Paul kirjoitti: En ole aikaisemmin kommentoinut Oivanenkeissiä, mutta sanotaampa nyt siitäkin sana tai pari.
Valepan toiminta on ollut lyhytnäköistä, mutta seuraukset tulevat olemaan pitkäkantoisia. niin kuin joku täällä jo sanoi niin tässä ei ole kyse siitä, että pelaako Mikko Suomessa tänä keväänä tai pelataanko tänään vai huomenna. Kysymys on siitä mitä suomalaiselle ylimmän sarjatason lentopallolle tulee tapahtumaan jatkossa. Nyt voimme sitä vain arvailla, ensi syksy tulee näyttämään mihin mennään.
Pelipäivä vääntöä olenkin jo kommentoinut ja sen osalta olen melko varma, että tämä vääntö olisi tapahtunut ilman case Oivastakin. Valepa ilmoitti jo maaliskuun alussa halustaan pelata to ja pe. Oli Oivanen tai ei valepan rosterissa Lakkapää olisi halunnut uudelle hakkurilleen yhden lisäpäivä päästä joukkueeseen sisään. Selitykset opiskelu ja työ kiireistä ovat seliseli osastoa. Tällä kaudella on pelattu useita pelejä arkipäivinä eikä ole ollut ongelma tätä ennen.
Joku myös kommentoi, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Johonkin on kalahtanut niin pahasti, että on pitänyt älähdellä joka mediassa, radiota myöten, joka vaan suostuu kyseistä herraa kuuntelemaan. Tämänlainen huutelu ei kyllä palvele lentopalloa yhtään.
Mutta tänään pelataan ja toivotaan, että itse peli astuu taas päärooliin, oltuaan sivuroolissa nämä pari päivää. Toivotaan, että tullaan näkemään hyviä vääntöjä, korkeatasoista lentopalloa ja eihän muutama yllätyskään pahaa tekisi.
hmy:
Itse suunnistan Vexven suuntaan ja toivon näkeväni ainakin noita kahta ensimmäistä.