Ainakin minulla toimi torstaina Tiikereiden ja Lakkapään pelissä täysin moitteetta.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Muuten mukava tämä Kepitin systeemi, mutta ei maksun jälkeen toimita katselukoodia. Toki toimiihan bisnes noinkin.
Ei pitäisi, mutta kysyn kuitenkin, että olihan sähkööostiosoite varmasti oikea?Einomies Porkkakoski kirjoitti: se ei valitettavasti minua nyt auta, kun en saa sähköpostiini katselukoodia.
yhdyshenkilö kirjoitti: Sama juttu, eikä taida ketään olla Kepitillä vastaamassa sähköposteihin. Puhelin numeroa ei löydy kepitille.
Olen tilaillut Kepitiltä useamman pelin viiime kauden alusta lähtien. Yksikään koodi ei ole jäänyt välille.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Muuten mukava tämä Kepitin systeemi, mutta ei maksun jälkeen toimita katselukoodia. Toki toimiihan bisnes noinkin.
Tuo seuralle menevä 9,- € toki lämmittää. Bonuksena olisi, jos näkisi vielä itse ottelun katsojana.noppa kirjoitti: Minusta tuo KepitTV palvelu on varsin hyvä. Se että maksat seuralle 9e matsista jonka voit katsoa vielä uudelleen ja uudelleen on mielestäni vähintääkin kohtuullinen hinta.
Joo. Näin on. Mitäs sitä etukäteen ilmoittamaan. Tällähän saa kansantalouteen vauhtia. Raha liikkuu tililtä toiselle.valkku kirjoitti: palauttavat rahat, kerran lakkapään pelin ostin ja ei tullut koodia. Tuli kyselyyn ilmoitus että oli liian vähän tilauksia niin eivät lähettäneet. Olisi ok jos vaikka kepitin sivuille tulisi ilmoitus pelin kohdalle että ei näytetä..turha ostaa.
Yritin itsekin tilata leka-vantaa peliä ja ei onnannu