Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Minusta tämä on ihan hauska idea, innolla odotan tuloksia vaikka olisi 0 ääntä t. Selostaja
Mahtavaa, että osaat ottaa n.s löysin rantein. Niinhän sitä pitäis..Ite en missään nimessä tule katsomaan näitä tuloksia. Joka yö muutenkin näen painajaisia ihmisistä, jotka ei jostain syystä siedä minua selostajana. Mielyttämisentarve on paha tauti tällä alalla. Mukava idea tuo äänestys tietenkin on. Mielipiteet on kansalaisten oikeus. Hyvää kesää kaikille kun sen aika on.

Mahtavaa, että osaat ottaa n.s löysin rantein. Niinhän sitä pitäis..Ite en missään nimessä tule katsomaan näitä tuloksia. Joka yö muutenkin näen painajaisia ihmisistä, jotka ei jostain syystä siedä minua selostajana. Mielyttämisentarve on paha tauti tällä alalla. Mukava idea tuo äänestys tietenkin on. Mielipiteet on kansalaisten oikeus. Hyvää kesää kaikille kun sen aika on.
Näen asian niin, että jos ei tule ääniä on varmaan jotain parannettavaa. Yleisöllehän tätä tehdään ja sitä haluaa tottakai tuottaa parhaan urheilukokemuksen myös omalta osalta!

Koskaan ei ole sellaista tilannetta, että kaikki ihmiset olisivat tykkääjinä. Osa tykkää, osa ei. Kukin selostaja on liikkeellä omilla vahvuuksillaan. Kannustan, että jatkat omalla tyylilläsi. Tärkeintä elämässä on, että kukin meistä on aito oma itsensä, eikä haalea kopio jostakin toisesta ihmisestä.

Koskaan ei ole sellaista tilannetta, että kaikki ihmiset olisivat tykkääjinä. Osa tykkää, osa ei. Kukin selostaja on liikkeellä omilla vahvuuksillaan. Kannustan, että jatkat omalla tyylilläsi. Tärkeintä elämässä on, että kukin meistä on aito oma itsensä, eikä haalea kopio jostakin toisesta ihmisestä.
Lähes kaikki tiikerimatsit, siis kotisellaiset, on tullut seurattua, ihan selostuksen kanssa. Tärkeät asiat mukana: Into ja rakkaus lajiin. 👍

Jos ei nyt ihan top-3, niin omassa listassa monta selostajaa jää kyllä Marian taakse.
Ja kehitystä tapahtuu vuosi vuodelta, monilla muilla ei.

Ja minun mielestä Tanttinen on kyllä yksi parhaista vakiokommentaattoreista, Vaikka tietysti Tiikerisydän hänellä sykkii, niin ei häiritsevasti, kuten jossain muualla.
Löytää hyvin pelistä seurattavia asioita, ja kritiikkiä oikeisiin asioihin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.