Niinpä. Pahoittelut jos käytin liian voimakkaita ilmauksia. Ja taas kerran kirjoitin epätarkasti, näinhän se voi käydä amatöörille! Taisin kyllä kehua passaria että peluutti joukkuettaan fiksusti ja vastaanottokin oli tässä pelissä kunnossa, myös toivoin että näin on jatkossakin. Taisin kirjoittaa että kahdessa eka pelissä vastaanotto oli onnetonta ja Räty kärsi siitä. Mikäs siitä toteamuksessa meni väärin, eikö kärsinyt? Sen myönnän etten suoraan ymmärtänyt koko joukkueen suoritusta viime pelissä, vaikka kyllä olisi pitänyt! Pahoittelut siitä. Kehuin vain passarin suoritusta, kyllä koko joukkue tietysti pelasi hienosti kun voitto tuli!
Yp6 sanoisin että sinun mielipide on varmasti yhtä oikea kuin meidän kaikkien mielipiteet ovat. Tuskinpa pärjäisin siellä mitenkään. Mutta sen verran meidän jutut eroavat, että minun mielipiteet perustuvat nähtyihin faktoihin (vastaanotto, viipyvät/tekemättömät vaihdot), sinun toteamuksesi minun kirjoittamiin mielipiteisiin! Tekisi mieli kysyä, olisitko sinä peluuttanut kahdessa eka pelissä samalla lailla?
Kuitenkin uskon, että varmaan meidän kaikkien toiveena on että joukkue menestyisi mahdollisimman hyvin.
Paipille sanoisin; kyllä se on oikein sammutettu!
Yp6 sanoisin että sinun mielipide on varmasti yhtä oikea kuin meidän kaikkien mielipiteet ovat. Tuskinpa pärjäisin siellä mitenkään. Mutta sen verran meidän jutut eroavat, että minun mielipiteet perustuvat nähtyihin faktoihin (vastaanotto, viipyvät/tekemättömät vaihdot), sinun toteamuksesi minun kirjoittamiin mielipiteisiin! Tekisi mieli kysyä, olisitko sinä peluuttanut kahdessa eka pelissä samalla lailla?
Kuitenkin uskon, että varmaan meidän kaikkien toiveena on että joukkue menestyisi mahdollisimman hyvin.
Paipille sanoisin; kyllä se on oikein sammutettu!