Vai tarkoititko Kehoeta? Nilkka meni Stevellä. Toivottavasti ei ole paha vaiva ja pelaisi vaikka jo torstaina. Joka tapauksessa oli huonoa tuuria tuonkin loukkaantumisen kanssa etenkin ajoituksen suhteenJuike kirjoitti: Onko Klein loukkaantunut vai miks ei peliaikaa irtoo?
En ymmärrä tuota selostuksen puolueellisuusväitettä, neutraalina katselijana ei siltä näyttänyt eikä tuntunut. Olisiko hävinneen joukkueen selvästi vastustajaa huonompaa nosto-, hakkuri-, keskari-, yypee-, torjunta-, puolustus- ja syöttöpeliä pitänyt kehua enemmän? Tiikerit oli parempi ainoastaan liberon puolustuspelissä, jossa Kerminen oli kentän ylivoimainen ykkönen. Passipeliä on hankala vertailla, kun nostoissa oli melkoinen ero.Teme kirjoitti:Vai tarkoititko Kehoeta? Nilkka meni Stevellä. Toivottavasti ei ole paha vaiva ja pelaisi vaikka jo torstaina. Joka tapauksessa oli huonoa tuuria tuonkin loukkaantumisen kanssa etenkin ajoituksen suhteenJuike sanoi:Onko Klein loukkaantunut vai miks ei peliaikaa irtoo?
Petrattavaa jäi tosi paljon torstaille ja perjantaille. No, toivotaan että menee kuten viime keväänäkin, jolloin avausfinaalissa tuli tappio, mutta.. B) Hampaankoloon jäi tästä illasta montakin asiaa, eikä vähäisimpänä puolueellinen selostus
Konkarin kanssa samoilla linjoilla. Selostaja hehkutti hyviä suorituksia joita tänään esittivät pääasiassa punanutut. Tikkereille jäi paljon parannettavaa.Konkari kirjoitti:En ymmärrä tuota selostuksen puolueellisuusväitettä, neutraalina katselijana ei siltä näyttänyt eikä tuntunut. Olisiko hävinneen joukkueen selvästi vastustajaa huonompaa nosto-, hakkuri-, keskari-, yypee-, torjunta-, puolustus- ja syöttöpeliä pitänyt kehua enemmän? Tiikerit oli parempi ainoastaan liberon puolustuspelissä, jossa Kerminen oli kentän ylivoimainen ykkönen. Passipeliä on hankala vertailla, kun nostoissa oli melkoinen ero.Teme sanoi:Vai tarkoititko Kehoeta? Nilkka meni Stevellä. Toivottavasti ei ole paha vaiva ja pelaisi vaikka jo torstaina. Joka tapauksessa oli huonoa tuuria tuonkin loukkaantumisen kanssa etenkin ajoituksen suhteenJuike sanoi:Onko Klein loukkaantunut vai miks ei peliaikaa irtoo?
Petrattavaa jäi tosi paljon torstaille ja perjantaille. No, toivotaan että menee kuten viime keväänäkin, jolloin avausfinaalissa tuli tappio, mutta.. B) Hampaankoloon jäi tästä illasta montakin asiaa, eikä vähäisimpänä puolueellinen selostus
Niinhän ne väittää, että ei miljoona kärpästäkään voi olla väärässä.Teme kirjoitti: No en ole ihan yksin näkemyksieni kanssa selostajista. Selvästi enemmän ne tuntui olevan VaLePan pinnoista innoissaan kuin Tiikerien. Mutta näkemyksensä kullakin
Ikävää jos pelinseuraamisen nautinto meni selostuksen takia pilalle. Ei se peli kuitenkaan siihen ratkennut.Teme kirjoitti: Meillä on kullakin näkemyksemme mutta minkä sille voi että pelissä elää tunteella mukana ja fiilingit vaikkapa selostajasta muovautuu sen mukaan.
ihmettelijä kirjoitti: Siihenhän se tiikereiden peli kaatui: selostajiin... Jäähallille uudet selostajat.
ihmettelijälle ja Paulille, missähän minä olen väittänyt pelin ratkenneen selostajiin :lol: Jätittekö ihan tarkoituksella tajuamatta tuon sanomisteni takaisin vetämiseni?Paul kirjoitti:
Ikävää jos pelinseuraamisen nautinto meni selostuksen takia pilalle. Ei se peli kuitenkaan siihen ratkennut.
Eiköhän ne selostajat jatkossa hehkuta tiikereidenkin suorituksi kun siihen tulee aihetta. Enkä jo torstaina Kokkolassa?
Ilmeisesti mestaruusliigakin on puolueellinen, koska on aika yksipuolista kehumista tuo mestaruusliigan sivuilla oleva ottelu raporttikin.
Missähän minä olen väittänyt sinun väittänee...?Teme kirjoitti:ihmettelijä sanoi:Siihenhän se tiikereiden peli kaatui: selostajiin... Jäähallille uudet selostajat.ihmettelijälle ja Paulille, missähän minä olen väittänyt pelin ratkenneen selostajiin :lol: Jätittekö ihan tarkoituksella tajuamatta tuon sanomisteni takaisin vetämiseni?Paul kirjoitti:
Ikävää jos pelinseuraamisen nautinto meni selostuksen takia pilalle. Ei se peli kuitenkaan siihen ratkennut.
Eiköhän ne selostajat jatkossa hehkuta tiikereidenkin suorituksi kun siihen tulee aihetta. Enkä jo torstaina Kokkolassa?
Ilmeisesti mestaruusliigakin on puolueellinen, koska on aika yksipuolista kehumista tuo mestaruusliigan sivuilla oleva ottelu raporttikin.
Ei kyllä mä ihan Kleinia tarkotin. Jäi eka erä vaan väliin niin ihmettelin suuresti et mitä on tapahtunut ku runkosarjassa about 90 koppia ottanut keskari istuu penkillä. Näytti vain hidastuksista et Väisänen oli tilanteis pikkase myöhäs kokoajan vaikkea Valepankaan vo mitää älytöntä priimaa ollut.Teme kirjoitti:Vai tarkoititko Kehoeta? Nilkka meni Stevellä. Toivottavasti ei ole paha vaiva ja pelaisi vaikka jo torstaina. Joka tapauksessa oli huonoa tuuria tuonkin loukkaantumisen kanssa etenkin ajoituksen suhteenJuike sanoi:Onko Klein loukkaantunut vai miks ei peliaikaa irtoo?
Taitaa olla melkoinen ketutus päällä, jos pystyt tuon lauseen tulkitseen niin, että minä väitän sinun väittäneen pelin ratkenneet selostajien puolueellisuuteen.Teme kirjoitti: Öö.. tuo "Ei se peli kuitenkaan siihen ratkennut." Tulkitsin sen vaan vihjailevaksi sanomiseksi minun päähäni, mutta menkööt sekin tappiov---tuksen piikkiin B)
Eikös ne kaikki pelaajat sano, että kentällä on paaalljoon helpompaa kuin katsomossa. :cheer: Ja niin se onkin, kentällä pystyy itse vaikuttamaan, katsomossa vaan kärvistellään.Teme kirjoitti: Riittävällä ketutuksella mikä vain on mahdollista :lol: Kun se hermokontrolli pitäisikin yhtä hyvin kuin pelaajana omissa futismatseissa.. 2009 siis aloitin uran siinä uudelleen enkä vieläkään ole onnistunut hankkimaan kortteja! Muuhun viestistäsi: Näin on, torstaina on uusi pelipäivä ja niin eespäin B)