Verkkovirhe

Naisten Mestaruusliigan pudotuspelit 2025

Bongaajan varjot ja toinen varjo, niin vaatimaton ajatus! On kyllä kangaskaupan lahjan saajan tekstiä jos mikä.. 😂
Avaan hieman miksi käytin varjo-sanaa. @ToLe47 on jo pitkään kommentoinut lähinnä nimim Bongaajan kirjoituksia. Sekään ei haittaa, mutta halusin tuoda sen esille varjo-vertauksella.

Ja sitten casen toisen nimimerkin kirjoitukset koskevat vain Bongaajaa tai Kuusamoa. Eikös siinä ole mitään kummallista? Itse yritän ainakin osallistua keskusteluun myös yleisellä tasolla.

Ja on todella hyvä asia, että ylläpito ohjaa keskustelua asiapitoisempaan suuntaan.

Avaan hieman miksi käytin varjo-sanaa. @ToLe47 on jo pitkään kommentoinut lähinnä nimim Bongaajan kirjoituksia. Sekään ei haittaa, mutta halusin tuoda sen esille varjo-vertauksella.

Ja sitten casen toisen nimimerkin kirjoitukset koskevat vain Bongaajaa tai Kuusamoa. Eikös siinä ole mitään kummallista? Itse yritän ainakin osallistua keskusteluun myös yleisellä tasolla.

Ja on todella hyvä asia, että ylläpito ohjaa keskustelua asiapitoisempaan suuntaan.
8

Joo, todella usein kommentoinut sun kirjoituksia. Lähinnä ihmetellyt miten seuran organisaatioon kuuluva voi täällä kirjoitella mitä sattuu. @Tero Antero on palstan piristysruiske.

8

Joo, todella usein kommentoinut sun kirjoituksia. Lähinnä ihmetellyt miten seuran organisaatioon kuuluva voi täällä kirjoitella mitä sattuu. @Tero Antero on palstan piristysruiske.
Juu, olen talkoolainen ja voin kirjoittaa mitä itse ajattelen asioista. Mutta en todellakaan kirjoita mitä sattuu, vaan täysin harkitusti. Tällä foorumilla on sääntönsä, joita Tole47:n pitäisi myös noudattaa. Niin ei ole ollut ja toivon ylläpidon joskus puuttuvan asiaan. Täällä ei auta arvuutella kuka kukin on ja Tole47 on sitä tehnyt vuosien aikana toistuvasti nimim Bongaajaa kohtaan. Bongaaja kirjoittaisi omalla nimellään jos muutkin tekevät niin. Ja Tole47 kantaa yhä kaunaa 10 vuoden takaisesta yhdestä kommentista. Uskomatonta?

Tole47 on lähettänyt yksityisviestejä, joita en ole välittänyt eteen päin. Pystyn pitämään tietyt asiat omana tietonani. Olen rehti ja luotettava suomalainen.

Nimim TA olisi runollisilla teksteillään piritysruiske, mutta jos ja kun menettää malttinsa toistuvasti eikä hänkään ota huomioon foorumin sääntöjä niin mitäpä siitä tuumaisi. Ja kun hän kirjoittaa jatkuvasti Kuusamosta, niin tottahan Tole47 siitä tykkää. Sarkasmiin piilotettu vittuilu ei asiaa muuksi muuta.

Tole47 on lähettänyt yksityisviestejä, joita en ole välittänyt eteen päin. Pystyn pitämään tietyt asiat omana tietonani. Olen rehti ja luotettava suomalainen.
Kuitenkin rehtinä suomalaisena ilmoitat, että olet saanut yksityisviestejä?😀 Tuoko tuo suomalaisuus muuten jotain lisäarvoa ja uskottavuutta?

Alkaa olemaan viihdearvoltaan kummelikamaa tämä itsensä kehuminen. Tero Antero sentään parodioi, joku tekee sitä tahtomattaan...

Kuitenkin rehtinä suomalaisena ilmoitat, että olet saanut yksityisviestejä?😀 Tuoko tuo suomalaisuus muuten jotain lisäarvoa ja uskottavuutta?

Alkaa olemaan viihdearvoltaan kummelikamaa tämä itsensä kehuminen. Tero Antero sentään parodioi, joku tekee sitä tahtomattaan...
Kyllä se minun mielestäni on hyvä esimerkki suoraselkäisyydestä, että en välitä sellaisia viestejä asianomaisille. Aika moni muu tekisi toisin. Ja joka meikäläisen tuntee niin ymmärtää kyllä mitä tarkoitan!

PS. Ja Kassari kunnostautuu taas asian pyörittämisessä.

