Kuka on tämä Tervonen? Itsellenikin uudehko tuttavuus vaikka lajia seurattu aktiivisesti jo pyöreät 30 vuotta ja valmentajat ja pelaajat kyllä hyvin usein tiedossa ollut. Toki kaikkia nuoria nousevia kykyjä en tiedä.Taitaa nuo juniorimaajoukkueiden valmentajien palkat/korvaukset olla niin pienet, että tarjokkaita ei ole jonoksi asti. Totta kai valmentajina olisi meritoituneita ammattilaisia, jos rahaa olisi loputtomasti. Annettaisiinko kuitenkin Oulun miehelle mahdollisuus, arvostellaan sitten myöhemmin jos aihetta on
On varmaan mukava lähteä hommaan kun lajiniilot näin kannustavat nimimerkkiensä suojastaJos maajoukkueeseen, ihan sama mikä ikäluokka, valitaan valmentaja, josta "laji niilot" ei ole kuulutkaan, se kyllä kertoo olenaisen ogrganisaation tasosta! Ei voi listä muuta...Olen sanaton!
Eiköhän Tervonen ole ammattimiesten valitsema, nuorehko koulutettu valmentaja joka puhuu samaa kieltä pelaajien kanssa.Näytönpaikka annettu.On varmaan mukava lähteä hommaan kun lajiniilot näin kannustavat nimimerkkiensä suojasta
Toivon todella että puhuisi samaa kieltä pelaajien kanssa mutta näin ei tainnut olla eeellisessä joukkueessa. Pellajat katosivat kun hän oli valmentaja näin olen kuullut. Nyt vain peukut pystyy ettei moni nuori lopeta lentopallo. Ja tämä ei ole kitään vaan faktaaEiköhän Tervonen ole ammattimiesten valitsema, nuorehko koulutettu valmentaja joka puhuu samaa kieltä pelaajien kanssa.Näytönpaikka annettu.
Raskasta kuunnella tämä lentisporukoitten jatkuva kitinä rahasta.
Ei ole varmaan koskaan julkaistu heinäkuussa. Odotellaan nyt ainakin kuukausi vielä. Ehkä toinenkin......Missähän viipyy otteluohjelmat mestaruusliigan????
Vai onko ne juhlimassa suomen pelejä???
Ovat tulleet joskus jo powerin aikaEi ole varmaan koskaan julkaistu heinäkuussa. Odotellaan nyt ainakin kuukausi vielä. Ehkä toinenkin......
Mielestäni täysin päinvastoin, erinomainen juttu. Käytännössä kaikki valmentajat maksoivat viime vuonna kuukausimaksua yhdestä tai useammasta sarjasta. Vaikka tuon maksaisi itse, niin se on hyvä juttu. Seuroille myös tosi hyvä paikka tukea valmentajaa ilman verottajan puuttumista.Liitto julkaissut tulevan kauden pelipassien hinnat. Aika erikoiselta tuntuu tuo 50 euron pakollinen valmentajapassi, joka sisältää LentisTV:n katseluoikeuden. Innokkaita valmentajia ei muutenkaan tahdo löytyä ja jos siitä riemusta pitää vielä maksaa, ei valmentajien määrä varmaankaan lisäänny. Jos seurat maksaa nuo, niin onhan se melkoinen kuluerä sinne suuntaan.
Se kävi nopeesti, ilmeisesti valmista tuli . Työkintaat putos samantien kun joku tarjos vähän enemmän...– Kun maajoukkuekausi loppuu, olen mukana suomalaisten pelaajien ja seurojen kehittämisessä sekä pelaajapolun parantamisessa. Kaikessa, mikä kehittää suomalaista lentopalloa.
Saa nähdä ottaako nyt joku tämän tontin Eskolta. Valitettavasti epäilen, että ei.
No tämä on vähän omituinen juttu kyllä kokonaisuudessaan. Tietysti, jos pelaaminen edelleen kiinnostaa noin paljon tai siitä saatava raha(ymmärettävästi). Luulis vaan, että olisi jotenkin sitoutunut tähän pestiin paljon pidemmin. Toivottavasti siihen nyt tulee tilalle joku sellainen, joka sitoutuu pidemmäksi aikaa pestiin.– Kun maajoukkuekausi loppuu, olen mukana suomalaisten pelaajien ja seurojen kehittämisessä sekä pelaajapolun parantamisessa. Kaikessa, mikä kehittää suomalaista lentopalloa.
Saa nähdä ottaako nyt joku tämän tontin Eskolta. Valitettavasti epäilen, että ei.
Vähän...veikkaan, että aika paljonSe kävi nopeesti, ilmeisesti valmista tuli . Työkintaat putos samantien kun joku tarjos vähän enemmän...
Niin, liitto maksaa jonkun rinnastettavan työn mukaista palkkaa. normi. Ei kyllä seuroillakaan mitään ylimääräsiä bonuksia ole maksella, olisko maisemanvaihos kimmokkeena ennemminkin.Vähän...veikkaan, että aika paljon