Verkkovirhe

TIIKERIT 2013 - 2014

TöröTarpinen kirjoitti: Huomenna Cupia Pielavedellä, tässä lainaus toisesta ketjusta:

Seiskapaikan ykkösmies sanoi:
http://www.liigasampo.fi/fi/ev/3496/sampo+-+tiikerit+suomen+cup.html
-------------------
Ja Tiikereiden ennakoita Cupin ja tulevan viikonlopun otteluihin.
Jahas! Itse itselleni asettama kirjoituspanna on sitten ohitse! :cheer:

Reipas vuosi sitten kun Joe Klein saapui Kokkolaan, paikallinen osuuskauppa, joka on Tiikereiden yksi päätukija, otti myyntiin uuden siiderin: Happy Joen. Jotenkin tuo kupliva iloliemi ja iloinen jenkki sopivat hienosti yhteen ja ristin Joen Happy Joeksi tällä palstalla! :cheer:
Arkistot todistavat tämän ja sitämyöten on kiva huomata, että näitä turhanpäiväisyyksiä lukevat muutkin kuin aktiivijäsenet! :woohoo:

Tiikereiden pelaajat osallistuvat aktiivisesti seuran markkinoinnin kehittämiseen. Erinomaista :)

https://www.youtube.com/watch?v=zO2DM1Z7b0Y&feature=c4-overview&list=UUBvY4AeCGbzbwck5kCKagBA

Jussi Juonio kirjoitti: Aika huikeata taistelua Pielavedellä kaksi eka erää jo Tiikereille 32-34 ja 24-26. Mahtavaa 1 pinna jo varmistettu :)

Taisi Sampon selkäranka rusahtaa noihin kahden erän katkeriin tappioihin. Toista erääkin Sampo johti 24 - 22, mutta kun ei niin ei. Simppa sivussa, mutta hyvin näyttää Kasper pärjäävän.

Einomies Porkkakoski kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
Aika huikeata taistelua Pielavedellä kaksi eka erää jo Tiikereille 32-34 ja 24-26. Mahtavaa 1 pinna jo varmistettu :)

Taisi Sampon selkäranka rusahtaa noihin kahden erän katkeriin tappioihin. Toista erääkin Sampo johti 24 - 22, mutta kun ei niin ei. Simppa sivussa, mutta hyvin näyttää Kasper pärjäävän.
Kasper on hyvä passari :)

Sampo antoi kelpo vastuksen, mutta Tiikerit näyttää jyräävän Vantaan Cup-finaaliin. Se saattaa tietää sitä, että meikäläinen vaivaa luunsa silloin paikalle.

Einomies Porkkakoski kirjoitti: Sampo antoi kelpo vastuksen, mutta Tiikerit näyttää jyräävän Vantaan Cup-finaaliin. Se saattaa tietää sitä, että meikäläinen vaivaa luunsa silloin paikalle.
Minä palaam etelänmaykalta 10.1, joten eiköhän tavata siellä :)

Jussi Juonio kirjoitti:
Einomies Porkkakoski sanoi:
Jussi Juonio sanoi:
Aika huikeata taistelua Pielavedellä kaksi eka erää jo Tiikereille 32-34 ja 24-26. Mahtavaa 1 pinna jo varmistettu :)

kappe on kelpo passari, verkolla vaan antaa ihan liika tasoitusta :/

noppa kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
Jussi Juonio sanoi:

kappe on kelpo passari, verkolla vaan antaa ihan liika tasoitusta :/
Antaako tänäänkin 2 torjuntaa :)

Jussi Juonio kirjoitti:
Sampo antoi kelpo vastuksen, mutta Tiikerit näyttää jyräävän Vantaan Cup-finaaliin. Se saattaa tietää sitä, että meikäläinen vaivaa luunsa silloin paikalle.
Terve Jussi!

Nähdään finaalissa. Tulehan kannustamaan Sampoa Vantaan finaaliin!!
Saas nähä, kuka on vastustajana?

:cheer: ;)

PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
Terve Jussi!

Veikkaan VaLePaa. Sehän siellä oli viime vuonnakin pokkaamassa kannun itelleen. Toki välierät pitää ensin pelata pois alta molemmissa ottelupareissa.

PassariLiberoHakkuri kirjoitti:
Jussi Juonio sanoi:
Terve Jussi!

Onhan se toki ihan mahdollista, että Sampo siellä pelaa (tosin neljä erää siihen Kokkolasta tarvitaan), ja silloin minä jatkan matkaani Kokkolaan, vaikka tuossa tilanteessa toki Sampoa kannustaisin.

Varmaan olikin.Vuorinen linkos.Vähän vajaita laitaan,muuten kelpo esitys.Kai Simppa jo perjantaina heittää.Voitto mikä voitto_Onnea,ja eteenpäin.

Pielavesi on kova paikka mille tahansa joukkueelle. Tiikereiden meno näyttää hyvältä, harmi että eurocupissa tuli niukasti käkättimeen.

LokkiJoonatan kirjoitti: Pielavesi on kova paikka mille tahansa joukkueelle. Tiikereiden meno näyttää hyvältä, harmi että eurocupissa tuli niukasti käkättimeen.
Joo Lelun mahatauti sattui pahaan paikkaan, challenge tasolla vielä jatketaan, vastaan taitaa tulla joukkue Sarajevosta tai sitten Kyprokselta, mutta toinen osaottelu on Sarajevossa, jotka voittivat vieraissa 3-2.

noppa kirjoitti: Mahtavaa! Kotipeli pitkän tauon jälkeen, kyllä maistuu 8)

Haka ja Rumpunen lupailivat uusia juttuja ottelutapahtuman parantamiseksi, lapsiparkkia ym. Toivottavasti äijissä riittää virtaa, että tavoitteet toteutuvat. Hyvä juttu, että pelaajat ovat innokkaana kehittämässä itse ottelutapahtumaa.

Einomies Porkkakoski kirjoitti:
noppa sanoi:
Mahtavaa! Kotipeli pitkän tauon jälkeen, kyllä maistuu 8)

Haka ja Rumpunen lupailivat uusia juttuja ottelutapahtuman parantamiseksi, lapsiparkkia ym. Toivottavasti äijissä riittää virtaa, että tavoitteet toteutuvat. Hyvä juttu, että pelaajat ovat innokkaana kehittämässä itse ottelutapahtumaa.
Sama mieltä olen ihan mahtavaa, että pelaajat oma-aloitteisesti haluavat olla mukana seuran toiminnan kehittämisessä. Nuo meidän pelipaikkamme tilat asettavat kyllä melkoisesti rajoituksia. En tiedä mihin tilaan, ehkä johonkin luokkahuoneeseen.

illalla Lakkojen uusi Veseliino-lipero saa ottaa mittaa maan parhaasta liperosta, saas nähä kumpi vie voiton!? :woohoo:
Oma veikkaus on kotivoitto pelissä ja liperokisassa :evil:

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.