No jatketaan vaan keskustelua kun sitä pyydetään. Ja tuollaista tilastopenkomista en lähde kiistämään tai tarkastamaan. Jonkun mielestä se voi tehdä jopa Bongaajan kirjoitukset tyhjänpäiväisiksi. Sekään ei minua haittaa tai millään tavalla nolostuta. Mutta asia on kuten kerroin, kun lähtee seuraamaan niitä tärkeimpiä pelejä joita taas itse tarkastelen.Loistavaa penkomista! Vahvistaa vain käsitystä, että bongarille Pölkky on synonyymi lentopallolle. Kaikki tekeminen ja kommentointi peilautuu vain oman joukkueen kautta, eikä hän sitä joko itse ymmärrä tai myönnä.
Välillä, kun oikein tuulee, saattaa kirjoitella pahoitteluna hieman muistakin pelaajista ja joukkueista, mutta eihän bongari pääse pilkuistaan ja pian alta paljastuu taas Pölkyn etevyys ja erinomaisuus.
Mutta mikäpä siinä, tabuja kertoilee kaveri karsastavansa.
Pyhäjärvihän kehittyy ja oli tietyllä tavalla aika hyvä jo nuorena WoVossa. Hänen siirtyminen Kuusamoon oli tietyllä tavalla iso askel. Enää ei pärjännytkään peruslahjahjakkuudella, vaan piti alkaa harjoittelemaan kovempaa. Tai olisi pitänyt alkaa, ihan miten vaan. Ja sitä ihmeteltiin kun hänestä tuli mestaruusliigan paras vaihtopelaaja. Ja hänen roolinsahan oli toisena kautena takakentän puolustava pelaaja. Ja siinä roolissa hän oli erinomainen. Viivillähän oli ongelmaa jaloissa, joka sitten pilasi hänen seuraavan syyskauden Kangasalla. Kangasala jäi viime kaudella ilman mitalia.
Viivi näyttää olevan nyt johtava pelaaja Kangasalan joukkueessa ja se on tosi hieno asia. Mutta fakta on sekin miten kävi Pölkkyä vastaan ratkaisupalloissa.