Verkkovirhe

TIIKERIT 2013 - 2014

Ana

Valepan vastaanotto/syöttöpeli aivan eri planeetalta kuin Tiikereillä. Henkisesti, taktisesti ja kaikin puolin tänään parempi joukkue voitti.

Pikkuisen täytyy tosiaan ihmetellä, miksi Tikrut itspäisesti iskivät päätänsä seinään ja suuntasivat syötön lähes poikkeuksetta Korhoselle? Elviksellä vo% taisi olla kympin pinnassa, Korhosella muistaakseni 64%.

No, kyse vasta ensimmäisestä pelistä. Kotona Tikrut hoitavat homman kotiin!! :evil:

Juike kirjoitti: Onko Klein loukkaantunut vai miks ei peliaikaa irtoo?
Vai tarkoititko Kehoeta? Nilkka meni Stevellä. Toivottavasti ei ole paha vaiva ja pelaisi vaikka jo torstaina. Joka tapauksessa oli huonoa tuuria tuonkin loukkaantumisen kanssa etenkin ajoituksen suhteen :(

Petrattavaa jäi tosi paljon torstaille ja perjantaille. No, toivotaan että menee kuten viime keväänäkin, jolloin avausfinaalissa tuli tappio, mutta.. B) Hampaankoloon jäi tästä illasta montakin asiaa, eikä vähäisimpänä puolueellinen selostus

Teme kirjoitti:
Juike sanoi:
Onko Klein loukkaantunut vai miks ei peliaikaa irtoo?
Vai tarkoititko Kehoeta? Nilkka meni Stevellä. Toivottavasti ei ole paha vaiva ja pelaisi vaikka jo torstaina. Joka tapauksessa oli huonoa tuuria tuonkin loukkaantumisen kanssa etenkin ajoituksen suhteen :(

Petrattavaa jäi tosi paljon torstaille ja perjantaille. No, toivotaan että menee kuten viime keväänäkin, jolloin avausfinaalissa tuli tappio, mutta.. B) Hampaankoloon jäi tästä illasta montakin asiaa, eikä vähäisimpänä puolueellinen selostus
En ymmärrä tuota selostuksen puolueellisuusväitettä, neutraalina katselijana ei siltä näyttänyt eikä tuntunut. Olisiko hävinneen joukkueen selvästi vastustajaa huonompaa nosto-, hakkuri-, keskari-, yypee-, torjunta-, puolustus- ja syöttöpeliä pitänyt kehua enemmän? Tiikerit oli parempi ainoastaan liberon puolustuspelissä, jossa Kerminen oli kentän ylivoimainen ykkönen. Passipeliä on hankala vertailla, kun nostoissa oli melkoinen ero.

No en ole ihan yksin näkemyksieni kanssa selostajista. Selvästi enemmän ne tuntui olevan VaLePan pinnoista innoissaan kuin Tiikerien. Mutta näkemyksensä kullakin :whistle:

Konkari kirjoitti:
Teme sanoi:
Juike sanoi:

En ymmärrä tuota selostuksen puolueellisuusväitettä, neutraalina katselijana ei siltä näyttänyt eikä tuntunut. Olisiko hävinneen joukkueen selvästi vastustajaa huonompaa nosto-, hakkuri-, keskari-, yypee-, torjunta-, puolustus- ja syöttöpeliä pitänyt kehua enemmän? Tiikerit oli parempi ainoastaan liberon puolustuspelissä, jossa Kerminen oli kentän ylivoimainen ykkönen. Passipeliä on hankala vertailla, kun nostoissa oli melkoinen ero.
Konkarin kanssa samoilla linjoilla. Selostaja hehkutti hyviä suorituksia joita tänään esittivät pääasiassa punanutut. Tikkereille jäi paljon parannettavaa.

Teme kirjoitti: No en ole ihan yksin näkemyksieni kanssa selostajista. Selvästi enemmän ne tuntui olevan VaLePan pinnoista innoissaan kuin Tiikerien. Mutta näkemyksensä kullakin :whistle:
Niinhän ne väittää, että ei miljoona kärpästäkään voi olla väärässä. :whistle:

Meillä on kullakin näkemyksemme mutta minkä sille voi että pelissä elää tunteella mukana ja fiilingit vaikkapa selostajasta muovautuu sen mukaan.

Teme kirjoitti: Meillä on kullakin näkemyksemme mutta minkä sille voi että pelissä elää tunteella mukana ja fiilingit vaikkapa selostajasta muovautuu sen mukaan.
Ikävää jos pelinseuraamisen nautinto meni selostuksen takia pilalle. Ei se peli kuitenkaan siihen ratkennut.

Eiköhän ne selostajat jatkossa hehkuta tiikereidenkin suorituksi kun siihen tulee aihetta. Enkä jo torstaina Kokkolassa?

Ilmeisesti mestaruusliigakin on puolueellinen, koska on aika yksipuolista kehumista tuo mestaruusliigan sivuilla oleva ottelu raporttikin.

ihmettelijä kirjoitti: Siihenhän se tiikereiden peli kaatui: selostajiin... Jäähallille uudet selostajat.
Paul kirjoitti:
Ikävää jos pelinseuraamisen nautinto meni selostuksen takia pilalle. Ei se peli kuitenkaan siihen ratkennut.

Eiköhän ne selostajat jatkossa hehkuta tiikereidenkin suorituksi kun siihen tulee aihetta. Enkä jo torstaina Kokkolassa?

Ilmeisesti mestaruusliigakin on puolueellinen, koska on aika yksipuolista kehumista tuo mestaruusliigan sivuilla oleva ottelu raporttikin.
ihmettelijälle ja Paulille, missähän minä olen väittänyt pelin ratkenneen selostajiin :lol: Jätittekö ihan tarkoituksella tajuamatta tuon sanomisteni takaisin vetämiseni?

Teme kirjoitti:
ihmettelijä sanoi:
Siihenhän se tiikereiden peli kaatui: selostajiin... Jäähallille uudet selostajat.
Paul kirjoitti:

ihmettelijälle ja Paulille, missähän minä olen väittänyt pelin ratkenneen selostajiin :lol: Jätittekö ihan tarkoituksella tajuamatta tuon sanomisteni takaisin vetämiseni?
Missähän minä olen väittänyt sinun väittänee...?

Kunhan totesin (niinkuin muuten totean nytkin), että ei se peli selostajiin ratkennut. ;)

Öö.. tuo "Ei se peli kuitenkaan siihen ratkennut." ;) Tulkitsin sen vaan vihjailevaksi sanomiseksi minun päähäni, mutta menkööt sekin tappiov---tuksen piikkiin B)

Teme kirjoitti:
Juike sanoi:

Ei kyllä mä ihan Kleinia tarkotin. Jäi eka erä vaan väliin niin ihmettelin suuresti et mitä on tapahtunut ku runkosarjassa about 90 koppia ottanut keskari istuu penkillä. Näytti vain hidastuksista et Väisänen oli tilanteis pikkase myöhäs kokoajan vaikkea Valepankaan vo mitää älytöntä priimaa ollut.

Toivottavasti Kehoe on peli kunnossa torstaina.

Teme kirjoitti: Öö.. tuo "Ei se peli kuitenkaan siihen ratkennut." ;) Tulkitsin sen vaan vihjailevaksi sanomiseksi minun päähäni, mutta menkööt sekin tappiov---tuksen piikkiin B)
Taitaa olla melkoinen ketutus päällä, jos pystyt tuon lauseen tulkitseen niin, että minä väitän sinun väittäneen pelin ratkenneet selostajien puolueellisuuteen. ;)

Jäitä hattuun ja uutta matoa koukkuun. (Jään mielenkiinnolla odottamaan miten tämän lauseen tulkitset) :cheer:

Riittävällä ketutuksella mikä vain on mahdollista :lol: Kun se hermokontrolli pitäisikin yhtä hyvin kuin pelaajana omissa futismatseissa.. 2009 siis aloitin uran siinä uudelleen enkä vieläkään ole onnistunut hankkimaan kortteja! Muuhun viestistäsi: Näin on, torstaina on uusi pelipäivä ja niin eespäin B)

Teme kirjoitti: Riittävällä ketutuksella mikä vain on mahdollista :lol: Kun se hermokontrolli pitäisikin yhtä hyvin kuin pelaajana omissa futismatseissa.. 2009 siis aloitin uran siinä uudelleen enkä vieläkään ole onnistunut hankkimaan kortteja! Muuhun viestistäsi: Näin on, torstaina on uusi pelipäivä ja niin eespäin B)
Eikös ne kaikki pelaajat sano, että kentällä on paaalljoon helpompaa kuin katsomossa. :cheer: Ja niin se onkin, kentällä pystyy itse vaikuttamaan, katsomossa vaan kärvistellään.

Torstaina uusi peli. Tämä sarja on vasta alussa.

Kenestä selostajista te nyt oikein kiistelette. Nykäsestä paikanpäällä vai yle-areenan selostajasta. Vai oliko yle-areenalla yleensä oma selostaja.

Nykänen Tampereella hoiti homman hienosti. Kehui kyllä vuolaasti esim Kermisen haamuhakuja.

Valepan suuntaan tietysti veti hieman mutta eikös kotiottelussa niin kuulukin tehdä

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.