Minä olen tyytyväinen valintaan, uusi ja nuori toki selvästi Tiilikaista vanhempi
Mestareiden liigansintaan lähdetään
Mestareiden liigansintaan lähdetään
Ai meinaako Suomi Kokkolan Tiikereiden muodossa laittaa toisenkin joukkueen kesän maailmanliigaan?Jussi Juonio kirjoitti: Minä olen tyytyväinen valintaan, uusi ja nuori toki selvästi Tiilikaista vanhempi
Maailmanliigan karsintaan lähdetään
Tiedähäntä taitaisi se Valepasta potkut saanut Venski tulla ihan mielellään. Vanhempien liigapelaajien keräily ei ole kuitenkaan kuulunut Tiikereiden strategiaan.KileX kirjoitti:En tiedä mitenkä on nyt vetoa Tiikereihin. Ainakaan vanhemmista liigapelaajista.fiftie sanoi:Oikeassa olet. Nälkää kaverilla varmasti on, ja voi tehä loistavaa tulosta. Ensireaktiot oli vähän hätäiset, siitä pahoittelut.masako sanoi:Ei millään pahalla, mutta moniko tunsi TT:n noin 4 vuotta sitten? Ja oliko kokemusta?
Päinvastoin jatkohaluja olisi kuulemma vaimon mukaan ollut lapsi tulossa työpaikka ja palkka tarpeen.KileX kirjoitti: Venskihän lopetti uransa, eikä saanut potkuja.
Vartti sinne tai tänne....FUBB kirjoitti: Kepari vuotaa varttia ennen julkistusta:
Mäkihannu Tiikereiden uusi päävalmentaja