Verkkovirhe

VaLePa 2015-2016 Dream Team

Ana

Joo.... Suunnittelin meneväni paikan päälle Hollihakaan kahtoon Tiikerit-Valepa matsia mutta rupes sen verran veetuttamaan tuo Upin loukkaantuminen että taian katella netistä kotona... Slovakia pelisä oli jo hyvä ja Italia pelisä Suomen paras ja ehottomasti ois halunnu äijän otteita nähä livenä mutta näin sitte piti käyä. Paska homma :(

Huippu-urheilussa näitä vain sattuu. Ikävä asia erityisesti Upin kannalta ja tietysti maajoukkueen ja VaLePan kannalta. Toivottavasti Upi tervehtyy kevään ratkaisupeleihin mennessä. Ja todellakaan, mistä sitä tietää, ketä sinne VaLePaan houkutellaan tuuraajaksi. Minä jopa veikkaan Mikko Oivasta, jos Paykan menee sivusuun.

Einomies Porkkakoski kirjoitti: Huippu-urheilussa näitä vain sattuu. Ikävä asia erityisesti Upin kannalta ja tietysti maajoukkueen ja VaLePan kannalta. Toivottavasti Upi tervehtyy kevään ratkaisupeleihin mennessä. Ja todellakaan, mistä sitä tietää, ketä sinne VaLePaan houkutellaan tuuraajaksi. Minä jopa veikkaan Mikko Oivasta, jos Paykan menee sivusuun.
Amuinen Teboilin parlamentti oli sitä mieltä, että Masa paikkaa. Ei siis hoida.

Mielenkiintoiseksi taas menee valepan tilanne. Upi on siis tämän kauden lähinnä Manun apurina juomapullojen täytössä. Toiminnanjohtaja ei Aamulehdessä todennut muuta kuin että keskustelevat päävalmentajan kanssa lähiaikoina pelaajatilanteesta. Hietasmasa on ilmeisesti "vapaa agentti" ja pystyisi pelaamaan hakkuria. Oivasmikko on tietysti tottunut tuuraamaan valepan akillesjännevammaista hakkuria mutta eikös se iraninkuvio ollut jo varma. Vai onko Einomiehellä jotain tietoa

waltsu kirjoitti: Mielenkiintoiseksi taas menee valepan tilanne. Upi on siis tämän kauden lähinnä Manun apurina juomapullojen täytössä. Toiminnanjohtaja ei Aamulehdessä todennut muuta kuin että keskustelevat päävalmentajan kanssa lähiaikoina pelaajatilanteesta. Hietasmasa on ilmeisesti "vapaa agentti" ja pystyisi pelaamaan hakkuria. Oivasmikko on tietysti tottunut tuuraamaan valepan akillesjännevammaista hakkuria mutta eikös se iraninkuvio ollut jo varma. Vai onko Einomiehellä jotain tietoa
Ihan vaan spekuleerasin. En todellakaan tiedä mitään.. Jossainhan oli juttua, että tämä Iranin pesti ei sittenkään Mikon osalta ollut varma.

Samaa mieltä,ainakin nuo netin tiedot oli sitä luokkaa,että Mikon pesti on harvinaisen epävarma.
Kun ei Mikon tietoja edes näkynyt siellä joukkueen pelaajalistassa,vaikka pelit kohta alkaa??
Mitähän Mikon palkka ois,jos ostettas se tänne alasarjaan hakkuriksi? 2-sarja ja puolen vuoden soppari.Saattas katsojaluvut nousta ja jokunen peli mennä voiton merkeissä.

