Voi meikäläinen tällä kaudella osoittautua sitkeäksi pihviksi. Jäsen toki hehkuttaa vielä diesel-konettaan käyntiin.varajäsen kirjoitti: sorry waltsyt ja savolaiset![]()
ensin nuijitaan empk:t ja kaiken näköiset jäsenet ja sitten tartutaan sitkeimpiin pihveihin![]()
johtuneeko jäsenen sijoitus kun lakkapää on pelannut paljon ja empk sijoitus kun kove ei taas ole pelannut paljonEinomies Porkkakoski kirjoitti:Voi meikäläinen tällä kaudella osoittautua sitkeäksi pihviksi. Jäsen toki hehkuttaa vielä diesel-konettaan käyntiin.varajäsen sanoi:sorry waltsyt ja savolaiset![]()
ensin nuijitaan empk:t ja kaiken näköiset jäsenet ja sitten tartutaan sitkeimpiin pihveihin![]()
Hetki lyö.....varajäsen kirjoitti: nyt kun tuo em kisat saatiin pois alta, niin tämä 'vasemmalla kädellä hommailu saa loppua' :angry: (tai sitten ei)
Tai sitten joutuu kokemaan jäsenen kohtalon :silly: :Sinch:
Toistan varoitukseni.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
Kiitos varoituksesta. Ite olen menossa keskiviikkona Pyynikille katsomaan Isku-Kove peliä ja ilmeisesti pitää ottaa sateenvarjo / sadetakki mukaan jos siellä alkaa ketsuppipullot purskahtelemaan siihen malliin, että roiskuu ihan katsomoon asti.Einomies Porkkakoski kirjoitti:Toistan varoitukseni.Einomies Porkkakoski sanoi:Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.
Paul kirjoitti:Kiitos varoituksesta. Ite olen menossa keskiviikkona Pyynikille katsomaan Isku-Kove peliä ja ilmeisesti pitää ottaa sateenvarjo / sadetakki mukaan jos siellä alkaa ketsuppipullot purskahtelemaan siihen malliin, että roiskuu ihan katsomoon asti.Einomies Porkkakoski sanoi:Toistan varoitukseni.Einomies Porkkakoski sanoi:Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.![]()
No perskutarallaa. Kiitti tiedosta. Mihin tässä enään luottaa kun hotsportin rtusivun kalenterikin vielä kertoo, että peli olisi 21.10.Einomies Porkkakoski kirjoitti:Paul sanoi:Kiitos varoituksesta. Ite olen menossa keskiviikkona Pyynikille katsomaan Isku-Kove peliä ja ilmeisesti pitää ottaa sateenvarjo / sadetakki mukaan jos siellä alkaa ketsuppipullot purskahtelemaan siihen malliin, että roiskuu ihan katsomoon asti.Einomies Porkkakoski sanoi:Toistan varoitukseni.Einomies Porkkakoski sanoi:Kun KoVe saa ketsuppipullostaan tukoksen irti, niin meikäläinen on tämän kauden suurin yllättäjä. Nytkin kuukausikisan voittokamppailussa saattaa kirini vielä yllättää.![]()
Jätä reissu väliin. Matsi on siirretty ja pelataan muistaakseni 6.11.
enpä kerinnyt vielä vilkkuilla, mut veikkaan noilla tiedoilla Nfb napanneen vihreetämetriheikki kirjoitti: Mutta katsokaas kuka on taas kärjessä? Aika mykistävän suorituksen vetäisi tämä mulle aukeamaton outo nimimerkki eiliseltä kierrokselta.
Nimimerkistä pitäisi tehdä aukeaman juttu Kiilaan. Todellinen tietäjänero.metriheikki kirjoitti: Mutta katsokaas kuka on taas kärjessä? Aika mykistävän suorituksen vetäisi tämä mulle aukeamaton outo nimimerkki eiliseltä kierrokselta.