Asiaton käytös.
Juu, olen talkoolainen ja voin kirjoittaa mitä itse ajattelen asioista. Mutta en todellakaan kirjoita mitä sattuu, vaan täysin harkitusti. Tällä foorumilla on sääntönsä, joita Tole47:n pitäisi myös noudattaa. Niin ei ole ollut ja toivon ylläpidon joskus puuttuvan asiaan. Täällä ei auta arvuutella kuka kukin on ja Tole47 on sitä tehnyt vuosien aikana toistuvasti nimim Bongaajaa kohtaan. Bongaaja kirjoittaisi omalla nimellään jos muutkin tekevät niin. Ja Tole47 kantaa yhä kaunaa 10 vuoden takaisesta yhdestä kommentista. Uskomatonta?

Nimim TA olisi runollisilla teksteillään piritysruiske, mutta jos ja kun menettää malttinsa toistuvasti eikä hänkään ota huomioon foorumin sääntöjä niin mitäpä siitä tuumaisi. Ja kun hän kirjoittaa jatkuvasti Kuusamosta, niin tottahan Tole47 siitä tykkää. Sarkasmiin piilotettu vittuilu ei asiaa muuksi muuta.
Kyllä kirjoitat ja trollaat ja vääristelet asioita jatkuvasti joskus kannattaisi katsoa siihen kuuluisaan pelilinkin häpeäksi olet pohjoisen lentopallolle

Bongaaja on kuusamolaisen lentopallokulttuurin lähettiläs. Kunnioitettavaa toimintaa siinä mielessä, että usko oman seuran ylivertaisuuteen paistaa jokaisessa viestissä. Ei muuta kuin onnea mestaruuden metsästykseen.

Jotenkin outoa että Bongaajan kaltainen viestittelijä edes kehtaa pyytää muita palstalaisia kertaamaan foorumin sääntöjä ja marista ylläpidon suuntaan muiden jäsenien kirjoitteluista. Kun ei itsekään mikään "puhdas pulmunen" ole.

Foorumillahan on selkeät säännöt ja niitä pitää noudattaa. Esim Tole47:llä ei pitäisi olla eritysivaltuuksia minkään arvovallan perusteella. Bongaaja on muuttanut kirjoittamistaan ja huomioinuyt ylläpidon antamat varoitukset. Kaikki eivät sitä ymmärrä tehdä, vaan haluavat kirjoittaa varoituksista piittaamatta samalla tyylillä. Parannusta on ollut havaittavissa myös @metriheikki -nimimerkin osalta. Ja monen muunkin nimimerkin kohdalla.

Ajatus siitä, että täällä kirjoitettaisiin jonkin organisaation nimissä, on täysin kestämätön. Suurin osa on jollakin tavalla tekemisissä lentopallon kanssa ja en ole kyllä huomannut samanlaista viittausta kuin millä nyt Bongaajaa on osoiteltu. Ei edes itse osoittelija pysty sitä tekemään omalta osaltaan.

Viimeksi muokattu:
Jotenkin outoa että Bongaajan kaltainen viestittelijä edes kehtaa pyytää muita palstalaisia kertaamaan foorumin sääntöjä ja marista ylläpidon suuntaan muiden jäsenien kirjoitteluista. Kun ei itsekään mikään "puhdas pulmunen" ole.
Ihan viimeinen kyllä siihen muita pyytelemään

Bongaaja on kuusamolaisen lentopallokulttuurin lähettiläs. Kunnioitettavaa toimintaa siinä mielessä, että usko oman seuran ylivertaisuuteen paistaa jokaisessa viestissä. Ei muuta kuin onnea mestaruuden metsästykseen.
Olenko jossakin vaiheessa maininnut ylivertaisuuden? Viimeksi kirjoitin, että Puijolla on hyvät mahikset voittaa Pölkky. Toivottavaahan olisi, että kukin keskittyisi omien suosikkien kannustamiseen. Mutta kun ei uskalleta edesa sanoa, että fanittaako jotakin joukkuetta :)? Mutta olen muutaman tunnin päivystämättä. Mukavaa iltapäivän jatkoa muillekin.

Kyllä sä kuvittelet ihan omiasi. Ei hajuakaan mitä oot kommentoinut 10v sitten, hyvä kun muistaa mitä viime viikolla tapahtui..

Nimimerkkien henkilöllisyyden arvailu on kiellettyä.

Hienoa että Kuusamossa talkoolaisetkin saa joukkueen saavuttaman mitalin. Kaikkialla muualla sen saa vain joukkueeseen kuuluvat ja seuran johto.

On tää naislentis hankalanoloista touhua. Eilen julkistettiin miesten majuryhmä. Saatteeksi näillä palstoilla pari kolme neutraalia kirjoitusta, vaikka Akaa ja VaLePa vei yli kolmanneksen leiripaikoista.😁

Onhan se nyt paljon jännittävämpää seurata ToLe47 ja Bongaajan välistä varjonyrkkeilyä, kuin spekulointi naisten välieräsarjalla.. finaaliin Puijo ja Kangasala tai..😀

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Kovin vähän on puhetta lentopallosta viimeisissä viesteissä...

