Anteeksi tyhmyyteni mutta kysyn silti. Molemmat passarit ja hakkuri ollut loukissa ja joukkueeseen tulee yleispelaaja? Mikä homma?
Anteeksi tyhmyyteni mutta kysyn silti. Molemmat passarit ja hakkuri ollut loukissa ja joukkueeseen tulee yleispelaaja? Mikä homma?
Tai sit tuli varmaan sen Hännisen tilalle vaan et saadaan ns.rosteri täyteen kun nyt oli vaan 11 pelaajaa?
Tai sit tuli varmaan sen Hännisen tilalle vaan et saadaan ns.rosteri täyteen kun nyt oli vaan 11 pelaajaa?
Muutkaan ottelut eivät palvelleet Savoa, joten sielläkään ei nyt olla suunapiänä. 🙄Tiälläpä on hiljasta
No tämä olisikin ollut tosi tärkeä peluutus Penttisen uran kannalta, ei niinkään ois kannattanut hakea tuntumaa loukista toipuvalle nuorelle passarille 🤔Ei ihme jos häviää kun joukkueen paras passari istuu penkillä koko pelin.
Olen aina luullut, että menestystä tavoitteleva joukkue pelaa aina vain voitosta. Mestaruudestakin puhuttu. Nyt haetaan passarille vain kokemusta vaikka penkiltä löytyy parempi vaihtoehto.No tämä olisikin ollut tosi tärkeä peluutus Penttisen uran kannalta, ei niinkään ois kannattanut hakea tuntumaa loukista toipuvalle nuorelle passarille 🤔
Etenkin tässä vaiheessa kautta todella oleellista 😂 Nythän se mestaruus voitetaan 🤔Olen aina luullut, että menestystä tavoitteleva joukkue pelaa aina vain voitosta. Mestaruudestakin puhuttu. Nyt haetaan passarille vain kokemusta vaikka penkiltä löytyy parempi vaihtoehto.
Olen aina luullut, että menestystä tavoitteleva joukkue pelaa aina vain voitosta. Mestaruudestakin puhuttu. Nyt haetaan passarille vain kokemusta vaikka penkiltä löytyy parempi vaihtoehto.
Onko Savo Volley vaihtanut kakkosvalmentajaa?Pennanen on Savo Volleyn kakkosvalmentaja, joka on tosiaan pelaajauransa lopettanut, mutta pakon edessä joutui aikaisemmin pelaamaan. Ei varmaan ole kaverilla mikään tarkoitus alkaa pelamaan uudestaan.
Onko Savo Volley vaihtanut kakkosvalmentajaa?
Onko kakkosvalmentaja vaihtanut sukunimensä Pennaseksi?
Onko kakkosvalmentaja vaihtanut sukunimensä Pennaseksi?