Savo antoi parastaan ja puolusti loistavasti. Kawagutshikin näytti ettei kehut ole turhia. Savo mukana taas 21-20 tilanteeseen saakka. Sitten Häyrinen teki virheen. Loppuerässä Penttisellä vaikea paikka kun Raadikille, Häyriselle tai Heiskaselle ei uskalla palloa laittaa. Fiksusti pelasikin kaikki pallot keskelle. Paitsi se viimeinen jonka veti torjuntaan kukas muukaan kuin Raadik.
Ei ehtinyt livenä kasoa, kun töissä alkoi illansuussa älytön kiire ja palaveri, jossa ei puhelinta vilkuilla. Hyvinhän siinä kävi ! Täytyy olunen ottaa kohta ja katsoa Ruudusta matsi. Voisin todeta erästä fiktiivistä hahmoa lainaten: ”Bisnekset menee hyvin, ja kuntokin on vallan mainio! Tuntuu kuin tämä olisi elämäni onnellisin päivä!”
No ei ny sentään, mutta olen tosi iloinen VaLePan puolesta.
Savollaisille piälysmiähille ja viäräleukoille kausi on suuri pettymys, vaikka kuinka väittäisivät muuta. Supermiehistöllä pronssiotteluun, he-hee. No ehkä SaVon myyntipelleosasto keksii, että "Myöhän ollaan kaekki ronssi-ruuskasia, poijat". No älkää vielä siellä nuoleskelko, jos siellä olisi vastassa vaikka ärsyyntynyt joukkue, ja pistäisi mullikat nelossijalle. Siitä tapahtumasta hassu video tekeille ja Savon Sanomien nimi Savo Volleyn Sanomiksi.
Kuinka korkealle tuomaristo arvostaa Dolen ohjeistuksen erätauoilla?
Naisten ekassa välierässä tuomaristo palkitsi kortilla, kun ToLe antoi opastusta tuomaritoimintaan.
Kortti tuli heti 3 erän alussa 0-0 tilanteessa.
Oli tosiaan. Mikähän Eskolle ny tuli.Oli taas sellainen UpiHoitaa-ilta.
Sä se jaksat noista videoista valittaa. Ne videot liittyy ainoastaan markkinointiin, eikä itse peliin. Kukaan ei kuvittele, että Savo pärjäis itse pelissä videoiden takia tai mitään semmosta. Niiden videoiden tekemisestä ei Savon finaalipaikka jäänyt kiinni. Ne ei vaikuta oikeastaan millään tavalla itse peliin.
Alan ei suostunut kättelemään Kaatrasaloa pelin jälkeen kättelyssä. Olisko kuulunut ehkä jotain rasistista, tuskin pelkästä pienestä kuittailusta näin olisi toiminut... :O
Selkä oli jumahtanut aamutreeneissäHarmi, että se Siltala ei ilmeisemmin pystyny pelaamaan. Kummallista, jos ois pystyny eikä ollu kentällä kertaakaan.
Alan ei suostunut kättelemään Kaatrasaloa pelin jälkeen kättelyssä. Olisko kuulunut ehkä jotain rasistista, tuskin pelkästä pienestä kuittailusta näin olisi toiminut... :O
En tiä. Mutta jos pelkästään piikittelyn takia olisi jättänyt kättelemättä olisi sekin Alanin puolelta herkkänahkaista. Kannattaa katsoa Ruudusta tämä tilanne, näkyy selkeästi kättelyssä.Tämä jäi katsomatta. Toivottavasti ei mitään tällaista ole kuulunut, olisi jo kolmas kerta tällä kaudella kun Mestaruusliigassa sama teema esillä.
No niin. Veikkasin sarjaa 2-4 Savolle ja kuten yleensäkin veikkasin väärin🤔😁. Valepa Upin ja Meskon johdolla suht kevyesti jatkoon. 2viimestä peliä Savo sai taistelua aikaseks mutta ei riitä.. Upi on kyllä parhaasa iskusa pitkiin aikohin. Toki tuo kapelimestari Esko järkkää suht hyviä tilanteita. Sais kyllä jonku valtakunnalisen leirin passareille junnuista senioreihin järkätä teemalla "Mikko Esko ja takapassin sielunmaailma ja salat". Vetäjänä herra Esko itse... Onhan tuo siis niin kaunista kuinka kaveri viimeseen asti peittää sen takapassin.. Maailman eliittiä edelleen yli 4kymppisenä💪