Jospa seuraava GM tai mikälie titteli Meskolle räätälöitiin, viihtyisi pidempään. Jos sellaista siis liitto ylipäätään tarvitsee
Toki ymmärrän.Kuule, maisemanvaihdosta se on raha ninkun sanokin jo😉Sillon käy huonompikin maisema...
Luulen että monen muun henkilön kohdalla hänet olisi kivitetty jo tällä palstalla...Toki ymmärrän.
Mutta mutta....Jos jotain kehitystä mielitään saada aikaan, siihen pitäisi saada sitoutuneita tekijöitä. Esko on niin hieno tyyppi ja ikoni, että tämä menköön olankohautuksella läpi lentisväen. Ehkäpä kenen vaan muun kohdalla tilanne olisi ihan toinen🤔
Vieläkö palaa mujuun pelihommiin .Luulen että monen muun henkilön kohdalla hänet olisi kivitetty jo tällä palstalla...
Upille joku voisi kertoa, että MM-kisat on vuoden kuluttua. Kyliltä kuultua. 😁Vieläkö palaa mujuun pelihommiin .
Olisihan tuo kiva vielä kerran. Varsinkin kun Upikin on oppinut syöttämään. Arvatkaapa kuinka usein olen saanut kuulla Upin syötöstä, täällä meidän periferiassa, vaikka minulla ole osaa eikä arpaa asian suhteen koskaan ollut. No, ei riitä 100 kertaa, näiden menneiden vuosien aikana. 😁Upi ja Mesko majuun mentoroimaan (penkittämään) nuoria Kyllä siinä lentisfanit nostalgiapäissään tulis hurmiossa katsomoihin asenteella "kerran vielä" ja "muistatteko silloin kun.."
No Sivula varmasti voisikin tulla, koska eihän miehellä ole vielä lentopalloilijaksi edes kovin paljon ikää. Mikko Esko nyt on melkoista haihattelua sanon minä.Olisihan tuo kiva vielä kerran. Varsinkin kun Upikin on oppinut syöttämään. Arvatkaapa kuinka usein olen saanut kuulla Upin syötöstä, täällä meidän periferiassa, vaikka minulla ole osaa eikä arpaa asian suhteen koskaan ollut. No, ei riitä 100 kertaa, näiden menneiden vuosien aikana. 😁
Olin yhden Sivulan kanssa baarissa kahveella samaan aikaan alkuviikosta, sattumalta... olisko tämä seuraava Sivula majuun... ei ollut Upi, lieneekö Upi 2. sitten kun nimen saa...No Sivula varmasti voisikin tulla, koska eihän miehellä ole vielä lentopalloilijaksi edes kovin paljon ikää. Mikko Esko nyt on melkoista haihattelua sanon minä.
Kaiketi Mikasan tekniikkapallo oli jo mukana. 😁Olin yhden Sivulan kanssa baarissa kahveella samaan aikaan alkuviikosta, sattumalta... olisko tämä seuraava Sivula majuun... ei ollut Upi, lieneekö Upi 2. sitten kun nimen saa...
Juu ei oo auennut datavolley koko tämän kauden peleistä vielä kertaakaan.Onko muilla vaikeuksia saada datavolleyn tilastoja auki ottelun jälkeen. Eilisestä kummastakaan pelistä ei tule tilastoja ulos. Kun yrittää tallentaa/avata pdf-tiedoston, tulee teksti:
!! ERROR !!
An error occurred, please try again.
BACK to the HOME Page >>
Mobiililaitteilla tainnut olla tämä ongelma koko kauden (ei käsittääkseni koske pelkästään liigaa vaan muitakin dataprojectia käyttäviä).Onko muilla vaikeuksia saada datavolleyn tilastoja auki ottelun jälkeen. Eilisestä kummastakaan pelistä ei tule tilastoja ulos. Kun yrittää tallentaa/avata pdf-tiedoston, tulee teksti:
!! ERROR !!
An error occurred, please try again.
BACK to the HOME Page >>
Kiitos, johan alkoi puhelimellakin toimimaan👌Mobiililaitteilla tainnut olla tämä ongelma koko kauden (ei käsittääkseni koske pelkästään liigaa vaan muitakin dataprojectia käyttäviä).
Toimii mobiililaitteilla jos käyttää selainta "desktop site" -tilassa eli tällöin nettiselain hakee kännykälläkin tietokoneversion sivusta.
iPhone 14, iOS 17.6.1, ei tule valikkoa näkyviin desktop-tilassaKiitos, johan alkoi puhelimellakin toimimaan👌