Ohi meni OivasMikko-kortti Valepalta. Teki muutama päivä sitten sopimuksen toisen iranilaisseuran kanssa Paykanin sijaan

tuli semmonen hyrinä että toivottavasti upi ei pelaillu tulehtuneilla akilleilla !? jos näin on niin siellä olis ollut muitakin yp;käytettävissä koska itse en tiedä yhtään tervettä akilles poksuttelua terveillä jänteillä :whistle:

rike kirjoitti: tuli semmonen hyrinä että toivottavasti upi ei pelaillu tulehtuneilla akilleilla !? jos näin on niin siellä olis ollut muitakin yp;käytettävissä koska itse en tiedä yhtään tervettä akilles poksuttelua terveillä jänteillä :whistle:
Ei kai sielä nyt ole haettu menestystä hinnalla millä hyvänsä :dry:

rike kirjoitti: tuli semmonen hyrinä että toivottavasti upi ei pelaillu tulehtuneilla akilleilla !? jos näin on niin siellä olis ollut muitakin yp;käytettävissä koska itse en tiedä yhtään tervettä akilles poksuttelua terveillä jänteillä :whistle:
Minä tiedän pitkän taipaleeni aikana montakin, tai ainakin luulen tulehtumattomienkin akillejänteiden poksahdelleen. Rike taitaa olla vakuutusyhtiössä töissä. :)

Konkari kirjoitti:
rike sanoi:
tuli semmonen hyrinä että toivottavasti upi ei pelaillu tulehtuneilla akilleilla !? jos näin on niin siellä olis ollut muitakin yp;käytettävissä koska itse en tiedä yhtään tervettä akilles poksuttelua terveillä jänteillä :whistle:
Minä tiedän pitkän taipaleeni aikana montakin, tai ainakin luulen tulehtumattomienkin akillejänteiden poksahdelleen. Rike taitaa olla vakuutusyhtiössä töissä. :)
Vakuutusyhtiöiden kantahan on, että vain tulehtuneet akillesjänteet katkeavat, olen nähnyt muutaman, jossa asianomainen ei ole tiennyt jalassan olevan mitään vikaa vaan kerasta poikki :angry:
Enpä todellakaan lähtisi syytelemään Upia sen paremmin kuin joukkueen johtoakaan.

en minäkään,kunhan kysyin :dry: toivottavasti ei tullu arkaan paikkaan B) enkä oo tietääkseni vakuutusalalla ,ei sovi kyseisen luonteen kuvaan B)

metriheikki kirjoitti: Ohi meni OivasMikko-kortti Valepalta. Teki muutama päivä sitten sopimuksen toisen iranilaisseuran kanssa Paykanin sijaan
Ja joukkue on Samen

http://www.tasnimnews.com/english/Home/Single/892547?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=twitter&utm_source=socialnetwork

Tämän aamun Aamulehti osasi kertoa.
Valepa löysi Sivulalle korvaajan. Jesus Chourio, Venezuelan mj-pelaaja. Sanotaan pelaaja kun tuossa miehestä tietoa etsiessä tuli esiin, että pelaa myös keskellä. Hakkuriksi kuitenkin tulee Sastamalaan.

24 v ja 201 cm. Mitä kuvia ja videoita katsellut niin kimmoisan olonen kaveri.

Ei muutakun tervetuloa Sastamalaan Jesus.

https://www.youtube.com/watch?v=-UHODOamZ6Y

Samassa jutussa kerrottiin, että kaveri yritetään saada maanantaina Sastamalaan ja keskiviikoksi pelioikeudet kuntoon. Lähtökohtaisesti pelaa Valepassa koko kauden, sopparissa varmuudenvuoksi kahden viikon koeaika.

Samassa jutussa kerrottiin myös ikävämpi uutinen, että Mesko ei pelaa vielä keskiviikkona. Mesko pelikuntoinen parin viikon päästä, mutta mitään riskejä kuntoutuksen ja paluun suhteen ei oteta.

Jesus tulee joo mutta monen ladon seinässä luvataan myös että hän pelastaa. Saas nähdä miten käy tämän Jesuksen kanssa?

Vielä vahvistamattomien tietojen mukaan Jesus Chourio on saapunut Sastamalaan. Kiinnostaa nähdä kuka sielta sitten paikalle saapuikaan; FIVB:n sivuilla esiintyvä Jesus Danian Chourio Pirela 201 cm vai VaLePan kotisivuilla mainittu Jesus Chourio 196 cm.

Kuitenkin LÄMPIMÄSTI tervetuloa. Toivottavasti kultturishokki ei iske. Täällä Tyrvään maisemissa on hieman erilaista tällä hetkellä kuin kaverin synnynsijoilla Maracaibossa (+33 C).

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.