Miksi pitäs olla joku nettiseuranta kun voi livekuvaa kattoa netistä?Sakke kirjoitti: Seurasin Laolalta. Tuli vaan mieleen, että tämmöinen Mestareidenliigan ottelu ei sitten ole minkään nettimedian mielestä seurannan arvoinen. Aika montaa lajia kyllä seuraillaan. Olikohan IL tai IS edes paikalla. Perkiöltä tulee tietysti juttu, jota muut sitten lainaavat.
olen myös epäkorrektiPussinpohja kirjoitti: PR-arvon ymmärrän nettiseurannassa ja muissa hössötyksissä. Muuta sisältöarvoa en niille näe. Selostuksen puutekin melkeinpä vain plussaa omissa kirjoissani kun Laolalta seurasi.
Itse pelistä, olenkohan liian epäkorrekti jos sanon että keskimääräisesti ei ollut kovin hääviä peliä kotijoukkueelta. Avauserää en tosin nähnyt. Jotenkin tuntuu ettei vakiokaarti jaksa syttyä pelaamaan kuin vasta pakon edessä. Riittäähän se lopputuloksen kannalta, mutta ihan puolustusvalmiutta ja -liikettä katsoen oli kovin vaisua, siinä missä vastustajalla oli energisen näköistä peliä. Myös hyökkäysten rakentaminen keskivaiheilla oli vähän halutonta. Torjunnalla oli aikaa pistää tupakaksi odotellessaan Valepan laitahyökkäyksiä (Sivula ja Kunnari torjuttiin 10 kertaa). Keskellä oli hyvää tekemistä kun sitä löytyi (hävityissä erissä ei löytynyt oikein ollenkaan).
Tälläinen tämä 100 vuotias härmä on :evil: Suurinta juhlaa täällä on se, että kätellään (ja katsotaan) yli 1000 hlöä ja ollaan hillitysti.metriheikki kirjoitti: Onhan se tosi huonoo kun seuran ja Suomen lentopallohistorian ensimmäisessä miesten Mestarien liiga pelissä ottaa 3-2 voiton. Yrittäkää nyt ihmiset ymmärtää että näissä karkeloissa ei helppoja pelejä ole. Ja voitto on aina voitto. Itse ainakin olen todella tyytyväinen Valepan otteisiin vaikka olisi ehkä enemmänkin ollut tarjolla. Yllättävän negatiivista on voitosta huolimatta ihmisten kommentointi täällä
Kunnarihan huilasi käytännössä koko pelin, muutama kova hyökkäys, muuten peippejä, ei juurikaan vastaanottoja ja syötötkin leijana jolloin ei kroppaan tule rasitusta.fiftie kirjoitti: Mun on pakko ihmetellä, että miks Mikko Esko pelaa aivan koko ajan? Eikö mies muka tarvi lepoa ollenkaan? Mikä tämän kakkospassarin rooli on, kun mies ei pääse koskaan pelaamaan? Toisekseen Kunnaria myös voitaisiin huilauttaa enemmän, koska onhan vaihdossa Mäkinen ja Suihkonen, jotka ei kuitenkaan näihin peleihin mitään turhia kavereita ole.
Niin, sitähän ei voi etukäteen tietää. Mitä jos Mäkisen vastaanotto olisikin ollut reikäjuustoa ja eriä olisi tullut 4-5? Ja vaihtorumba pyörii jne. Edelleen olen sitä mieltä että "helpohko" 3-0 voitto Olli kentällä on tehokkaampaa.fiftie kirjoitti: Niin, mutta en käsitä mikä tarve Kunnarilla oli esim. tässä pelissä olla ylipäätään kentällä? Olisko Valepa hävinnyt muka ilman Kunnaria? Mikko Esko on kyllä kovassa kunnossa, mutta ei kuitenkaan ole mikään nuori urheilijana, joten luulisi levon olevan hänellekkin tarpeellista. Mielestäni ois ollut ihan järkevää kaivaa jostain sellainen toinen passari joukkueeseen, jonka voi laittaa kentällekkin joskus.
Kurttila varmasti tietää mitä tekee, ja jos ei, niin Olli ja Mikko ainakin tietävätfiftie kirjoitti: No, eipä oo kovin kova luotto vaihtopelaajiin, jos pitää miettiä, että tohtiiko niitä ottaa kentälle. Esim. tämä Mäkinen on esiintynyt maajoukkueessakin jo, niin luulis tason riittävän pelata Loimua vastaan liigassa.
Itse oon sitä mieltä, että Eskon nilkan ei sovi pyörähtää missään vaiheessa kautta. Muuten se on siinä, koska tähän toiseen passariin ei ole ilmeisesti minkäänlaista luottoa.
taitavat kaikki kolme silti uudessa tilanteessa? Vanhat hyväksi koetut ei olenyt avuksitosikko kirjoitti:Kurttila varmasti tietää mitä tekee, ja jos ei, niin Olli ja Mikko ainakin tietävätfiftie sanoi:No, eipä oo kovin kova luotto vaihtopelaajiin, jos pitää miettiä, että tohtiiko niitä ottaa kentälle. Esim. tämä Mäkinen on esiintynyt maajoukkueessakin jo, niin luulis tason riittävän pelata Loimua vastaan liigassa.
Itse oon sitä mieltä, että Eskon nilkan ei sovi pyörähtää missään vaiheessa kautta. Muuten se on siinä, koska tähän toiseen passariin ei ole ilmeisesti minkäänlaista luottoa.