Nyt media on "täynnä" kun hallitus/eduskunta estää poikkeuslailla heidän yrityksen toimintansa ja vaativat hallitukselta korvauksia, jotta konkurssi ei koittaisi (vakava asia). Itse mietin mihin valtiollakaan on varaa?
"Onneksi" meidän liitto on niin huonossa hapessa, että seurat pitää kehitellä itse miten tästä selvitään. Konkursseja tullaan näkemään!?, mutta ne jotka tästä selviää on taustat kunnossa myös jatkoakin varten.
Eipä varmaan mihinkään ylimääräiseen. Lainallahan näitä elvytyksiä taidetaan rahoittaa. Maksetaan sitten hiljokseen pois. Veronkorotuksia odotellessa.
Tosin parempi se nyt on pumpata rahaa talouteen ja estää osa konkursseista ja toivoa kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että tämä menee nopeasti ohi.
Toivon vain todella, että ne tukirahat oikeasti menevät niitä tarvitseviin yrityksiin. Kun aletaan miljardeista puhumaan, niin siellä kärkkyy varmasti tässäkin tilanteessa monenlaista välistävetäjää.
Jos mennään takaisin lentopalloon, niin amatööripuuhastelu saattaa jopa koitua lajin pelastukseksi. Rahaa kun ei muutenkaan ole hirveitä summia liikkunut, niin jopa yhteisön tuella saattaa osa seuroista selvitä maksuvaikeuksista.
Ainakaan mitään "ylimääräistä" ei tämän jälkeen tule otettua itsestäänselvyytenä. Syvästi olen kiitollinen, jos syyskuun lopussa saa taas istahtaa Hollihaan penkeille seuraamaan lentopalloa.