Verkkovirhe

Vantaa Ducks Mestaruusliigassa

Niin täällä Pohjois-Karjalassa sitä ei kutsuta naiviudeksi, vaan sanaan ja ihmiseen luottamiseksi. Sen saman luottamuksen varaan on ollut hyvä myös rakentaa seuraa.

En keksi mitään syytä epäillä Duckis treenaamista. Eiköhän se ohjelman mukaan mene poikkeukset huomioiden!

Mihin perustat tämän kun sulla ei ole mitään faktaa.

Niin siis joku henkilö väittää, että Ducks ei treenaa ohjelman mukaan mikä on laadittu ja sitten meikäläisen pitää esittää jotain faktaa, että näin on? Kyllä se todistusvastuu on sillä, joka väittää ettei ohjelmaa noudateta.

Kerro nyt sitten mihin perustat väitteesi että olen väärässä. Taho, jolta tietoni olen saanut ei halua julkisuutta, mutta on "riittävän" lähellä. Mutta toki fiftie tietää paremmin, kuten ylivertaisena viisaana kaikesta. Mites muuten Kokkolan peli tänään. Mikä vääryys tällä kertaa Tiikereille tehtiin kun ei pärjänneet. Oletan että sulls on kehityksessä jokin vaihe vaippaiästä aikuiseksi jääny väliin

Jokainen valmentaja laatii ohjelman, seurajohtokin sitä varmasti vaatii ja minä seuran yhtenä isoimpana sponsorina myös. Hienoja papereita, mutta mikä on käytännössä totetettu, niin on eri asia. Älkää nyt olko niin naiiveja että kun pyydetään selvitystä ni että valmentaja oikeasti kertoisi jos hommista laistettu
Se on vain hyvä asia ja täysin oikeutettua tukijoiden suunnalta puuttua toimintaan/toimintatapoihin, perätä työn laatua ja kyseenalaistaa sen tasoa varsinkaan jos tulosta ei tule. Sponsoreiden pitäisi aina kirjata yhteistyösopimuksiin omat tahtonsa rahojensa suunnasta. Meidän miesten lentopallo olisi aivan eri näköistä tänä päivänä jos seuroilla olisi myös jonkinlainen vastuu tukijoiden suuntaan.
Silloin ei olisi myös koskaan syntynyt tätä nykytilannetta jossa seurat joutuu hankkimaan ja peluuttamaan käytännössä ilmaisia pelaajia/junioreita ja rahat menee vuosien takaisiin rästeihin.

Sitten hehkutetaan tekemisensä tasoa, pelaajien/pelin kehitystä jne. Huvittavinta tuossa viikolla oli kommentti kuinka hyviä valmentajia meidän miesten liigassa on ja ollut. Vaikka meidän parhaat valmentajat on jo vuosia valmentanut naisten joukkueita. Se hyvyys kyllä varmasti näkyy kentällä, tulostaululla ja viimekädessä tilinpäätöksessä. Enkä tarkoita tällä Ducksia vaan isommassa kuvassa.

Kerro nyt sitten mihin perustat väitteesi että olen väärässä. Taho, jolta tietoni olen saanut ei halua julkisuutta, mutta on "riittävän" lähellä. Mutta toki fiftie tietää paremmin, kuten ylivertaisena viisaana kaikesta. Mites muuten Kokkolan peli tänään. Mikä vääryys tällä kertaa Tiikereille tehtiin kun ei pärjänneet. Oletan että sulls on kehityksessä jokin vaihe vaippaiästä aikuiseksi jääny väliin

No en minä suoranaisesti voi väittää, että olet väärässä. Ei meillä kuitenkaan ole mitään julkisia todisteita asiasta, että Ducks ei treenaa ohjelman mukaan. Niin kauan kun näitä ei ole, niin en voi muuttaa kantaani.

Ehkä nyt kannattaa vetää happea välistä, jos tämä asia menee niin tunteisiin. Tiikereiden pelistä löytyy kyllä jo omat mietteeni Tiikereiden osiosta, jos ne nyt jotakin kiinnostaa. Ja on kyllä paljon asioita olemassa mistä en tiedä yhtikäs mitään.

Se on vain hyvä asia ja täysin oikeutettua tukijoiden suunnalta puuttua toimintaan/toimintatapoihin, perätä työn laatua ja kyseenalaistaa sen tasoa varsinkaan jos tulosta ei tule. Sponsoreiden pitäisi aina kirjata yhteistyösopimuksiin omat tahtonsa rahojensa suunnasta. Meidän miesten lentopallo olisi aivan eri näköistä tänä päivänä jos seuroilla olisi myös jonkinlainen vastuu tukijoiden suuntaan.
Silloin ei olisi myös koskaan syntynyt tätä nykytilannetta jossa seurat joutuu hankkimaan ja peluuttamaan käytännössä ilmaisia pelaajia/junioreita ja rahat menee vuosien takaisiin rästeihin.

