Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

on sellainen mielikuva että Kaurtolla aikoinaan loppui peliura, kun sairastelujen jälkeen palasi liian nopeasti tositoimiin ja tuli jälkitauteja. Minua viisaammat oikaiskoon muistikuvani, jos olen väärässä. Mutta siis näiden tautien kanssa ei ole leikkimistä vaikka tietty kausi pitääkin saada pelattua kaikkine otteluineen. Viheliäistä aikaa ollut jo pitkään koronan jälkeen nää kovat flunssatkin vielä. Miten en muista tälläisiä vuosien takaa

on sellainen mielikuva että Kaurtolla aikoinaan loppui peliura, kun sairastelujen jälkeen palasi liian nopeasti tositoimiin ja tuli jälkitauteja. Minua viisaammat oikaiskoon muistikuvani, jos olen väärässä. Mutta siis näiden tautien kanssa ei ole leikkimistä vaikka tietty kausi pitääkin saada pelattua kaikkine otteluineen. Viheliäistä aikaa ollut jo pitkään koronan jälkeen nää kovat flunssatkin vielä. Miten en muista tälläisiä vuosien takaa
Koronasta on ollut paljon harmia pelejä jäi pelaamatta ja väkimäärä katsomoihin ei ole palanneet siihen mitä oli ennen koronaa.
Eilen oli Kuopio,-hallissa vähän yli 500 katsojaa ennen koronaa Savon väkimäärä Kuopiossa ja Siilinjärvellä lähenteli 800 katsojaa.
Iso raha seuroilta pois pienentyneet katsojamäärät.

Koronasta on ollut paljon harmia pelejä jäi pelaamatta ja väkimäärä katsomoihin ei ole palanneet siihen mitä oli ennen koronaa.
Eilen oli Kuopio,-hallissa vähän yli 500 katsojaa ennen koronaa Savon väkimäärä Kuopiossa ja Siilinjärvellä lähenteli 800 katsojaa.
Iso raha seuroilta pois pienentyneet katsojamäärät.
niimpä, eikä ainoastaan lipputulot, vaan myös fanimyynti ja kahviorahat etc. Mutta parempi kuitenkin kuin tuo tyhjälle katsomolle pelaaminen. On kyllä taloudellisesti kovaa aikaa, miten lienee tulevaisuus seuroilla, varsinkin jos on menneisyyden menestyksestä paljon velkaa. Savolla siellä varakkaat sponsorit, mutta pikkupaikkakuntien seuroilla voi olla haastavaa

Olenkin miettinyt välillä mihin Kaurto hävisi. Todella harmi kuulla.

ei liity Ducks mutta tälläistä kuitenkin

Ducksilla haasteellisia pelejä kun Savo ja Akaa tulee vastaan puolikuntoiselle joukkueelle, mutta ehkä parempikin että nämä ennalta paremmat joukkueet kohdataan vajaakuntoisena kuin ne joukkueet jotka oikeasti pitäis voittaa

Vielä odotan sitä päivää kun Sponsori kruunaa itsensä Ducksin päävalmentajaksi. Viime vuonna muistaakseni väitti pystyvänsä kotisohvalta kääntämään ankkojen kurssin nousukiitoon. Ehkä kuitenkin parempi, että pysyy saunailtaoluiden anteliaana rahoittajana.

Älä Einomies pelkää, Dole on värikäs valmentajana ja sanavalmis persoona mutta täysin vaaraton vastustaja joukkueelle.
Melko värikäs se ankkojenkin valmentaja on välillä mutta he molemmat elävät tunteella pelin tiimellyksessä katsojat voivat olla rauhassa.

Se on tunnissa peli,suihku,loppukaneetit ja iso olut !Voi olla,et 3 varttia.
tykkään sun huumorista, mut kolme varttia olisi ehkä suomen ennätys tässä lajissa kun on se pitkä taukokin siinä toisen erän jälkeen, mutta jos olisi vedonlyönnissä tää peli, niin kaikki laittaisin Savon 3 - 0 voitolle ja voisin ottaa jopa velkaakin vedonlyöntiä varten. Ei tarvi olla oraakkeli tämän tietääkseen. Pitkään kuumeessa olleet ukot voi houria vielä siellä kentälläkin omiaan. Liekö tietävät edes mikä päivä on. On se raakaa tämä

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.