Eipä näy täälläkään, vain jo pelattua Etta - Sampo peliä uusintana. Voi .....!Jussi Juonio kirjoitti: Eipä näy Etta - Tiikerit peliä![]()
No voi voi, olipa ikävää :dry:sawolaenen kirjoitti: Täytyy tunnustaa ettei eilen ainakaan meikäläinen pystynyt katsomaan Tiikerit - Lakkapää peliä äänet päällä..![]()
Tämä selostaja taisi olla sama joka on tehnyt Tiikereiden otteluennakkoja Youtubeen. Ei oikein säväyttänyt selostustyyli minuakaan.sawolaenen kirjoitti: Täytyy tunnustaa ettei eilen ainakaan meikäläinen pystynyt katsomaan Tiikerit - Lakkapää peliä äänet päällä..![]()
Jo on turhaa valitusta, ettei vaan olisi sukupuolisyrjintää :evil:sawolaenen kirjoitti: Täytyy tunnustaa ettei eilen ainakaan meikäläinen pystynyt katsomaan Tiikerit - Lakkapää peliä äänet päällä..![]()
Eikös tämä ole keskustelupalsta jossa voi kertoa mielipiteensä, vai? Selostaja ei miellyttänyt minua eikä kyllä kommentaattorinkaan koko pelin kestänyt ihan sama mitä minä näen toisto tympi aikalailla..Jussi Juonio kirjoitti:Jo on turhaa valitusta, ettei vaan olisi sukupuolisyrjintää :evil:sawolaenen sanoi:Täytyy tunnustaa ettei eilen ainakaan meikäläinen pystynyt katsomaan Tiikerit - Lakkapää peliä äänet päällä..![]()
Palstan virallisena Äkäisenä Feministinä koen velvollisuudekseni todeta ettei sawolaesen kommentista nyt varmaan ole tarpeen tällaista vitsiä vääntää. Selostus oli kehnohko ja sawolaesen toteamus asiallinen.Jussi Juonio kirjoitti:Jo on turhaa valitusta, ettei vaan olisi sukupuolisyrjintää :evil:sawolaenen sanoi:Täytyy tunnustaa ettei eilen ainakaan meikäläinen pystynyt katsomaan Tiikerit - Lakkapää peliä äänet päällä..![]()
Hienoa Maria!MariaN kirjoitti: Maria Nisula tässä hei,
Olisin kiitollinen jos voisitte antaa palautteenne selostuksestani vaikka suoraan minulle maria.nisula@netti.fi ,niin voin ottaa oppia ja kehittyä. Se tässä kuitenkin on tavoitteena. Oppia. Oppia. Ja oppia.
Kiitos,
Yst.terv Maria