Verkkovirhe

"The Liitto ja the Liiton touhut"

Viestejä
194
Jos maajoukkueeseen, ihan sama mikä ikäluokka, valitaan valmentaja, josta "laji niilot" ei ole kuulutkaan, se kyllä kertoo olenaisen ogrganisaation tasosta! Ei voi listä muuta...Olen sanaton!
 
Viestejä
426
Taitaa nuo juniorimaajoukkueiden valmentajien palkat/korvaukset olla niin pienet, että tarjokkaita ei ole jonoksi asti. Totta kai valmentajina olisi meritoituneita ammattilaisia, jos rahaa olisi loputtomasti. Annettaisiinko kuitenkin Oulun miehelle mahdollisuus, arvostellaan sitten myöhemmin jos aihetta on
 
Viestejä
125
Taitaa nuo juniorimaajoukkueiden valmentajien palkat/korvaukset olla niin pienet, että tarjokkaita ei ole jonoksi asti. Totta kai valmentajina olisi meritoituneita ammattilaisia, jos rahaa olisi loputtomasti. Annettaisiinko kuitenkin Oulun miehelle mahdollisuus, arvostellaan sitten myöhemmin jos aihetta on
Kuka on tämä Tervonen? Itsellenikin uudehko tuttavuus vaikka lajia seurattu aktiivisesti jo pyöreät 30 vuotta ja valmentajat ja pelaajat kyllä hyvin usein tiedossa ollut. Toki kaikkia nuoria nousevia kykyjä en tiedä.

Mutta itse en usko että O.Muurinen tai M.Alatalo olisi halpoja palkkauksia liitolle.
Tervonen saattaakin olla ehkä halvempi kaveri, mutta katsotaan ennen kuin tuomitaan (toivottavasti ihan ei ”sikaa” säkissä ole palkattu tyttöjen puolelle).
 
Viestejä
11
Eiköhän Tervonen ole ammattimiesten valitsema, nuorehko koulutettu valmentaja joka puhuu samaa kieltä pelaajien kanssa.Näytönpaikka annettu.
Raskasta kuunnella tämä lentisporukoitten jatkuva kitinä rahasta.
Toivon todella että puhuisi samaa kieltä pelaajien kanssa mutta näin ei tainnut olla eeellisessä joukkueessa. Pellajat katosivat kun hän oli valmentaja näin olen kuullut. Nyt vain peukut pystyy ettei moni nuori lopeta lentopallo. Ja tämä ei ole kitään vaan faktaa
 
Viestejä
426
Liitto julkaissut tulevan kauden pelipassien hinnat. Aika erikoiselta tuntuu tuo 50 euron pakollinen valmentajapassi, joka sisältää LentisTV:n katseluoikeuden. Innokkaita valmentajia ei muutenkaan tahdo löytyä ja jos siitä riemusta pitää vielä maksaa, ei valmentajien määrä varmaankaan lisäänny. Jos seurat maksaa nuo, niin onhan se melkoinen kuluerä sinne suuntaan.
 
Viestejä
1,165
Liitto julkaissut tulevan kauden pelipassien hinnat. Aika erikoiselta tuntuu tuo 50 euron pakollinen valmentajapassi, joka sisältää LentisTV:n katseluoikeuden. Innokkaita valmentajia ei muutenkaan tahdo löytyä ja jos siitä riemusta pitää vielä maksaa, ei valmentajien määrä varmaankaan lisäänny. Jos seurat maksaa nuo, niin onhan se melkoinen kuluerä sinne suuntaan.
Mielestäni täysin päinvastoin, erinomainen juttu. Käytännössä kaikki valmentajat maksoivat viime vuonna kuukausimaksua yhdestä tai useammasta sarjasta. Vaikka tuon maksaisi itse, niin se on hyvä juttu. Seuroille myös tosi hyvä paikka tukea valmentajaa ilman verottajan puuttumista.

Tuo valmentajapassi oli jo viime vuonna ilman katseluoikeutta ja halvempana. Nyt saa kohtuuhinnalla katseluoikeuden👌
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös