Verkkovirhe

TIIKERIT 2013 - 2014

mikko laurell kirjoitti: Kyllä pitää antaa FUBB:lle iso käsi tuosta pelien selostamisesta palstalle! :cheer:

Ei varmaan FUBB jouda kauhiasti itse naatiskeleen tilanteista kun joka pallon jälkeen pitää kääntää katse läppäriin!
Kiitos.

Ensinnäkin: Einomies Porkkakosken raportointeja ihailleena pyrin samaan. Perässä hiihdellään.

Ja kyllä minä vähän "naattiakin" ehdin. Pahin ongelma on, kun yleisö tärisyttää paikkoja niin, että täppäri alkaa pätkiä. Mikä lie kontaktihäiriö uudessa toosassa. Elokuussa ostettu tätä projektia varten. Tänään (su 01.12.2013) oli melkoista jytinää katsomossa pelin lopussa. Vaan mikäs sen parempaa.

FUBB kirjoitti:
mikko laurell sanoi:
Kyllä pitää antaa FUBB:lle iso käsi tuosta pelien selostamisesta palstalle! :cheer:

Ei varmaan FUBB jouda kauhiasti itse naatiskeleen tilanteista kun joka pallon jälkeen pitää kääntää katse läppäriin!
Kiitos.

Ensinnäkin: Einomies Porkkakosken raportointeja ihailleena pyrin samaan. Perässä hiihdellään.

Ja kyllä minä vähän "naattiakin" ehdin. Pahin ongelma on, kun yleisö tärisyttää paikkoja niin, että täppäri alkaa pätkiä. Mikä lie kontaktihäiriö uudessa toosassa. Elokuussa ostettu tätä projektia varten. Tänään (su 01.12.2013) oli melkoista jytinää katsomossa pelin lopussa. Vaan mikäs sen parempaa.
FUBB painelee hiljalleen meikäläisen liveraportoinnin ohi. FUBB kuten minäkin tiedämme, että liveraportoinnin lomassa on pakko katsoa peliä tosi tarkasti. Muuten ei ole mitään liveraportoitavaa. Itse saan kiittää liveraportoinnistani nuoruuden aikaista konekirjoituksenopettajaani. Ilman kymmensormijärjestelmää ainakaan meikäläisen kirjoittamisesta ei tulisi mitään. Hyvä FUBB. Anna palaa jatkossakin.

HuhHuh! :woohoo:

Tiikeri-Lelu kärjessä:

-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo

Ei paha! :evil:

mikko laurell kirjoitti: HuhHuh! :woohoo:

Tiikeri-Lelu kärjessä:

-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo

Mut mahtaaks maajoukkue Lelulla mitään tehdä :evil:

Tiikeri-Lelu kärjessä:

-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo

Hyvä Lelu! Tosin se oliskin aika kummallista jos Hakkarainen johtaisi näitä tilastoja. Pahoittelut erittäin huonosta maanantai-puujalasta.

Jani Nieminen kirjoitti:
mikko laurell sanoi:

Tiikeri-Lelu kärjessä:

-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo

Hyvä Lelu! Tosin se oliskin aika kummallista jos Hakkarainen johtaisi näitä tilastoja. Pahoittelut erittäin huonosta maanantai-puujalasta.
Se oli syötti! Arvasin, että joku siihen tarttuu, mutta en arvannut, että noinkin iso "kala"! ;) :cheer:

Ilmammuuta Lelu maajoukkueeseen. Jos kaveria itseänsä vaan kiinnostaa. Eikös hän itse viimeksi kieltäytynyt

waltsu kirjoitti: Ilmammuuta Lelu maajoukkueeseen. Jos kaveria itseänsä vaan kiinnostaa. Eikös hän itse viimeksi kieltäytynyt
No luulenpa, että ei kiiinosta kovasti, jos tarjolla on erää kohti yksi syöttövuoro kun ollan häviöllä 19-23. Sellaistahan se oli kesällä. Vaikea tilanne, jos hakkurin paikalle on valmentajan papereissa edellä Mio ja Urpo.

Jussi Juonio kirjoitti:
mikko laurell sanoi:

Tiikeri-Lelu kärjessä:

-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo

Mut mahtaaks maajoukkue Lelulla mitään tehdä :evil:

Eihän noita hakkureita maajoukkueeseen ole kuitenkaan ihan jonoksi asti. Kaikkia kelpo pallontappajia tarvitaan. Ja tuosta Lelun tappavasta ässäsyötöstä mitään haittaakaan ole. Lisäksi kaveri on kehittynyt kovasti myös torjuntapuolella. Fyysinen puoli on myös mennyt kummasti eteenpäin, heti kun Lelu alkoi fyysistä puolta kehittämään ;) Sallisen ohjeiden mukaan.

Tiikeri-Lelu kärjessä:

-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo

Lisätään vielä yksi meriitti :evil:
Taitaa leikkikalu olla ykkönen (tai ainakin lähellä kärkeä) syöttövirheissäkin :lol:

Rude kirjoitti:
mikko laurell sanoi:

Tiikeri-Lelu kärjessä:

-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo

Lisätään vielä yksi meriitti :evil:
Taitaa leikkikalu olla ykkönen (tai ainakin lähellä kärkeä) syöttövirheissäkin :lol:

Johtamalla ässätilastoa saa noita virheitäkin tulla. Niitäkin pelaajia on, jotka kyllä pärjäävät virhetilastoissa, mutta ässää ei vaan meinaa millään tulla. Maajoukkueessa on vain onnistuessaan yksi kovempi syöttäjä kuin Lelu ja hän on Oivasen Matti. Ollut Puolassakin välillä todella tuhoisa.

postimies kirjoitti: Ja ruutipää Rudelle ,eikös se näkyisi tossa tehotilastossa,jos verkot aina soi.
Postimies-Pate, arvioin ilman tilastojen tarkastelua... Saman verran ässiä kuin syöttövirheitä. Toki olen samaa mieltä, että tämä sallittakoon ;) Lisäsin vain aiemmin saavutuksiin :evil:

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.