Tältähän tämä nyt pahasti vaikuttaaTässä tullaan siis siihen lopputulokseen kun laillisesti kaveria ei voi irtisanoa ja kaveri ei itse eroa, niin annetaan sen vaan jatkaa ja unohdetaan kaikki mitä tehnyt?
Tältähän tämä nyt pahasti vaikuttaaTässä tullaan siis siihen lopputulokseen kun laillisesti kaveria ei voi irtisanoa ja kaveri ei itse eroa, niin annetaan sen vaan jatkaa ja unohdetaan kaikki mitä tehnyt?
Eihän nyt kuitenkaan niin ole, vaikka täälläkin sitä koitetaan kovasti todistella. Tuossa se on hyvin selkeästi kerrottu:Onko näin että mitään muuta keinoa ei ole purkaa työsopimusta, kuin maksaa erorahat rikotusta työsopimuksesta? Onko Kalliomäki tehnyt edes virallista ja laillista työsopimusta seuran kanssa? Pitkään seuratyössä olleille ei olisi edes poikkeuksellista että mitään laillisia työsopimuksia ei löydy tai ole voimassa.
Eivätkä voi. Sen on päättänyt suomalainen oikeuskäytäntö jo kauan, kauan sitten.EHe voivat itse päättää, pitävätkö rikkomusta vakavana ja ymmärsikö Kalliomäki käyttäytyvänsä väärin ilman varoitustakin. Päätöshän on tehty, eivät pidä.
Kyllä näitä sivuja selailee yllättävän moni lajin piirissä vaikuttava.Kyllä se Kaijansinkkokin sitten puolen vuoden jälkeen erosi. Ei kylläkään seuran toimien seurauksena, vaan median, fanien ja kumppanien paineen myötä. Verkkovirheen kirjoittajat eivät ehkä sitä painetta saa aikaiseksi, mutta hämeenlinnalaiset mahdollisesti.
Jokainen sponsorieuro Hämeenlinnan Lentopallokerholle on euro seksuaalisen härinnän hyväksymiselle.Kyllä näitä sivuja selailee yllättävän moni lajin piirissä vaikuttava.
No sittempä juuri pitäisi puuttua😮Puman passarin äiti on Lentopalloliiton palkkalistalla eli tuskinpa sieltä mitään painetta tulee
Tämähän on kyllä kaikilla tiedossa, koska laki-asijantuntijoita on pilvin pimein molempiin suuntiin😃Puutumme tässä välissä sen verran, että nimetyn / tunnistettavan henkilön syyttäminen julkisesti perusteettomasti rikoksesta on lähes poikkeuksetta kunnianloukkaus. Ja jokainen kirjoittaja vastaa itse julkaisemastaan tekstistä.
Hyvä kannanotto.Mielipide | Hämeenlinnan kaupungilla häirintään nollatoleranssi
Kaupunginhallitukselta kannanotto tapaukseen.
Kaikilla puolueilla suuri huoli lasten liikkumattomuudesta ja toimeen pitää tarttua kaikilla sektoreilla. Yllättävää!!😳😃Juuri nyt kannattaisi katsoa myös Ylen vaalitentti..