Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastustajien herjaaminen on ollut melko silmiinpistävääTeme kirjoitti: Oli jo huomattavasti tasaisempi taisto kuin avausosa Kokkolassa. Kaatrasalo oli huikeassa vireessä ja aiheutti harmia vierasjoukkueelle monipuolisella pelillään. Henkinen vahvuus oli kuitenkin valttia ja vaikka välillä näytti pahalta, kääntyi tämäkin ottelu voitoksi.
Hurrikaani on laatinut pelistä muuten hienon raportin mutta silmään pistää lopun megafonihaukku. Onkohan minulla valikoiva kuulo, mutta miksen minä muista minkäänlaista megafonista kuulunutta pilkkaa Hurrikaanin pelaajia kohtaan??? Megafoni itsessään kyllä kuului lähetyksessä hyvin eikä muistaakseni selostajakaksikkokaan ottanut kantaa negatiivisessa mielessä megafonin käyttäjään. Erikoista pilata muuten hyvä raportti perusteettomalla arvostelulla:
http://www.hurrikaani.fi/yleinen/tiikerit-jatkoi-voittoputkeaan/
Niin, kyseessä oli tuossa cupin finaalissa yksittäisen ja vieläpä humalaisen kokkolalaisen huutelu, kuten itsekin tavallaan myönsit? Kotiotteluissa joillakin menee liiallisuuksiin se mauttomuuksien huutelu, mutta mitä olen jo usean vuoden ajan itse seurannut, mielestäni kyllä suurentelet asiaa Tiikerikannattajien kohdalla. Vielä kun sinulla tuntuu olevan jotain erityistä kokkolalaislentopalloilua ja kannattajakulttuuria vastaan, kun piti taas tämä pelaajapolitiikkakortti vetää mukaan. Ota kuitenkin huomioon että toiminta on alkanut uudelleen vasta kuusi vuotta sitten, ja oma juniorituotanto on vasta nousemassa jaloilleen. Ota myöskin huomioon, että ei kannata yleistää koko porukkaa muutaman idiootin takia. Näille pelleille ovat ne ns. fiksut kannattajat käyneet huomauttamassa näiden kielenkäytöstä, ja näin oli myös cupin finaalissa mutta se ei valitettavasti tuonut asiaan mitään muutosta. Näitä lieveilmiöitä on joka paikassa. Syksyllä Vexve areenalla yleisö provosoi Tommi Tiilikaista pelin aikana ja sen jälkeen. Eilen paikalla olleen mukaan Lelu Ojansivu sai huutelua osakseen.Seiskapaikan ykkösmies kirjoitti:Vastustajien herjaaminen on ollut melko silmiinpistävääTeme sanoi:Oli jo huomattavasti tasaisempi taisto kuin avausosa Kokkolassa. Kaatrasalo oli huikeassa vireessä ja aiheutti harmia vierasjoukkueelle monipuolisella pelillään. Henkinen vahvuus oli kuitenkin valttia ja vaikka välillä näytti pahalta, kääntyi tämäkin ottelu voitoksi.
Hurrikaani on laatinut pelistä muuten hienon raportin mutta silmään pistää lopun megafonihaukku. Onkohan minulla valikoiva kuulo, mutta miksen minä muista minkäänlaista megafonista kuulunutta pilkkaa Hurrikaanin pelaajia kohtaan??? Megafoni itsessään kyllä kuului lähetyksessä hyvin eikä muistaakseni selostajakaksikkokaan ottanut kantaa negatiivisessa mielessä megafonin käyttäjään. Erikoista pilata muuten hyvä raportti perusteettomalla arvostelulla:
http://www.hurrikaani.fi/yleinen/tiikerit-jatkoi-voittoputkeaan/
Tiikereiden kannattajien keskuudessa, ei esiinny samassa mittakaavassa muiden joukkueiden kannattajissa. Suomen Cupin loppuottelussa oli pakko vaihtaa paikkaa, kun eräs itseään rohkaissut kokkolalainen ei pysynyt lähelläkään hyvän maun rajoja huudoissaan. Olen neutraali hyvän lentopallon ystävä, en minkään joukkueen (paitsi maajoukkue) erityinen kannattaja. Hyvän lentopallojoukkueen voi aina ostaa, mutta lentopallokultturia valitettavasti ei. Toivottavasti ilmiö ei leviä muualle.
No eihän Tiklut ole mitään ilman Lelua !!!mikko laurell kirjoitti: Lelu on äijä! :woohoo:
36/ +23 :woohoo: :woohoo:
Jäi pistellä kauden kärkipaikasta joka on 37 pistettä.
Kärkipaikka on Lelun omissa käsissä 1.12 Hurrikaania vastaan tehtynä!
Toisaalta pitihän sitä isille näyttää miten lentistä pelataan!![]()
mikko laurell kirjoitti: Lelu on äijä! :woohoo:
36/ +23 :woohoo: :woohoo:
Jäi pistellä kauden kärkipaikasta joka on 37 pistettä.
Kärkipaikka on Lelun omissa käsissä 1.12 Hurrikaania vastaan tehtynä!
Toisaalta pitihän sitä isille näyttää miten lentistä pelataan!![]()