Verkkovirhe

Savo Volley 2022-2023

Viestejä
5,770
Millä tuo hyvyys punnitaan jos ottelua kohden suuri osa perus laitapassista on ihan missä sattuu. Asian voi käydä kysymässä ja tarkistamassa vaikka kyseisten joukkueiden hakkureilta. Eskolla ei ole viisikymppisenäkään hädän päivää pelata näitä kaveruksia vastaan.

Siis teetkö nyt johtopäätökset eilisen pelin perusteella? Minulla on sellainen mielikuva, että ainakin yhtä näistä passareista olet täällä aikaisemmin kehunut! En lähtisi yhdestä pelistä vetämään suuria johtopäätöksiä, vaan katsoisin asiaa pidemmällä otannalla.
 
Viestejä
3,075
Siis teetkö nyt johtopäätökset eilisen pelin perusteella? Minulla on sellainen mielikuva, että ainakin yhtä näistä passareista olet täällä aikaisemmin kehunut! En lähtisi yhdestä pelistä vetämään suuria johtopäätöksiä, vaan katsoisin asiaa pidemmällä otannalla.
Vähän samaa mieltä kauden ensimmäinen peli ja joukkueharjoituksia tuskin ollenkaan koko joukkueella.
Syötöt ei nousee passarille kunnolla , ei kannata olla huolissaan toinen passari ja hakkuri jo seuraavassa pelissä mukana, kun joukkue saa yhteisharjoituksia kaikki paranee kyllä, kova on Akaan miehistö kyllä valitettava loukkaantuminen keskitorjujalla,toivottavasti ei paha.
 
Viestejä
1,134
Siis teetkö nyt johtopäätökset eilisen pelin perusteella? Minulla on sellainen mielikuva, että ainakin yhtä näistä passareista olet täällä aikaisemmin kehunut! En lähtisi yhdestä pelistä vetämään suuria johtopäätöksiä, vaan katsoisin asiaa pidemmällä otannalla.
Kyllä jokainen joka lentopallosta jotain ymmärtää tietää, että tämä ongelma on ollut jo vuosia. Esko 44v edelleen selvästi liigan paras. Tapaus Penttinen hyvä esimerkki. Jos suostuu pelaamaan niin heti joukkueen paras passari. Toinen on Laakso valepassa. Taitaa olla liigan toiseksi paras passari ja istuu valepan vaihtopenkillä. Eikä edes parikymppisten tai jopa sen alle heikkotasoisten passareiden paikka ole liigajoukkueen aloituksessa. Pitäisi olla kasvamassa vasta liigatasolle. Mutta kun sitä rahaa ei ole enää missään niin parempia ei saada. On pakko hankkia ja peluuttaa näitä nuoria melkein ilmaisia "huippupassareita". Toivotaan, että Saarinen saa peliinsä ryhtiä ja kehittyy edelleen. On ainut miehen mittainen passari kun se pituus on niin tärkeää varsinkin jos katsellaan euroopan kenttien suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
5,770
Kyllä jokainen joka lentopallosta jotain ymmärtää tietää, että tämä ongelma on ollut jo vuosia. Esko 44v edelleen selvästi liigan paras. Tapaus Penttinen hyvä esimerkki. Jos suostuu pelaamaan niin heti joukkueen paras passari. Toinen on Laakso valepassa. Taitaa olla liigan toiseksi paras passari ja istuu valepan vaihtopenkillä. Eikä edes parikymppisten tai jopa sen alle heikkotasoisten passareiden paikka ole liigajoukkueen aloituksessa. Pitäisi olla kasvamassa vasta liigatasolle. Mutta kun sitä rahaa ei ole enää missään niin parempia ei saada. Toivotaan, että Saarinen saa peliinsä ryhtiä ja kehittyy edelleen. On ainut miehen mittainen passari kun se pituus on niin tärkeää varsinkin jos katsellaan euroopan kenttien suuntaan.

