Todellakin koava oli Lelu tänään
Kiitos.mikko laurell kirjoitti: Kyllä pitää antaa FUBB:lle iso käsi tuosta pelien selostamisesta palstalle! :cheer:
Ei varmaan FUBB jouda kauhiasti itse naatiskeleen tilanteista kun joka pallon jälkeen pitää kääntää katse läppäriin!
FUBB painelee hiljalleen meikäläisen liveraportoinnin ohi. FUBB kuten minäkin tiedämme, että liveraportoinnin lomassa on pakko katsoa peliä tosi tarkasti. Muuten ei ole mitään liveraportoitavaa. Itse saan kiittää liveraportoinnistani nuoruuden aikaista konekirjoituksenopettajaani. Ilman kymmensormijärjestelmää ainakaan meikäläisen kirjoittamisesta ei tulisi mitään. Hyvä FUBB. Anna palaa jatkossakin.FUBB kirjoitti:Kiitos.mikko laurell sanoi:Kyllä pitää antaa FUBB:lle iso käsi tuosta pelien selostamisesta palstalle! :cheer:
Ei varmaan FUBB jouda kauhiasti itse naatiskeleen tilanteista kun joka pallon jälkeen pitää kääntää katse läppäriin!
Ensinnäkin: Einomies Porkkakosken raportointeja ihailleena pyrin samaan. Perässä hiihdellään.
Ja kyllä minä vähän "naattiakin" ehdin. Pahin ongelma on, kun yleisö tärisyttää paikkoja niin, että täppäri alkaa pätkiä. Mikä lie kontaktihäiriö uudessa toosassa. Elokuussa ostettu tätä projektia varten. Tänään (su 01.12.2013) oli melkoista jytinää katsomossa pelin lopussa. Vaan mikäs sen parempaa.
mahtavia kuvia!!logo kirjoitti: Tiikerit-Hurrikaani, muutama kuva ottelusta
Mut mahtaaks maajoukkue Lelulla mitään tehdä :evil:mikko laurell kirjoitti: HuhHuh! :woohoo:
Tiikeri-Lelu kärjessä:
-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo
Ei paha! :evil:
Hyvä Lelu! Tosin se oliskin aika kummallista jos Hakkarainen johtaisi näitä tilastoja. Pahoittelut erittäin huonosta maanantai-puujalasta.mikko laurell kirjoitti: HuhHuh! :woohoo:
Tiikeri-Lelu kärjessä:
-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo
Se oli syötti! Arvasin, että joku siihen tarttuu, mutta en arvannut, että noinkin iso "kala"! :cheer:Jani Nieminen kirjoitti:Hyvä Lelu! Tosin se oliskin aika kummallista jos Hakkarainen johtaisi näitä tilastoja. Pahoittelut erittäin huonosta maanantai-puujalasta.mikko laurell sanoi:HuhHuh! :woohoo:
Tiikeri-Lelu kärjessä:
-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo
No luulenpa, että ei kiiinosta kovasti, jos tarjolla on erää kohti yksi syöttövuoro kun ollan häviöllä 19-23. Sellaistahan se oli kesällä. Vaikea tilanne, jos hakkurin paikalle on valmentajan papereissa edellä Mio ja Urpo.waltsu kirjoitti: Ilmammuuta Lelu maajoukkueeseen. Jos kaveria itseänsä vaan kiinnostaa. Eikös hän itse viimeksi kieltäytynyt
Jussi Juonio kirjoitti:Mut mahtaaks maajoukkue Lelulla mitään tehdä :evil:mikko laurell sanoi:HuhHuh! :woohoo:
Tiikeri-Lelu kärjessä:
-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo
Lisätään vielä yksi meriitti :evil:mikko laurell kirjoitti: HuhHuh! :woohoo:
Tiikeri-Lelu kärjessä:
-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo
Rude kirjoitti:Lisätään vielä yksi meriitti :evil:mikko laurell sanoi:HuhHuh! :woohoo:
Tiikeri-Lelu kärjessä:
-pistepörssi
-pistekeskiarvo
-ässäsyötöt
-tehotilasto
-syöttöprosentti
-ässäkeskiarvo
Taitaa leikkikalu olla ykkönen (tai ainakin lähellä kärkeä) syöttövirheissäkin :lol:
Postimies-Pate, arvioin ilman tilastojen tarkastelua... Saman verran ässiä kuin syöttövirheitä. Toki olen samaa mieltä, että tämä sallittakoon Lisäsin vain aiemmin saavutuksiin :evil:postimies kirjoitti: Ja ruutipää Rudelle ,eikös se näkyisi tossa tehotilastossa,jos verkot aina soi.