Ruslan oli aikanaan pelaajana East Volleyn kantava voima. Namuja jakeli Sergei Ivanov. Nyt Ruslan oli muistaakseni myös kova kalamies.
Sama pari pelasi jo ennen East Volleyn kausia Loimussa.Einomies Porkkakoski kirjoitti: Ruslan oli aikanaan pelaajana East Volleyn kantava voima. Namuja jakeli Sergei Ivanov. Nyt Ruslan oli muistaakseni myös kova kalamies.
Tätä samaa olen itsekin aina välillä pohtinut B)Ana kirjoitti: Ihmettelen vain tämän päivän perusteella että miten Korso ei oo kasannu pinnoja enempää. Pelasivat hyvin vaikka heleppoja virheitä tuli liikaa.
Meikäläisellä on myös voittoarpa. Ilmoitatko Mikko mistä voin Yariksen käydä noutamassa.mikko laurell kirjoitti: Lauantaina tulee kuluneeksi 284 vrk siitä kun Tiikerit hävisi viimeksi Liigassa.
Vastaan tulee Raision Loimu, joka aiheutti tuon edellisen tappion 4.3. Kerttulassa. Tuolloin Loimun sankari oli Upi 30 pinnallaan.
Ylihuomenna pelin ohessa on mm. Lelupäiväkeräyksen huipentuma sekä Tiikerit arvan pääpalkinnon Toyota Yariksen luovutus voittajalle, eli minulle! :woohoo:
Tässäpä Eikalle hyvä syy Kokkolan vierailulle!Einomies Porkkakoski kirjoitti:Meikäläisellä on myös voittoarpa. Ilmoitatko Mikko mistä voin Yariksen käydä noutamassa.mikko laurell sanoi:Lauantaina tulee kuluneeksi 284 vrk siitä kun Tiikerit hävisi viimeksi Liigassa.
Vastaan tulee Raision Loimu, joka aiheutti tuon edellisen tappion 4.3. Kerttulassa. Tuolloin Loimun sankari oli Upi 30 pinnallaan.
Ylihuomenna pelin ohessa on mm. Lelupäiväkeräyksen huipentuma sekä Tiikerit arvan pääpalkinnon Toyota Yariksen luovutus voittajalle, eli minulle! :woohoo:
Oon hukannut yhden arvan.....!mikko laurell kirjoitti: Lauantaina tulee kuluneeksi 284 vrk siitä kun Tiikerit hävisi viimeksi Liigassa.