Jos ylläpidon linjauksista haluaa valittaa, sille on oma ketjunsa. Jos haluaa valittaa muista käyttäjistä, kannattaa sääntöjenvastaisten viestien kohdalla käyttää raportointi-toimintoa, vaihtoehtoisesti Älä huomioi -toimintoa tai jos joku on vaan ikävä tyyppi omasta mielestä, jättää kirjoittamatta.

Asiaton käytös ja toisten käyttäjien haukkuminen ei kuulu foorumille, ja tästä varoitus @Paippi

Foorumilla myös kaikki saavat kirjoittaa nimimerkin takaa anonyymisti, elleivät sitten itse tuo henkilöllisyyttään esille. Mitään tällaista vihjailua, tai varsinkaan jonkun savustamista ulos sen varjolla, emme halua ja tästä varoitus @ToLe47

Voihan änkeröinen taas yhden kerran. Kiitos me! Olipa edes hetken ihanaa, kun kerrankin innostuttiin kaikki tuulettamaan epäsuomalaisesti oikein porukalla. Tämä on sitä pleijarihenkeä parhaimmillaan, joten nautitaan tästä.
Pian ovat kuitenkin edessä taas ne hetket, kun Viistohyökkäys kirjoittaa jokaisen pelatun pallon tarkkuudelle miten pelissä kävi - ei varmasti ärsytä ketään se keskustelu. Siitä sitten on enää lyhyt siirtymä Saken ilolla tervehtimään mieslentopallokeskusteluun, jossa kohokohtia ovat pelitapahtumien pysäköintijärjestelyt ja kuinka monta kymmentä vuotta Ihmemies Meskoa näytetään vielä televisiossa.
Turhahan täällä on notkua, jos veri ei välillä kierrä ja aina kun joku on eri mieltä, niin pitäisi työntää sormet korviin.
Joku tykkää seurata sivusta, toinen ottaa kiivaastikin osaa keskusteluun. Tärkeintä lienee, että keskustelupalstalla keskustellaan. Ei tällaisia pitemmän ilmaisumuodon sosiaalisia kanavia enää liiemmälti verkossa ole. Siinäkin mielessä tämä on tärkeä foorumi kaikenkarvaisine kirjoittajineen.

Voihan änkeröinen taas yhden kerran. Kiitos me! Olipa edes hetken ihanaa, kun kerrankin innostuttiin kaikki tuulettamaan epäsuomalaisesti oikein porukalla. Tämä on sitä pleijarihenkeä parhaimmillaan, joten nautitaan tästä.
Pian ovat kuitenkin edessä taas ne hetket, kun Viistohyökkäys kirjoittaa jokaisen pelatun pallon tarkkuudelle miten pelissä kävi - ei varmasti ärsytä ketään se keskustelu. Siitä sitten on enää lyhyt siirtymä Saken ilolla tervehtimään mieslentopallokeskusteluun, jossa kohokohtia ovat pelitapahtumien pysäköintijärjestelyt ja kuinka monta kymmentä vuotta Ihmemies Meskoa näytetään vielä televisiossa.
Turhahan täällä on notkua, jos veri ei välillä kierrä ja aina kun joku on eri mieltä, niin pitäisi työntää sormet korviin.
Joku tykkää seurata sivusta, toinen ottaa kiivaastikin osaa keskusteluun. Tärkeintä lienee, että keskustelupalstalla keskustellaan. Ei tällaisia pitemmän ilmaisumuodon sosiaalisia kanavia enää liiemmälti verkossa ole. Siinäkin mielessä tämä on tärkeä foorumi kaikenkarvaisine kirjoittajineen.
M.O.T. ja sitten VaLePan ja TuTon pariin.

Vähän lentopalloa väliin.

LP Kangasala – Hämeenlinnan Lentopallokerho:
Hämeenlinnalla etu hakkurin paikalla ja lisäksi pieni etu passarin ja liberon paikoilla. Keskellä Kangasalalla etu. Yleispelaajat ratkaissevat mihin suuntaan sarja kääntyy. Kerhon Vajdova, Aronen, Haatainen ja Muukkonen vastaan Kangasalan Pöllänen, Pyhäjärvi, Koivuniemi ja Lehmus. Tasaista on. Loppuotteluun jatkavan arviointi etukäteen melkoisen hankalaa.

Pölkky Kuusamo – Puijo Wolley:
Passarit suunnilleen tasan. Pölkyllä pieni etu hakkurin paikalla sekä keskellä. Puijolla taasen liberon paikalla. Yleispelaajat ratkaisevat. Pölkyn VanLiew, Payne ja Shomaker vastaan Puijon Subotic, Palmer ja Vuorenmaa. Ehkä pieni etu Pölkyllä. Kuitenkin hyvin tasaista etukäteen.

Jatkoon menijöiden arvailut mennevät kannatuksen mukaan, sillä erot joukkueiden välillä ovat etukäteen arvioiden pieniä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.