Verkkovirhe

"The Liitto ja the Liiton touhut"

Kangasniemi kuitenkin tolkun kaveri . Varmaan rehellisen arvion itse tehnyt että liiton hommat kohtuu vähäpätösiä ja pystyy hoitamaan puolipäivätöinä. Ehkä nykyinen titteli vähän ylimitoitettu ,jospa sitä tarkistettaisiin.

Tällaiset kuvittelisin -kirjoitukset ehkä todentaa sen, ettei tässä maassa ole kovin montaa joka edes tietää urheilutoimenjohtajan tehtäviä tai mitä siihen kuuluu. Minä en ainakaan tiedä ja en edes arvuuttele.

Mietin asiaa siltä kantilta, että Kangasniemen siirtyminen Mestaruusliigajoukkueeeseen antaa todella ihmeellisen kuvan miesten Mestaruusliigan tasosta. Kaudella 2010-2011 pelaajauransa lopettanut pelaaja siirtyy takaisin pelaajaksi pelikentille kaudelle 2025-26 ja vielä pärjää siellä. Tällainen ei olisi mahdollista lajeissa kuten jääkiekko, pesäpallo, salibandy, koripallo jne. Näköjään lentopallosta on tullut täydellisesti marginaalilaji eikä sitä oikein voi pitää ainakaan uskottavana urheilulajina Suomessa. Kangasniemen siirtyminen pelaajaksi Kykyyn kertoo Kangasniemen erinomaisuudesta, mutta myös lajin tasosta?

Ilmeisesti Kangasniemi ei jatka urheilutoimenjohtajana liitossa? Jos jatkaa, niin työn määrää tähän astiseen alan epäilemään. Liigassa ei taida pelata kovinkaan montaa toimitusjohtajaa, tuotantojohtajaa tai henkilöstöjohtajaa. Niiden aika ei riitä liigatason harjoitteluun.
Pahoittelut mukahauskoista sanamuodoista. Minulla on jonkinlainen käsitys, mitä urheilutoimenjohtajan tehtävänkuva tyypillisesti sisältää ja luettelin niitä tuossa. Siitä olemme samaa mieltä, että ammattimaisesti urheilutoimenjohtajan tehtävää hoitavalla henkilöllä ei ole aikaa pelata pääsarjassa.

Kangasniemi kuitenkin tolkun kaveri . Varmaan rehellisen arvion itse tehnyt että liiton hommat kohtuu vähäpätösiä ja pystyy hoitamaan puolipäivätöinä. Ehkä nykyinen titteli vähän ylimitoitettu ,jospa sitä tarkistettaisiin.
Jos tilanne on tämä, niin äkkiä työsopimus purkuun. Laji tarvitsee todellista urheilutoimenjohtajaa eikä sillä ole varaa suojatyöpaikkoihin.

Pahoittelut mukahauskoista sanamuodoista. Minulla on jonkinlainen käsitys, mitä urheilutoimenjohtajan tehtävänkuva tyypillisesti sisältää ja luettelin niitä tuossa. Siitä olemme samaa mieltä, että ammattimaisesti urheilutoimenjohtajan tehtävää hoitavalla henkilöllä ei ole aikaa pelata pääsarjassa.

Jos tilanne on tämä, niin äkkiä työsopimus purkuun. Laji tarvitsee todellista urheilutoimenjohtajaa eikä sillä ole varaa suojatyöpaikkoihin.
Ei taida yhdestä eikä kahdesta henkilöstä liitossa olla kiinni lajin tulevaisuus. Olisko vaan niin että lienee ainoa joka ei elä harhakuvitelmissa...
No pelisilmä pettänyt kuitenkin täydellisesti, ei mikään laji tarvitse 46 v virkamiestä pelikentille.Tuli eilen seurattua Ilveksen futispeliä Tammelassa, kotimaan sarjan kärkipeli 7500 katsojaa.Roope Riski 34v tähtipelaaja, lähes ikämies ratkas pelin. Kertoi pelin jälkeen että ei enää reeni eikä matkustaminen nappaa tällä iällä...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin