Nopea ketoosi päälle ja homma rullaa Eiköhän vaan mennä Penttisellä finaaleja kohti💪Aika äkkiä oli Penttinen saanut 10 kiloa pudotettua. Sanoi sen Vexelllä ehdoksi että rupeaa passailemaan Savolle. Hyvä näin.
Nopea ketoosi päälle ja homma rullaa Eiköhän vaan mennä Penttisellä finaaleja kohti💪Aika äkkiä oli Penttinen saanut 10 kiloa pudotettua. Sanoi sen Vexelllä ehdoksi että rupeaa passailemaan Savolle. Hyvä näin.
Kyllä se on aika alhainen. Pidän peukkuja pystyssä Akaalle ja Savolle, mutta Valepa on vain liian vahva. Itse laskin todennäköisyyksiksi top3 joukkueisiin Valepan 66%, Akaan 15% ja Savon 14%.Veikkaaja lehdessä oli viime viikolla mielenkiintoinen kysymys eli pystyykö Savo Volley nousemaan vieläkään tällä kaudella Valepan ohi mestariksi ?
Raadissa oli 5 asiantuntijaa joista 4 sanoi ei ja 1 ( itse Lelu ) sanoi kyllä eli mitä mieltä täällä ollaan asiasta ?
Mikä on Savon todennäköisyys prosentti mestaruuteen keväällä palstan lukijoiden mielestä ?
Tosi vaikkeeta tulee olemaan , edellisvuosina paremmat mahkutVeikkaaja lehdessä oli viime viikolla mielenkiintoinen kysymys eli pystyykö Savo Volley nousemaan vieläkään tällä kaudella Valepan ohi mestariksi ?
Raadissa oli 5 asiantuntijaa joista 4 sanoi ei ja 1 ( itse Lelu ) sanoi kyllä eli mitä mieltä täällä ollaan asiasta ?
Mikä on Savon todennäköisyys prosentti mestaruuteen keväällä palstan lukijoiden mielestä ?
Aina on mahdollisuus, Savo ei ole päässyt vielä periaatteessa yhtään yhteisharkkoihin , en oikein ymmärrä mikä osasto ratkaisevasti huonompi No ehkä Ilja vielä kokemattomampi passari.Tosi vaikkeeta tulee olemaan , edellisvuosina paremmat mahkut
Yksi mies ratkaisee, uskon kaikkien tietävän nimen. 😉 Mutta itse toivon vain tasaista ja hyvää runkosarjaa, kuten myös pudotuspelejä.Aina on mahdollisuus, Savo ei ole päässyt vielä periaatteessa yhtään yhteisharkkoihin , en oikein ymmärrä mikä osasto ratkaisevasti huonompi No ehkä Ilja vielä kokemattomampi passari.
Yleispelaajat aika tasoissa, keskarit ehkä jopa paremmat Savolla, libero parempi, Lingvist parantaa kevääseen mennessä hakkuripeliään Upille kyllä ihan pian pärjää, tasaista on keväällä yleispelaajat ratkaisevat.
Akaa tuo kyllä kolmannen kilpailian joukkoon heilläkin peli paranee kevättä kohti.
Yksi mies ratkaisee, uskon kaikkien tietävän nimen. 😉 Mutta itse toivon vain tasaista ja hyvää runkosarjaa, kuten myös pudotuspelejä.
Entä jos ovatkin Välimaa ja Akaan-Ali. Muuten, Välimaa on kasvanut 2 senttiä viime vuodesta. 🙃Kyllä niitä on kaksi Mesko ja Sakari Mäkinen nämä kun Savo saa eliminoitua niin kaikki on mahdollista.
Jospa onkin hankkinut tossuihin paksummat pohjalliset ;-)Entä jos ovatkin Välimaa ja Akaan-Ali. Muuten, Välimaa on kasvanut 2 senttiä viime vuodesta. 🙃
Siis mitenkäs tämä Savon reissu Vammalaan meni ?
Jos olen nyt oikein ymmärtänyt niin Savon rosterissa on 12 pelaajaa ( nettisivut ) ja pelissä oli 9 pelaajaa mukana alussa ja tästä määrästä iso haloo sekä siirtovaatimus joten mikä on Savon reservitilanne tai junnutilanne joista voi tarvittaessa paikata muita poissaolijoita ?
Jos Savon rosteri on vain 12 pelaajaa ja poissaoloja ei voi paikata ns. omista tai farmista niin ei hyvä tilanne.
Onko näin että jos joutuu pelaamaan joskus alle 12 pelaajan rosterilla niin pitää anoa pelipäivän siirtoja ?
Kyllä Savon kokoisessa organisaatiossa pitää olla suurempi määrä kuin 12 peluria koska poissaoloja tulee aina kauden aikana ja sitten on mistä ottaa tuuraajia !
Nyt on niin iso liuta sen verran absurdeja kysymyksiä, että lienee parasta tutustua "Lentopallon Mestaruusliigan sarjamääräykset 2022-2023" -nimiseen dokumenttiin erityisesti kohtien 6.1. ja 6.2. osalta ja sen jälkeen kysyä uudestaan jotain vähän vähemmän absurdia.
Siis sääntöjä tai käytäntöjä tarkemmin tuntematta onko säännöissä joku maininta pelaajien minimimäärästä jolla voi anoa siirtoa tai mikä on minimimäärä pelaajia jolla liigatason pelejä voi käytännössä vielä pelata ?
Vai katsoiko Savo että joukkueen taso tippui liikaa vakiorosterista Vammalassa vaikka oli 9 pelaajaa mukana ?
Taitaa olla harvinaisia tälläiset siirrot.
Mitkä ovat Savon pelaajaresurssit
vakiorosterin ulkopuolelta ?
Ei ole nyt aikaa itse etsiä sääntötulkintoja ko. aiheesta.
Ilja on ehkä joo vähän kokemattomampi passari.Aina on mahdollisuus, Savo ei ole päässyt vielä periaatteessa yhtään yhteisharkkoihin , en oikein ymmärrä mikä osasto ratkaisevasti huonompi No ehkä Ilja vielä kokemattomampi passari.
Yleispelaajat aika tasoissa, keskarit ehkä jopa paremmat Savolla, libero parempi, Lingvist parantaa kevääseen mennessä hakkuripeliään Upille kyllä ihan pian pärjää, tasaista on keväällä yleispelaajat ratkaisevat.
Akaa tuo kyllä kolmannen kilpailian joukkoon heilläkin peli paranee kevättä kohti.
No Eikös viimekauden kultakamppailu ollut kuitenkin aika kutkuttavan hyvä ja tasaväkinen, ja Savo voitti Cupissa kultaa, Valepalla on niin monta kultamitalia että voittamisen kulttuuri on hyvä.Ilja on ehkä joo vähän kokemattomampi passari.
Miten Savolla on vuodesta toiseen joka pelipaikalla paremmat pelaajat mutta silti ei viiriä tunnu kattoon kertyvän? Valmentaja vaihtoon?