Verkkovirhe

TV/netti näkyvyys

Tänään illalla tulee taas uusi lähetys netistä maajoukkueen edesottamuksista "marmattajien" iloksi ;) On se vaan pirun hieno homma että tämmösiä juttuja järkätään. Itsellä ainakin täysi mahdottomuus lähteä paikan päälle täältä 500 km:n päästä. Joten kaikenlaisella ammattitaidolla/-taidottomuudella järjestetty livekuva/selostus kelpaa ainakin minulle mukisematta. Mutta Suomessahan on sananvapaus joten ymmärretään tiukkapipoisempiakin ihmisiä heidän mietteistään

metriheikki kirjoitti: Tänään illalla tulee taas uusi lähetys netistä maajoukkueen edesottamuksista "marmattajien" iloksi ;) On se vaan pirun hieno homma että tämmösiä juttuja järkätään. Itsellä ainakin täysi mahdottomuus lähteä paikan päälle täältä 500 km:n päästä. Joten kaikenlaisella ammattitaidolla/-taidottomuudella järjestetty livekuva/selostus kelpaa ainakin minulle mukisematta. Mutta Suomessahan on sananvapaus joten ymmärretään tiukkapipoisempiakin ihmisiä heidän mietteistään
Juurikin näin :evil:

Kaikesta voi aina marmattaa, mutta ei kannata ihmetellä sitten, jos mitään ei enää lähetetä, kun ei kelpaa. :) Itsekkin voisin marmattaa vaikka mistä, esim. siitä että videohaastatteluissa ei osata laittaa niin, että kuuluis molemmilta puolilta kaiuttimista se ääni. Enkä meinannut nyt näitä pelien lähtetyksiä. :)

Tämä on nyt sitä savolaista huumoria. Ensin haukutaan kaverin lähetys maanrakoon ja itse ei saada aikaiseksi pihahdustakaan. Ja linkki lähetykseen on missä?

Einomies Porkkakoski kirjoitti: Tämä on nyt sitä savolaista huumoria. Ensin haukutaan kaverin lähetys maanrakoon ja itse ei saada aikaiseksi pihahdustakaan. Ja linkki lähetykseen on missä?
Niin tänään oli luvassa laadukasta https://www.youtube.com/watch?v=V3nGR8fFvjk

Pakko tunnustaa, että olen aidosti vahingoniloinen. Sawoelaenen totesi:

"Onneksi huomenna on bgmt tuottamaa, on vähän eri touhua luvassa.."

;)

Einomies Porkkakoski kirjoitti: Pakko tunnustaa, että olen aidosti vahingoniloinen. Sawoelaenen totesi:

"Onneksi huomenna on bgmt tuottamaa, on vähän eri touhua luvassa.."

;)
No nimenomaan "eri touhua" saatiin, voiskohan huomiseksi saada Nopolan teamin paikalle?

Tämmönen räpeltely ja puoliksi tehty on huonointa mainosta lajille, jos tehdään niin luulis että tehdään kunnolla tai jätetään tekemättä..

Hävettää lajin puolesta :unsure:

Your words, not mine.. :p

Tietysti voidaan palstalaisten kanssa, että ollaan kaikki ihan hiljaa ja laitetaan korvat kohti Leppävirtaa, niin kuuluttajan ääni voi kuulua, jos älyävät siellä pitää ovea auki.

tsekki kirjoitti: Tämmönen räpeltely ja puoliksi tehty on huonointa mainosta lajille, jos tehdään niin luulis että tehdään kunnolla tai jätetään tekemättä..

Savolaiset valitsivat tuon jälkimmäisen vaihtoehdon.

Olen kyllä aina tiennyt sen asian ettei savolaisiin voi välttämättä luottaa, ainakaan kaikkiin puheisiin :p . Mut nyt se näköjään on siirtynyt jo tekemistenkin puolelle

metriheikki kirjoitti: Olen kyllä aina tiennyt sen asian ettei savolaisiin voi välttämättä luottaa, ainakaan kaikkiin puheisiin :p . Mut nyt se näköjään on siirtynyt jo tekemistenkin puolelle

Leka Volleyhan antoi tästä jo esimakua jättämällä Dolen ilman sopparia. Ei kai vaan Leka Volley ole mitenkään sekaantunut tähän nettilähetykseen.

Einomies Porkkakoski kirjoitti:
tsekki sanoi:
Tämmönen räpeltely ja puoliksi tehty on huonointa mainosta lajille, jos tehdään niin luulis että tehdään kunnolla tai jätetään tekemättä..

Savolaiset valitsivat tuon jälkimmäisen vaihtoehdon.
Ilmeisesti.. tuossahan siis lainasin aiempia erään palstalaisen sanoja (jos jäi jollekin epäselväksi)..

Ehkäpä sitten bgmt:n serveri ei kestänyt kaikkia 29 livekatsojaa? :dry:

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.