Sitten hehkutetaan tekemisensä tasoa, pelaajien/pelin kehitystä jne. Huvittavinta tuossa viikolla oli kommentti kuinka hyviä valmentajia meidän miesten liigassa on ja ollut. Vaikka meidän parhaat valmentajat on jo vuosia valmentanut naisten joukkueita. Se hyvyys kyllä varmasti näkyy kentällä, tulostaululla ja viimekädessä tilinpäätöksessä. Enkä tarkoita tällä Ducksia vaan isommassa kuvassa.
Juurikin näin. Ne jotka maksaa, on oikeutettuja saamaan tietoa. Ei rahaa voi jakaa ilman että on vastuuta tekemisestä. Olen parhaana vuonna kerännyt 48 % joukkueen pelaajabudjetista, omat rahat mukaan lukien. On oikeus ja kohtuus, että asiat hoidetaan ammattitaitoisesti eikä rahoittajia kuseteta. Vastuuta pitää kantaa tai tie on lyhyt. Olen Rajalan valmentamisen aikana ollut hyvinkin halukas tietämään, että mitä tehdään. Jos salivuorojen saanti on ongelma, se pitää myöntää, mutta paperit treeniohjelmista on ei saa olla pelkkiä papereita. Ollaan amatööriseura, mutta rahoittajien bluffaus ei johda hyvään.

Ettei jäisi epäselväksi, niin arvostan seuran johdossa olevia henkilöitä tosi paljon. Vuosikymmenet Ari Koskenoja ja Juhani Savolainen ovat pyyteettömästi vieneet joukkuetta vuodesta toiseen ilman että olisivat taloudellisesti hyötyneet. Hattu päästä, KoVe ei olisi sitä mitä se on ilman heitä. Tuhansia tunteja talkoopohjalta. Itse olen tehnyt tätä rakkaudesta lajiin, tunteja ja kuluja laskuttamatta, Mutta on oikeutettua arvostella sitä, että maksetaan aikuisille miehille siitä että voivat harrastaa lentopallon pelaamista tai Mestaruusliigan joukkuueen harrasteluvalmentamista. Omien lapsien harrastukset maksan, mutta ideologiani on, että aikuiset miehet maksakoon itse harrastuksensa

Pidättäydin hyvin pitkälti kommentoimasta muiden seurojen asioita vaikka monet palstalaiset sen tekevät. Ducksin asiat on ne mistä kirjoitan. Provosoituna voin myös kommentoida muitakin mutta pyrin pidättäytymään siitäkin. Koen olevani oikeutettu kirjoittamaan Ducksin asioista, koska sponsoroin isosti. Ellei seuran johto puutu kirjoitteluuni (Einomies ei kuulu seurajohtoon) niin en katso tarpeelliseksi muuttaa mitään tämän kirjoitteluni suhteen

Jos

Niinpä niin. Nämä lähteet ettei voi kertoa kuka on sanonut voidaan vetää alas vessanpöntöstä. Minäkin joka ei juurikaan tiedä vantaalaisten treenaamisesta mitään ,voisin väittää että tehdään niin ja niin ,mutta en voi paljastaa lähdettä. Varmasti joukkueen treenamisessa on parantamisen varaa,mutta kun katsoo joukkueen nimilistaa niin aika hyvin joukkue on alkusarjasta suoriutunut. Enkä aliarvioi sponsorin sponsorointia sillä joka euro on seuroille kullan arvoista ,mutta kaikki ei ole aina niin helppoa ja yksinkertaista. Itsekkin on tullut 45 vuotta toimittua eri tason seuroissa eri tehtävissä

Omasta mielestäni Ducks on tehnyt ihan oikein, koittaa luoda hypeä aika keskinkertaisella materiaalilla. Joskus se voi viedä vaikka välieriin mutta ehkä se perus taso on siellä 6-10 sijoilla.

Omasta mielestäni Ducks on tehnyt ihan oikein, koittaa luoda hypeä aika keskinkertaisella materiaalilla. Joskus se voi viedä vaikka välieriin mutta ehkä se perus taso on siellä 6-10 sijoilla.
Joo ja kun miettii Ducksin joukkuetta välieriin pääsy kaudella oli siellä aika paljon kovempia hemmoja kuin nyt. Jokela ja Carmody näin etunenässä

Mitenkä on kun funtsitaan Ducksien asemaa Vantaan urheilussa niinpä mikä olis ns. rankingsijoitus vantaalaisista pääsarjatason jengeistä eri joukkueurheilu lajeissa nyt jos funtsitaan menestyksen perusteella ?
Elikkä mikä vantaalaisjengi on tasollisesti parhaiten pärjännyt suosituimmissa jääkiekko , lentis , koris jne. pallopelisarjoissa tänä vuonna ?

Mitenkä on kun funtsitaan Ducksien asemaa Vantaan urheilussa niinpä mikä olis ns. rankingsijoitus vantaalaisista pääsarjatason jengeistä eri joukkueurheilu lajeissa nyt jos funtsitaan menestyksen perusteella ?
Elikkä mikä vantaalaisjengi on tasollisesti parhaiten pärjännyt suosituimmissa jääkiekko , lentis , koris jne. pallopelisarjoissa tänä vuonna ?
No olen entinen Vantaalainen mutta ei siellä taida muissa lajeissa olla juurikaan, jääkiekossa ykkös sarjaa eikä sielläkään ihan kärkiporukassa en nyt tiedä juuri muuta palloilussa.
Ennen oli paini Korsossa kova laji ja mestari kävelijäkin Vantaalta oli.
Nykyiset Vantaalaiset varmasti tietää tuon palloilun tilanteen.

Kyllä pitäisi näkyy hieman enemmin tua Vantaan urheilun ykkösjengin status yleisömääris sekä sponssimäärissä jne. kyseessä kuitennnin Suomen 4. suurin kaupunki asukkailla mitattuna.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.