Tämä peli menetettiin syöttö ja vastauspelissä lisäksi liikaa jujuja upposi Suomen kenttään etenkin ensimmäisessä erässä.
Vaikea nähdä tällä pelillä Suomen voittavan Ukrainaa, mutta tietysti aina kaikki on mahdollista.Laitahyökkäystä ei saatu kyllä yhtään torjunnalla kuriin. Lähtee toki myös syötöstä.
Vielä on mahdollisuus jopa kolmanneksikin asti, vaatii että Kroatia ei napsi pisteitä Slovenialta ja Bulgarialta ja Suomi voittaa Ukrainan 3-0 tai 3-1 ja Espanja häviää 3-1 tai 3-0 Ukrainalle.
Ehkä olen liiankin kova kritisoimaan Banksia, mutta jotenkin en usko valmentajan vaihdokseen, vaikka tätä itse toki toivon. Uusia tuulia ainakin tällä saralla kaipaisin.Ensimmäiselle päivälle sattuneet Kroatian ohipeli ja Suomen hyvä peli saivat kyllä kieltämättä uskomaan, että tämä on se vuosi kun tulee jymypaukku ja ainakin omissa silmissä käväisi jo mahdollisuus lohkon kakkospaikasta ja sitä myöten realistinen mahdollisuus top8 ja siitä vielä pöljällä päivällä ja pienellä onnella jopa top4. Myönnän, se oli sen ensimmäisen pelin hurmiossa mietitty skenaario ja olisi vaatinut aivan tähtitieteellisen suorituksen joukkueelta, mutta silti.
Noh, nyt sitten katsotaan vierestä kun Kroatia on se paukuttaja ja kontataan itse Espanjaa vastaan.
Joko nyt valmentaja vaihtoon? Itse en usko siihen, mutta kai nämä näytöt on jo annettu.
Tämä on kuin koripallo.com ennen ja jälkeen mm-kisojen. Ensin ollaan uhoomassa, että voitetaan kaikki, kunnes jonkun pelatun pelin jälkeen ollaan vaatimassa valmentajalle potkuja.Ensimmäiselle päivälle sattuneet Kroatian ohipeli ja Suomen hyvä peli saivat kyllä kieltämättä uskomaan, että tämä on se vuosi kun tulee jymypaukku ja ainakin omissa silmissä käväisi jo mahdollisuus lohkon kakkospaikasta ja sitä myöten realistinen mahdollisuus top8 ja siitä vielä pöljällä päivällä ja pienellä onnella jopa top4. Myönnän, se oli sen ensimmäisen pelin hurmiossa mietitty skenaario ja olisi vaatinut aivan tähtitieteellisen suorituksen joukkueelta, mutta silti.
Noh, nyt sitten katsotaan vierestä kun Kroatia on se paukuttaja ja kontataan itse Espanjaa vastaan.
Joko nyt valmentaja vaihtoon? Itse en usko siihen, mutta kai nämä näytöt on jo annettu.
Kai on syytä olla realisti ja hyväksyä että maajoukkueen valmentajat eivät pelaajien tasoon pysty vaikuttamaan muutamassa viikossa, kuukaudessa. Seuratasollahan se taso synnytetään. Tänään nähtiin se rutiinisuoritus ja taso on nyt tämä, aina ei voi pelata taitojen ylärajalla kuten susijengistäkin nähtiin.Ehkä olen liiankin kova kritisoimaan Banksia, mutta jotenkin en usko valmentajan vaihdokseen, vaikka tätä itse toki toivon. Uusia tuulia ainakin tällä saralla kaipaisin.
No Banks on kyllä neljä vuotta ollut jo valmentajana. Taso on mielestäni se, että olisi voitu sijaa neljä lohkossa odottaa. Putoaminen pudotuspeleistä olisi ehdottomasti pettymys.Kai on syytä olla realisti ja hyväksyä että maajoukkueen valmentajat eivät pelaajien tasoon pysty vaikuttamaan muutamassa viikossa, kuukaudessa. Seuratasollahan se taso synnytetään. Tänään nähtiin se rutiinisuoritus ja taso on nyt tämä, aina ei voi pelata taitojen ylärajalla kuten susijengistäkin nähtiin.
Jos ei pelaajien taso vaan riitä miten se maju valmentaja sitä voi nostaa? Lentopallossa ei taktiikoilla ole juuri merkitystä vaan kyse pelaajien resursseista. Niitä ei vaan ole riittävästi ja totuus on armoton.No Banks on kyllä neljä vuotta ollut jo valmentajana. Taso on mielestäni se, että olisi voitu sijaa neljä lohkossa odottaa. Putoaminen pudotuspeleistä olisi ehdottomasti pettymys.
Susijengiä taas voi hyvin kritisoida hävitystä Japani pelistä, mutta MM-ja Olympiakolmonen Australia ja Saksa yksi kisojen ennakkosuosikeista oli aivan liikaa. Odotukset oli siellä suunnalla vaan turhan epärealistiset.
No onko Japanilla maailman kolmanneksi parhaat pelaajat? Kummasti olivat vaan silti kolmen sakissa kesällä VNL-liigassa.Jos ei pelaajien taso vaan riitä miten se maju valmentaja sitä voi nostaa? Lentopallossa ei taktiikoilla ole juuri merkitystä vaan kyse pelaajien resursseista. Niitä ei vaan ole riittävästi ja totuus on armoton.
Tämä on kuin koripallo.com ennen ja jälkeen mm-kisojen. Ensin ollaan uhoomassa, että voitetaan kaikki, kunnes jonkun pelatun pelin jälkeen ollaan vaatimassa valmentajalle potkuja.
Pidän todella erikoisena väitettä että taktiikoilla ei ole merkitystä. Jos näin todella on niin miksi koko valmennustiimiä tilastoijineen ylipäätään kuljetetaan mukana.Jos ei pelaajien taso vaan riitä miten se maju valmentaja sitä voi nostaa? Lentopallossa ei taktiikoilla ole juuri merkitystä vaan kyse pelaajien resursseista. Niitä ei vaan ole riittävästi ja totuus on armoton.
Onko ollut joku muukin kuin Kermisen penkille ottaminen 2019?Ja kun ei tämä ollut mikään yksittäinen kerta vaan vastaavia katsomoon todella oudoilta näyttäneitä vaihtoja on tässä nyt neljä vuotta katseltu