oli liioiteltu.