Miesten 16 pelaajan maajoukkueryhmä kesälle 2021 julkaistaan maanantaista keskiviikkoon. Tänään jatketaan keskipelaajilla sekä liberoilla. He ovat Veljesten
www.lentopalloliitto.fi
Voitto Köykkä
Minä: periksiantamaton, fiksu ja voitontahtoinen
Tuon Veljeksiin kovaa taistelutahtoa ja tuoretta intoa
Terveiset faneille: Tulkaa te paikalle niin me tuodaan Voitto kotiin!
”Erittäin nopea libero. Halu oppia ja harjoitusmotivaatio ovat erittäin kovat.”
Lauri Kerminen
Minä: itsevarma, luotettava, hauska
Tuon Veljeksiin korkean vaatimustason
Terveiset faneille: Tehdään tästä kesästä yhdessä sellainen että sitä on jälkeenpäin kivaa muistella
”Maailmanluokan pelaaja, joka johtaa takakenttää niin kuin huippuliberon kuuluu tehdä. Pelannut jo useita vuosia Venäjän kivikovassa liigassa maailmanparhaita pelaajia vastaan.”
Miki Jauhiainen
Minä: Iloinen, ahkera, täsmällinen
Tuon Veljeksiin kovaa työntekoa ja pelaamisen intoa!
Terveiset faneille: Odotan innolla, että pääsen edustamaan Suomea ja pelaamaan kotikaupungissani maailman parhaiden lentopallofanien edessä!
”Kehittynyt kovasti USA:n yliopistosarjassa. Lukee hyvin peliä ja on nopea torjuja. Pitkäksi pelaajaksi puolustaa hyvin.”
Severi Savonsalmi
Minä: Oman tien kulkija
Tuon Veljeksiin väriä
Terveiset faneille: Laitetaan tupa täyteen
”Tulevaisuuden pelaaja, joka muutaman vuoden kovan harjoittelun jälkeen pystyy pelaamaan kovalla kansainvälisellä tasolla. On hyvin pelissä sisällä ja uskaltaa näyttää tunteensa onnistumisen jälkeen.”
Tommi Siirilä
Minä: kunnianhimoinen, rauhallinen, luonnonläheinen
Tuon Veljeksiin tasapainoa ja torjuntavoimaa
Terveiset faneille: Viime vuosina arvokisoissa on tuntunut, että pelataan Suomessa koska yleisö on ollut sinivalkoista. En malta odottaa mikä tunnelma on pelata arvokisoja oikeasti kotona. Hyvää kesää kaikille.
”Erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa. Luotettava keskipelaaja, joka omaa myös hyvän syötön.”
Sauli Sinkkonen
Minä: määrätietoinen, rauhallinen ja analyyttinen
Minulle on tärkeää, että voin tukea muita pelaajia. Veljekset tietävät, että he pystyvät luottamaan minuun ja kokemukseeni. Lupaan antaa joukkueelle kaiken vahvuuteni.
Terveiset faneille: Fanit saavat meissä tiiviin, väkevän ja arvostavan joukkueen – yhdessä rakennamme mieleenpainuvat kisat! Kiitos, kun olet mukana.
”Kokenut keskipelaaja, jolla kokemusta monesta eri Euroopan sarjasta. Erittäin agressiivinen syöttäjä.”