Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Tallenteista ei muutenkaan ole mitään iloa, koska ainakin Ruudussa näkee suoraan lähetyksen keston, niin siitä voi päätellä aika hyvin miten erät on mennyt.

Itse tykkään katsoa tallenteita. Minua ei haittaa tippaakaan, että tiedän ottelun lopputuloksen. Eilen illalla katsoin viimeisimmän Pölkky vs. Puijo pelin. Mukavaa katsottavaa. Mieluimmin katson lentopallotallenteita kuin Töttöräpään öyhötystä Jenkkilästä suorana.

Itse tykkään katsoa tallenteita. Minua ei haittaa tippaakaan, että tiedän ottelun lopputuloksen. Eilen illalla katsoin viimeisimmän Pölkky vs. Puijo pelin. Mukavaa katsottavaa. Mieluimmin katson lentopallotallenteita kuin Töttöräpään öyhötystä Jenkkilästä suorana.
en minäkään fanita tötteröpäätä edes koosteina. meni vähän offtopikkiin.

Hurrikaanin toiminnanjohtaja Arra selostaa oman joukkueensa peliä Ruudulla. Ei hyvä.
Joo no hyvä että joku on, jos noita tykkää kuunnella. Viime pelissä pisti silmään :unsure: toimitsijoiden asusteet.oliko seuran pelipaita tms . päällä, se ei liene sallittua...

Hurrikaanin toiminnanjohtaja Arra selostaa oman joukkueensa peliä Ruudulla. Ei hyvä.
Taas tulkittiin vähän väärin näkemykseni. Arra on hyvä,selkeäsanainen selostaja. Ei kahta sanaa. Mutta lähinnä nyt tuota hänen asemaansa joukkueessa joka pelaa hänen selostamassaan ottelussa kritisoin. Ei mielestäni ihan sopivaa. Ja siksi se vähän tulikin eilen esille siinä mielessä että hän enemmän kritisoi "oman" joukkueen edesottamuksia ettei vaan vahingossa tulisi liikaa kehuttua niitä. Ettei olisi ns.puolueellinen.

Aikani kuluksi väsäilin äänestyksen, laitetaan vappuun asti aikaa ja julkaistaan sitten tulokset.
Selostajaäänestys 24-25
Hyvä juttu. Tässä kun on parit äänet juurikin annettu, niin äänestäminen onnistuu helpohkosti. Aku Ankan olisi voinut myös laittaa ehdolle. Olisko lentisporukasta tullut ääniä. EMPK saattaisi epähuomiossa pistää Ankkaäänen. 🥴

Toivottavasti ensi syksynä Hurrikaani-lähetyksissä Valtteri Arran selostuksia jälleen kuulee, miten kuuluisat loimaalaiset rintakarvat pullistelevat esiin erien välillä. Joku totesi asiantuntevasti, että onko saviseudun rodullinen ominaisuus vähätellä/epäillä kotijoukkueen menestymistä ? Arran selostuksista joskus saa kyllä tällaisen epäluottamuslauseen kotijoukkueen suorittamiseen.
Keskusteluun viitaten V.Arra on kyllä ykköstykki loppustudion reservin yliluutnantin kanssa hyvä.
Joku voisi kysyä, että miksi ei ole otettu PuWo-Kangasala otteluihin tasa-arvon vuoksi kauniimman sukupuolen edustajia kommentoimaan pelejä ?

Hienoa huomata, että kaikki suoritukset eivät ole enää ”ihania”, kun seurasi Puijo-Kangasala peliä eilen.

Kommentaattorit yleensä turhia, koska heidän yleisin kommentti on ”kyllä” ja ”aivan” samalla kun kertaavat mitä selostaja juuri on sanonut. Selostajan ja kommentaattorin selostus kuulostaa usein keskinäiseltä jutustelulta.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.