No en nostais vielä nähdyn perusteella Laaksoa liigan toisiksi parhaaksi passariksi. Toki edelleen hyvä passari on Laaksokin. Vähän sellainen kutina, jos pelaisi jossain muussa joukkueessa, niin arvostus ei täällä olisi lähelläkään tätä luokkaa. Luulisi myös liigan toiseksi parhaana passarina saaneen ykköspassarin roolin sitten melkein kaikista muista seuroista.
 
Viestejä
1,499
Taitaa Ivanovien ja Välimaitten ainut todellinen synti Kassun listassa olla sukunimi ja seutukunta. Tai vaikka väärä valmentaja.

Menee nämä Saarinen jutut vähän samaan sarjaan takavuosien "Hershko on liigan paras yleispelaaja" väitteiden kanssa. Katsellaan sitten asiaa kun Saarinen pelaa ensimmäisen kokonaisen kauden ykköspassarina keskipakan joukkueessaan. Taitaa tällä kaudella tapahtua. Pituusmitallahan ne passarit maailmallakin valitaan.
 
Viestejä
1,134
Kyllä ne nämä minun analyysit pian samaa sarjaa on kuin Rapakunnonkin. Tosin minulla ei ole linkkejä maailman huipulle enkä niitä tarvitsekaan.
Mutta sellaiset pelaajat kuin valmentajatkin. Eli kannata näillä nykyopeilla suuria odottaa. Esim tutolla nyt "huippuvalmennus" ja tie auki tähtiin. Ja sen kyllä huomaa.
 
Viestejä
10,915
Kyllä ne nämä minun analyysit pian samaa sarjaa on kuin Rapakunnonkin. Tosin minulla ei ole linkkejä maailman huipulle enkä niitä tarvitsekaan.
Mutta sellaiset pelaajat kuin valmentajatkin. Eli kannata näillä nykyopeilla suuria odottaa. Esim tutolla nyt "huippuvalmennus" ja tie auki tähtiin. Ja sen kyllä huomaa.

No meillä on täällä nyt kaksi kovan luokan valmentajaa, Rapakunto ja Kassu. Aina joulutauon aikaan voisi järjestää Verkkovirhe-tapahtuman Hakametsässä. Sinne Verkkovirheen keskustelijat valitsisivat Mestaruusliigasta kaksi allstars-joukkuetta. Toista valmentaisi Kassu ja toista Rapakunto.
 
Viestejä
10,915
Tänään selostaja tokaisi kesken peliä, että tämä ottelu myös Cup-matsi. Todella heikkoa tiedottamasti Mestaruusliigan osalta, kun tästä asiasta ei ollut ainakaan minulla mitään käsitystä.

 
Viestejä
3,614
Viestejä
10,915
Savo Volleylla on nyt hyvää aikaa virittää menestystä janoava joukkue uuteen iskuun. 28.10. ja 29.10. on edessä Varsinais-Suomen kiertue. Siellä on tarjottimella 6 sarjapistettä TUTO Volleyn ja Raision Loimun buffet-pöydässä. Bussijalat voisi ehkäistä, jos joukkueella olisi käytössä yksityiskone.
 
Viestejä
3,075
Savo Volleylla on nyt hyvää aikaa virittää menestystä janoava joukkue uuteen iskuun. 28.10. ja 29.10. on edessä Varsinais-Suomen kiertue. Siellä on tarjottimella 6 sarjapistettä TUTO Volleyn ja Raision Loimun buffet-pöydässä. Bussijalat voisi ehkäistä, jos joukkueella olisi käytössä yksityiskone.
Savolla ei vieläkään taida olla kaikki pelaajat rosterissa.
Loimu on aloittanut sarjan väkevästi Jokela on kovassa iskussa erittäin vaikea vastus keskenkuntoiselle Savolle.
TuTo ehkä helpompi ei sekään helppo entinen Sampolainen Karttunen kiusaa varmaan Savoa siellä.
 
Viestejä
1,766
Mahtaakohan joltain nettistriimiltä tulla CEV-cupin Savo Volleyn vierasottelu, joka pelataan 8.11. Belgradissa?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös